Speel Plunder maar eens vaker en je komt op je woorden terug.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind die deathmatch en objective nergens over gaan, maar de objective coop isEcht fantastisch!
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die met die schat bezig is, de rest klooit maar wat aan of denkt dat het deathmatch is ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Speel Plunder maar eens vaker en je komt op je woorden terug.
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik de enige ben die met die schat bezig is, de rest klooit maar wat aan of denkt dat het deathmatch is ofzo
quote:First details, screenshots of Ninja Theory's Enslaved
After teasing the partnership a little over a month ago at Germany's Gamescom, publisher Namco Bandai and UK-based developer Ninja Theory are ready to finally reveal some details of their upcoming "original, new IP" for Xbox 360 and PlayStation 3: Enslaved. The game takes place in a "perilous, post-apocalyptic America" and centers on protagonists Monkey and Trip. That's right, protagonists, plural. You'll control the musclebound Monkey, while Trip -- a "technologically savvy but sheltered young woman" -- remains AI-controlled. Think: Half-Life 2's Alyx ... except considerably more manipulative. Recognizing her need for Monkey's "raw strength and power," Trip has linked their slave headbands so "if she dies, he dies." Uh, thanks partner?
Helping Ninja Theory along its quest is Andy "Gollum" Serkis who is lending his considerable motion-capture acting abilities to the developer once more, following his work on the PS3-exclusive Heavenly Sword. Also joining the project is novelist, screenwriter, and video game newcomer Alex Garland, who you may recognize from his work on the novel The Beach and the screenplay for 28 Days Later. Enslaved is "planned for release in 2010," which we'll unofficially translate as "late 2010."
Since you've got some waiting to do, why not take a peek at the first screenshots from the game?
de game heeft wel sfeer in de screensquote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nariko maakt haar opwachting ook in dit spel zo te zien.
Vergeet het maar. De levertijd is 10 tot 14 dagen, minstens.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:41 schreef DJ_ het volgende:
is cd-wow een beetje snel met leveren ? , heb er net U2 besteld .
wou hem toch graag op de dag van de launch of een dag erna .
Amazon.co.uk is altijd goed jaquote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. De levertijd is 10 tot 14 dagen, minstens.![]()
Cd Wow!!
Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
mm crap dat wordt lang wachten danquote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cd Wow!!
Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
blahdvd is ook zeer snelquote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Cd Wow!!
Translator guy!quote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zullen dan voornamelijk de nieuwkomers zijn die onlangs de beta spelen. Al moet ik zeggen dat ik van de week een aantal in mijn team had die de indruk wekten dat je zoveel mogelijk objecten moet beklimmen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nariko maakt haar opwachting ook in dit spel zo te zien.
Ja eens,.... inderdaad GOTY ja,.... heb wat reviews gelezen en ze zijn echt enthousiaster dan ik dacht. Ik verwachte al hoge cijfers, maar dit gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Serieus? 98% dat is echt bizar hoog! Het zal nog wel een klein beetje dalen maar als sites als Eurogamer de game als 10's geven, dan is hierbij GOTY confirmed
GOTY zal wel Modern Warfare worden omdat dat nou eenmaal meer aanspreekt bij de 13 jarige pubertjesquote:Op woensdag 30 september 2009 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY moet nog blijken, en het gemiddelde zal ook nog wel dalen, maar dat het een vette game is is wel duidelijk
Ik kijk puur naar mezelf heh. Batman was bijv erg gaaf en Ratchet komt nog.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:31 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
GOTY zal wel Modern Warfare worden omdat dat nou eenmaal meer aanspreekt bij de 13 jarige pubertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |