abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73226940
Beta is vet! Ik ben nogal slecht, maar het is gewoon leuk om te spelen met het cover systeem. Ziet er ook vet uit. Zelfs het openingscherm straalt al een heerlijke sfeer uit. Kan niet wachten op de campaign.

Maar eerst die freaks uit deel 1 killen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73228116
De OST is echt verbluffend ja.

Het eerste nummer, kip-pen-vel.
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:14:37 #128
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_73228120
Ik heb het net even 5 minuten in m'n eentje gespeeld. Maar man o man, dit ziet er al lekker uit zeg.
Zelfs de demo is gewoon pure polish en perfect afgewerkt.
Helaas heb ik de komende tijd zo weinig tijd (en geld) om nieuwe games te spelen/kopen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_73228798
Ik vind die deathmatch en objective nergens over gaan, maar de objective coop is Echt fantastisch!
pi_73228891
Demo even downloaden .

Waarom is de Nederlandse Store zoveel onoverzichtelijker dan de Amerikaanse variant. Echt stupide .
pi_73229039
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind die deathmatch en objective nergens over gaan, maar de objective coop is Echt fantastisch!
Speel Plunder maar eens vaker en je komt op je woorden terug.
pi_73229443
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Speel Plunder maar eens vaker en je komt op je woorden terug.
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die met die schat bezig is, de rest klooit maar wat aan of denkt dat het deathmatch is ofzo
pi_73229897
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof ik de enige ben die met die schat bezig is, de rest klooit maar wat aan of denkt dat het deathmatch is ofzo
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.
quote:
First details, screenshots of Ninja Theory's Enslaved

After teasing the partnership a little over a month ago at Germany's Gamescom, publisher Namco Bandai and UK-based developer Ninja Theory are ready to finally reveal some details of their upcoming "original, new IP" for Xbox 360 and PlayStation 3: Enslaved. The game takes place in a "perilous, post-apocalyptic America" and centers on protagonists Monkey and Trip. That's right, protagonists, plural. You'll control the musclebound Monkey, while Trip -- a "technologically savvy but sheltered young woman" -- remains AI-controlled. Think: Half-Life 2's Alyx ... except considerably more manipulative. Recognizing her need for Monkey's "raw strength and power," Trip has linked their slave headbands so "if she dies, he dies." Uh, thanks partner?

Helping Ninja Theory along its quest is Andy "Gollum" Serkis who is lending his considerable motion-capture acting abilities to the developer once more, following his work on the PS3-exclusive Heavenly Sword. Also joining the project is novelist, screenwriter, and video game newcomer Alex Garland, who you may recognize from his work on the novel The Beach and the screenplay for 28 Days Later. Enslaved is "planned for release in 2010," which we'll unofficially translate as "late 2010."

Since you've got some waiting to do, why not take a peek at the first screenshots from the game?

Nariko maakt haar opwachting ook in dit spel zo te zien.
pi_73230475

pi_73230685
is cd-wow een beetje snel met leveren ? , heb er net U2 besteld .
wou hem toch graag op de dag van de launch of een dag erna .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73230717
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

de game heeft wel sfeer in de screens
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_73230793
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef DJ_ het volgende:
is cd-wow een beetje snel met leveren ? , heb er net U2 besteld .
wou hem toch graag op de dag van de launch of een dag erna .
Vergeet het maar. De levertijd is 10 tot 14 dagen, minstens.

Cd Wow !!

Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
  woensdag 30 september 2009 @ 00:59:23 #138
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_73230966
Hij is echt vet zeg U2 demo
Co-Up Masterpiece
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_73231122
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Cd Wow !!

Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
Amazon.co.uk is altijd goed ja En goedkoop. Alleen jammer van dat ze de BTW niet meteen meerekenen.
pi_73231875
quote:

[..]

Cd Wow !!

mm crap dat wordt lang wachten dan ( ik verdien het door zo goedkoop te zijn deze keer )
  woensdag 30 september 2009 @ 07:49:13 #141
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_73232151
quote:

[..]

Cd Wow !!

blahdvd is ook zeer snel
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_73232251
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

pi_73232551
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Translator guy!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_73232625
Die man heeft echt e-geschiedenis geschreven
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73233091
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Serieus? 98% dat is echt bizar hoog! Het zal nog wel een klein beetje dalen maar als sites als Eurogamer de game als 10's geven, dan is hierbij GOTY confirmed
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  woensdag 30 september 2009 @ 09:15:52 #146
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_73233243
quote:
Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik wilde het net zeggen Ziet er op zich wel goed uit
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  woensdag 30 september 2009 @ 09:16:36 #147
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73233257
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Serieus? 98% dat is echt bizar hoog! Het zal nog wel een klein beetje dalen maar als sites als Eurogamer de game als 10's geven, dan is hierbij GOTY confirmed
Ja eens,.... inderdaad GOTY ja,.... heb wat reviews gelezen en ze zijn echt enthousiaster dan ik dacht. Ik verwachte al hoge cijfers, maar dit gaat nergens meer over.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 30 september 2009 @ 09:22:29 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73233381
GOTY moet nog blijken, en het gemiddelde zal ook nog wel dalen, maar dat het een vette game is is wel duidelijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_73233561
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY moet nog blijken, en het gemiddelde zal ook nog wel dalen, maar dat het een vette game is is wel duidelijk
GOTY zal wel Modern Warfare worden omdat dat nou eenmaal meer aanspreekt bij de 13 jarige pubertjes
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  woensdag 30 september 2009 @ 09:32:47 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73233591
quote:
Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

GOTY zal wel Modern Warfare worden omdat dat nou eenmaal meer aanspreekt bij de 13 jarige pubertjes
Ik kijk puur naar mezelf heh. Batman was bijv erg gaaf en Ratchet komt nog.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')