Als jij nou even zorgt dat je die game vandaag scoort bij Sony dan kunnen we heel snel zelf uitvogelen of het een GOTY isquote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.metacritic.com(...)charted2amongthieves
Serieus? 98% dat is echt bizar hoog! Het zal nog wel een klein beetje dalen maar als sites als Eurogamer de game als 10's geven, dan is hierbij GOTY confirmed
Ik bestel altijd bij Zavvi. Verzendkosten zijn ook maar 1 pond. Het verzenden duurt ongeveer een week, maar bij Uncharted 2 zullen ze wel iets van tevoren opsturen denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Blahdvd en & Amazon UK zijn verreweg de beste opties. Dan betaal je maar 2 euro meer in de wetenschap dat het spel vrijwel zeker binnen 2 dagen op je deurmat ligt.
Ondanks de haters hier in dit topic zekers. Ik vond het heerlijk zinloos geweldquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Personan het volgende:
Gaat iemand nog Ninja Gaiden Sigma 2 halen?
Het spel is al in veel winkels te koop. Dus je kan het spel nu al kopenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondanks de haters hier in dit topic zekers. Ik vond het heerlijk zinloos geweld
Als ik langharig werkschuw tuig zoals die studenten hier was wel, maar ik kan nu niet van mijn werk wegquote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Personan het volgende:
[..]
Het spel is al in veel winkels te koop. Dus je kan het spel nu al kopen
Ik vind ze niet vergelijkbaar qua spel. NG is duidelijk gericht op het hack & slash. Batman meer een MGS maar dan op CQCquote:Op woensdag 30 september 2009 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vond hem tegenvallen
Combatsysteem van Batman was beter.
EI!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik langharig werkschuw tuig zoals die studenten hier was wel, maar ik kan nu niet van mijn werk weg
Nee, het is niet mijn spel ben meer van GoW en DMC of Onimushaquote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef Personan het volgende:
Gaat iemand nog Ninja Gaiden Sigma 2 halen?
En dan doen ze Dr. Manhattan net weer niet. Terwijl iedereen juist zat te wachten op blauwe Sackboy-penis.quote:
quote:
Daar zakte me enthousiasme ook gigantisch. Ik moet toch maar een keer verder gaanquote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Cheiron het volgende:
Oef.. bij de freaks van Uncharted.. wat een domper
Maar wat een heerlijke game verder!
Heb even snel op youtube gekeken, volgens mij nog een uurtje te gaan. Dat hou ik wel volquote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar zakte me enthousiasme ook gigantisch. Ik moet toch maar een keer verder gaan
Echt kikkuh met zo'n stuurtje hoor, ik weet er alles vanquote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef SToRM81 het volgende:
Zometeen even een G25 stuurtje oppikken! Ben benieuwd hoe dat gaat racen, maar voor 148 euro kon ik m niet laten liggen
Ik had ook al een poging verder te gaan maar toen liep hij vastquote:Op woensdag 30 september 2009 11:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb even snel op youtube gekeken, volgens mij nog een uurtje te gaan. Dat hou ik wel vol
Volgens mij was jij juist de enige die de demo aan het verdedigen was terwijl de rest het niks vond.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ondanks de haters hier in dit topic zekers. Ik vond het heerlijk zinloos geweld
Ja, de rest zijn de hatersquote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist de enige die de demo aan het verdedigen was terwijl de rest het niks vond.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist de enige die de demo aan het verdedigen was terwijl de rest het niks vond.
Zeg ik wat anders dan?quote:
Nee,... het is al goed. Geniet van het spel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |