Idd.quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Van savage garden draai ik toch met enig regelmaat nog wel eens To the moon and back. Mooi liedje
Omdat het per layout verschillend is welke icon voorrang krijgt, de "web icon" of de geuploade "user icon".quote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan het dat sommige mensen dan eigenlijk een andere icon zien bij mij
ohw...ik dacht, ik bewaar die andere gewoon voor n andere keerquote:Op maandag 28 september 2009 19:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat het per layout verschillend is welke icon voorrang krijgt, de "web icon" of de geuploade "user icon".
Daarom kan je het beste ook eigenlijk maar één van de twee gebruiken of er gewoon voor zorgen dat ze allebei hetzelfde zijn.
nooo you sillyquote:Op maandag 28 september 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een fotoshop van Sirolf, dat hij je eventjes had gepakt.
Dan is natuurlijk eerst de boot zoek, daarna heeft ie een lekke band en kan hij daarom nog niet weg, etc etcquote:Op maandag 28 september 2009 20:02 schreef themauster het volgende:
Uittocht van Sinterklaas lijkt me geen goed idee
Toen Peter Hoekstra opeens voor Ajax ging spelen heeft hij dat de hele wedstrijd vanuit ons vak moeten aanhorenquote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef Qunix het volgende:
PETOR!!!!
peter
peeeeeeeeeter
PETER?
Peter!
en dat is juist het mooi de mysterie dat hij ineens weg is dat hoort bij de traditie net als de intocht elke 1e zaterdag na sint maartenquote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk eerst de boot zoek, daarna heeft ie een lekke band en kan hij daarom nog niet weg, etc etc
'k vind het wel een goed idee eigenlijk, hij is nu "ineens" weg namelijk. Probleem is alleen dat het dan op 6 december moet terwijl je het liever op een zaterdag hebt.
ssssssttt!!! mooi liedje nuquote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
en dat is juist het mooi de mysterie dat hij ineens weg is dat hoort bij de traditie net als de intocht elke 1e zaterdag na sint maarten
mogen we alweer pratenquote:Op maandag 28 september 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ssssssttt!!! mooi liedje nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |