Je moet gewoon een aantal rondes hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ff rondje gespeeld. Grafisch echt verbluffend.
Maar ik ga helemaal voor de single-player. MP is leuk maar ik ben er gewoon echt heel slecht in
Zeker een goed planquote:Op woensdag 30 september 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou wel leuk zijn om met een groep van FOK wat gameavonden te organiseren toch?![]()
16 oktober dacht ik?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komtie helemaal uit? Ik ga m niet aanraken voor ik de hele versie in mn huis heb
Je doelt op het zoeken van matches?quote:
Een hele hoop 360 games hebben ook matchmaking. Het is iets nieuws wat elk "cool" spel moet hebben ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je doelt op het zoeken van matches?
If so, zwaar tergend ja. Al moet ik wel zeggen dat ik er sinds vandaag echt last van heb.
Vergeet de Co-Up nietquote:
Hangt af van het feit of je het spel direct op de releasedag op je deurmat wil hebben. Zo ja, dan zou ik 'm gewoon mooi uit de winkel halen aangezien de prijzen op het net niet of nauwelijks ontlopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Uncharted 2 het goedkoopste?
quote:6. Unfortunately, gamers will sometimes quit a game or their connection may drop and they’ll leave their team one player down. Will we see a patch or option made available in the future that’ll allow for a new player to join the session? If not a new human player, perhaps a computer bot will replace the dropped player?
EW: We definitely see players quitting as an issue. What we intend to do is to address as many of the issues which cause players to drop from a game as possible. We’re going to adjust the playlist structure to offer more choices for the types of modes you can search for, so people won’t drop from a game when they’re stuck playing a mode they don’t want to play. We’re also going to adjust the win conditions dynamically as the number of players adjusts to put the goal at a more attainable level for both teams. Finally we’re going to implement a penalty for frequent quitting, so players won’t do it without thinking twice.
Spoilerquote:
Budgetgaming.nlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef Glennz het volgende:
Waar kan ik deze game het best bestellen voor een mooie prijs?
Ok, thx. ik zie dat hij bij cd-wow het goedkoopst is. maar hoe snel is die levering eigenlijk bij een nieuwe game. ik heb er eerder wat besteld, maar toen kon ik wel wat langer dan een week wachten. Iemand hier een betere ervaring mee? raad mij aan/af hier te bestellen ?quote:
Als ik even mag: CD-wow is niet zo snel met leveren. Volgens mij heeft Cyberia dat al meerdere malen aangegeven in deze topic en ik kan dat beamen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als ik even mag: CD-wow is niet zo snel met leveren. Volgens mij heeft Cyberia dat al meerdere malen aangegeven in deze topic en ik kan dat beamen.
Overigens is Zavvi sneller én goedkoper.
Ok, nja.. ik kan wel wachten, dus dan bestel ik hem wel op CD-wow. Dan komt het ergens uit Australie ofzo, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als ik even mag: CD-wow is niet zo snel met leveren. Volgens mij heeft Cyberia dat al meerdere malen aangegeven in deze topic en ik kan dat beamen.
Overigens is Zavvi sneller én goedkoper.
Edit: Ik zie dat CD-wow iets goedkoper is geworden nog. Bij Zavvi kost het 39 pond inclusief verzending, wat neerkomt op iets van 43 euro met de huidige wisselkoers, maar dit zal waarschijnlijk eerder richting de 47 euro gaan i.v.m. het hanteren van een hogere wisselkoers bij de banken. (Als je op Zavvi zelf voor euro's kiest, kost het 47,08 euro.)
Anyway, als je kan wachten is CD-wow dus wel een optie.
Volgens mij Zwitserland (wat volgens mij ook weer buiten de EU valt, waardoor je kans hebt op heffing bij de douane).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:30 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, nja.. ik kan wel wachten, dus dan bestel ik hem wel op CD-wow. Dan komt het ergens uit Australie ofzo, toch?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:34 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik ga denk zelf een paar dagen voor release langs bij de lokale gameboer. Op deze game wil ik niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |