quote:
njetquote:
Laat maar, nu werkt het ineens wel. Vage shit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Uncharted 2 beta geeft aan "this content cannot be accessed on your account". Wat houdt dat in?![]()
Speel Plunder maar eens vaker en je komt op je woorden terug.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind die deathmatch en objective nergens over gaan, maar de objective coop isEcht fantastisch!
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die met die schat bezig is, de rest klooit maar wat aan of denkt dat het deathmatch is ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Speel Plunder maar eens vaker en je komt op je woorden terug.
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die met die schat bezig is, de rest klooit maar wat aan of denkt dat het deathmatch is ofzo
quote:First details, screenshots of Ninja Theory's Enslaved
After teasing the partnership a little over a month ago at Germany's Gamescom, publisher Namco Bandai and UK-based developer Ninja Theory are ready to finally reveal some details of their upcoming "original, new IP" for Xbox 360 and PlayStation 3: Enslaved. The game takes place in a "perilous, post-apocalyptic America" and centers on protagonists Monkey and Trip. That's right, protagonists, plural. You'll control the musclebound Monkey, while Trip -- a "technologically savvy but sheltered young woman" -- remains AI-controlled. Think: Half-Life 2's Alyx ... except considerably more manipulative. Recognizing her need for Monkey's "raw strength and power," Trip has linked their slave headbands so "if she dies, he dies." Uh, thanks partner?
Helping Ninja Theory along its quest is Andy "Gollum" Serkis who is lending his considerable motion-capture acting abilities to the developer once more, following his work on the PS3-exclusive Heavenly Sword. Also joining the project is novelist, screenwriter, and video game newcomer Alex Garland, who you may recognize from his work on the novel The Beach and the screenplay for 28 Days Later. Enslaved is "planned for release in 2010," which we'll unofficially translate as "late 2010."
Since you've got some waiting to do, why not take a peek at the first screenshots from the game?
de game heeft wel sfeer in de screensquote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nariko maakt haar opwachting ook in dit spel zo te zien.
Vergeet het maar. De levertijd is 10 tot 14 dagen, minstens.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef DJ_ het volgende:
is cd-wow een beetje snel met leveren ? , heb er net U2 besteld .
wou hem toch graag op de dag van de launch of een dag erna .
Amazon.co.uk is altijd goed jaquote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. De levertijd is 10 tot 14 dagen, minstens.![]()
Cd Wow!!
Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
mm crap dat wordt lang wachten danquote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cd Wow!!
Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
blahdvd is ook zeer snelquote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cd Wow!!
Translator guy!quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nariko maakt haar opwachting ook in dit spel zo te zien.
Ja eens,.... inderdaad GOTY ja,.... heb wat reviews gelezen en ze zijn echt enthousiaster dan ik dacht. Ik verwachte al hoge cijfers, maar dit gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Serieus? 98% dat is echt bizar hoog! Het zal nog wel een klein beetje dalen maar als sites als Eurogamer de game als 10's geven, dan is hierbij GOTY confirmed
GOTY zal wel Modern Warfare worden omdat dat nou eenmaal meer aanspreekt bij de 13 jarige pubertjesquote:Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY moet nog blijken, en het gemiddelde zal ook nog wel dalen, maar dat het een vette game is is wel duidelijk
Ik kijk puur naar mezelf heh. Batman was bijv erg gaaf en Ratchet komt nog.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
GOTY zal wel Modern Warfare worden omdat dat nou eenmaal meer aanspreekt bij de 13 jarige pubertjes
Als jij nou even zorgt dat je die game vandaag scoort bij Sony dan kunnen we heel snel zelf uitvogelen of het een GOTY isquote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Serieus? 98% dat is echt bizar hoog! Het zal nog wel een klein beetje dalen maar als sites als Eurogamer de game als 10's geven, dan is hierbij GOTY confirmed
Ik bestel altijd bij Zavvi. Verzendkosten zijn ook maar 1 pond. Het verzenden duurt ongeveer een week, maar bij Uncharted 2 zullen ze wel iets van tevoren opsturen denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ondanks de haters hier in dit topic zekers. Ik vond het heerlijk zinloos geweldquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Personan het volgende:
Gaat iemand nog Ninja Gaiden Sigma 2 halen?
Het spel is al in veel winkels te koop. Dus je kan het spel nu al kopenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondanks de haters hier in dit topic zekers. Ik vond het heerlijk zinloos geweld
Als ik langharig werkschuw tuig zoals die studenten hier was wel, maar ik kan nu niet van mijn werk wegquote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Personan het volgende:
[..]
Het spel is al in veel winkels te koop. Dus je kan het spel nu al kopen
Ik vind ze niet vergelijkbaar qua spel. NG is duidelijk gericht op het hack & slash. Batman meer een MGS maar dan op CQCquote:Op woensdag 30 september 2009 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vond hem tegenvallen
Combatsysteem van Batman was beter.
EI!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik langharig werkschuw tuig zoals die studenten hier was wel, maar ik kan nu niet van mijn werk weg
Nee, het is niet mijn spel ben meer van GoW en DMC of Onimushaquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Personan het volgende:
En dan doen ze Dr. Manhattan net weer niet. Terwijl iedereen juist zat te wachten op blauwe Sackboy-penis.quote:
quote:
Daar zakte me enthousiasme ook gigantisch. Ik moet toch maar een keer verder gaanquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Cheiron het volgende:
Oef.. bij de freaks van Uncharted.. wat een domper
Maar wat een heerlijke game verder!
Heb even snel op youtube gekeken, volgens mij nog een uurtje te gaan. Dat hou ik wel volquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar zakte me enthousiasme ook gigantisch. Ik moet toch maar een keer verder gaan
Echt kikkuh met zo'n stuurtje hoor, ik weet er alles vanquote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef SToRM81 het volgende:
Zometeen even een G25 stuurtje oppikken! Ben benieuwd hoe dat gaat racen, maar voor 148 euro kon ik m niet laten liggen
Ik had ook al een poging verder te gaan maar toen liep hij vastquote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb even snel op youtube gekeken, volgens mij nog een uurtje te gaan. Dat hou ik wel vol
Volgens mij was jij juist de enige die de demo aan het verdedigen was terwijl de rest het niks vond.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondanks de haters hier in dit topic zekers. Ik vond het heerlijk zinloos geweld
Ja, de rest zijn de hatersquote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist de enige die de demo aan het verdedigen was terwijl de rest het niks vond.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist de enige die de demo aan het verdedigen was terwijl de rest het niks vond.
Zeg ik wat anders dan?quote:
Nee,... het is al goed. Geniet van het spel!quote:
Het is zo raar als jij de enige bent die het spel leuk vind en dan de overige 99,99% van de gamers die het niks vinden dan haters noemtquote:
Dat was het sarcasme in die postquote:Op woensdag 30 september 2009 14:21 schreef Griebus het volgende:
[..]
Het is zo raar als jij de enige bent die het spel leuk vind en dan de overige 99,99% van de gamers die het niks vinden dan haters noemt
heb hem al op de 360 , dus ik wacht wel totdat die een keer in de budget bak ligt of ik me verveelquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Personan het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat is batman arkham asylum imho een kutspel zeg, in de prullenbak ermee!
[ afbeelding ]
Alsof je een bladzijde uit de Bro Code scheurt, schavuitquote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Loser, je had er nog 30 euro voor kunnen krijgen....quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer voor je joh, toch Pong maar weer opgestart?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Pleur op met je troll, het is imho gewoon een kutspel en verdient
niet beter dan onder mijn schoenzool gecrushed te worden.![]()
Als er iemand een Sony PS3 fanboy is, ben ik met wel (met 100+ games).
100 games, wow mag ik je vriendje zijn?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Pleur op met je troll, het is imho gewoon een kutspel en verdient
niet beter dan onder mijn schoenzool gecrushed te worden.![]()
Als er iemand een Sony PS3 fanboy is, ben ik met wel (met 100+ games).
Hallo! 100 games... Aan een sociaal leven heeft ie geen behoefte.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
100 games, wow mag ik je vriendje zijn?
Heeft 100+ games, 75% van de tijd wat beters te doen en kraakt spellen onder zijn zool.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Als iemand veel games heeft betekent dat natuurlijk nog niet dat diegene de hele dag zit te gamen hé?![]()
Ik heb 75% van de tijd wel wat beters te doen. Wel grappig dat iemand die commentaar heeft op een spel,
meteen als "troll" wordt bestempeld. Ik vindt het gewoon een kutspel, that's all. De wereld vergaat niet oid.
Klinkt als een stinkspelquote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hallo! 100 games... Aan een sociaal leven heeft ie geen behoefte.
Zojuist plofte Ninja Gaiden Smegma op de mat. Ben benieuwd.
lolquote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heeft 100+ games, 75% van de tijd wat beters te doen en kraakt spellen onder zijn zool.
Mensen hij is gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heeft 100+ games, 75% van de tijd wat beters te doen en kraakt spellen onder zijn zool.
Mensen hij is gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mensen hij is gevonden!
[ afbeelding ]
Knuppel.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was niet onder de indruk van de demo, maar haal 'em nog wel een keer voor weinig denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raptor Jesus ?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mensen hij is gevonden!
[ afbeelding ]
Ik zou graag met je mee gaan maar het komt me simpelweg niet uitquote:Op woensdag 30 september 2009 20:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Niemand die zaterdag om 11:00 naar gamer wil in Den Haag? It's free!![]()
Going once......
Baggervetquote:
quote:Much of the accomplishment stems from the Hollywood "quality". It's easy to imagine the treasure-hunting adventure being brought to the big screen with Nicholas Cage in the lead role, but then again, Naughty Dog have done a magnificent job of outmatching Hollywood in the first place. Drake's latest adventure takes us on a journey between Istanbul and Tibet, as he races against the psychopathic warlord Zorin Lazarevic and his army to retrieve the fabled Cintamani Stone. The quality displayed throughout the script, voice acting and overall direction gives Uncharted 2 a movie-like experience with characters that you can genuinely feel a sense of attachment. It's a game that will have everybody else who doesn't have the pad kicking back on the sofa, eating popcorn and watching on eagerly.
http://www.totalvideogame(...)es/review-14613.htmlquote:Uncharted 2 is a magnificent example of how this generation can infuse movie production quality with enjoyable gameplay and maintain a sense of fluidity throughout the feature presentation. The sheer craft on display throughout every single moment deserves every accolade it receives; truly Naughty Dog has delivered a generation-defining experience that is worthy of buying/borrowing/stealing a PS3.
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.totalvideogame(...)es/review-14613.html
Ik ga hem weer in het nederlandse spelen hoorquote:
Nicholas Cage? No thanksquote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.totalvideogame(...)es/review-14613.html
Idem hier,.... de beste Nederlandse voice-track ooit. Was zeer verrast toen ik deel 1 in het Nederlands hoorde. Leuker en harder dan het softe Amerikaanse!quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ga hem weer in het nederlandse spelen hoor
Engels all the way voor mij. Ik zal hem wel een keer op NL zetten maar alleen om ff te luisteren wat ze ervan hebben gemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ga hem weer in het nederlandse spelen hoor
Hebben we weer netjes afgemaakt, D_Tquote:Op woensdag 30 september 2009 23:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb net met Darsiie CoOp gedaan
Uncharted 2: Among Thievesquote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef rakotto het volgende:
Wanneer gaan we Uncharted 2 MP doen?
Niet want hij is kut.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:02 schreef rakotto het volgende:
Wanneer gaan we Uncharted 2 MP doen?
wtfquote:
Ja, wie hou ik ook voor de gek met mijn cheap ass VGP order. Zowel Ratchet als Uncharted daar geannuleerd en nu besteld bij game. Beide de LE ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,.... de beste Nederlandse voice-track ooit. Was zeer verrast toen ik deel 1 in het Nederlands hoorde. Leuker en harder dan het softe Amerikaanse!
quote:Sony has told Eurogamer that a firmware update cannot affect the Blu-ray drive on a PS3.
The problem that PS3 owners are reporting following 3.01 is "not an issue with the firmware".
Most, if not all, claim to have had no previous problem with their console, but having applied the firmware update discovered Blu-ray films and PS3 games froze and could not continue.
Sony customer services have been telling sufferers that they must send their machine back for repair, which costs £128 if out of one-year warranty, but there's still no real explanation for what's happened.
Ik heb de LE ook besteld bij game.co.uk,... wacht wel een paar dagen. Het is goedkoper dan hier in Nederland en je krijgt een cool hoesje,... de inhoud valt wat tegen maar ja,... boeien verder,... het is godver Uncharted!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wie hou ik ook voor de gek met mijn cheap ass VGP order. Zowel Ratchet als Uncharted daar geannuleerd en nu besteld bij game. Beide de LE ook.
je verwacht binnenkort weer een PS3 fail bij je thuis?quote:
Genoeg realistische WOII games vind je niet? Vind dit juist wel interessant vanuit een verzetspositie in een fantasie omgeving. Staat nog niet echt op mijn wenslijst, maar ik hou de titel wel in de gaten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Pheno het volgende:
Leuk qua zwart wit, maar voor de rest lijkt het me niet veel aan. Als je dan toch WO doet, doe het dan realistischer.
wat een schijt bedrijf qua servicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |