Je sigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je geheugen is, heb al eens soort van contact gehad met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of moet ik mij nogmaals voorstellen?
Dat is zwaar slecht, maar ik kan me niet meer herinneren dat je je hebt voorgesteldquote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je geheugen is, heb al eens soort van contact gehad
quote:Op maandag 28 september 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zwaar slecht, maar ik kan me niet meer herinneren dat je je hebt voorgesteld![]()
Je naam nog wel
Klinkt wel als een gave stagequote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Die naam komt dan ook van een groots caberatier![]()
Nou, vooruit dan maar. Mark, 20 jaar, CE student en momenteel loop ik stage bij een vliegtuigonderhoudsbedrijf op Schiphol Oost. Dit bedrijf heeft verschillende onderhoudscentra op verschillende luchthavens in Europa. Mijn taak is om te onderzoeken waar wij nog meer centra kunnen openen. Inmiddels is de eerste al geopend in Dublin.
In een notendop
quote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Zwaar slecht. Zusjes waren er dit weekend en pa heeft weer lekker alles op mij afgereageerd
Beter dan wat ik gemiddeld hoor van mijn medestudenten. Ik vang 527 netto, terwijl het van anderen rond de 300 ligt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt wel als een gave stageVerdient het ook nog een beetje lekker?
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandquote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Beter dan wat ik gemiddeld hoor van mijn medestudenten. Ik vang 527 netto, terwijl het van anderen rond de 300 ligt.
Staat natuurlijk niet in verhouding tot de verrichte arbeid, maar daarvoor ben ik dan ook stagiair.
Oh dat ben ik ook zeker. Heb in het verleden niet vaak maandelijks zoiets verdient, kwam ook vooral omdat ik geen vaste bijbaan hadquote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandDus wees maar blij met wat je verdient
Geen problemen gehad. Uiteraard wel wat persoontjes die zich wat uitdrukken op een manier die niet iedereen leuk vindt, maar dat hou je toch. Gelukkig zitten mijn mods er lekker bovenop.quote:Op maandag 28 september 2009 09:35 schreef jna het volgende:
Nico hoe is het eerste weekend gegaan met de live topics enzo?
Dat laatste doe je zelf hequote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Oh dat ben ik ook zeker. Heb in het verleden niet vaak maandelijks zoiets verdient, kwam ook vooral omdat ik geen vaste bijbaan had
Weet je nou al wanneer je weer op mag?quote:Op maandag 28 september 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste doe je zelf he![]()
Ik heb van de zomer een heerlijk bedrag bij elkaar gewerkt, maar dat is allemaal opgegaan aan het rijbewijs
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weet je nou al wanneer je weer op mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook wel benieuwd wat jij moet doen op je stage.quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandDus wees maar blij met wat je verdient
Dat verwachtingspatroon loop ik nu ook tegen aan.quote:Op maandag 28 september 2009 09:41 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd wat jij moet doen op je stage.
Ik hoor van MBO'ers vaak dat ze niet echt relevante taken krijgen toebedeeld, omdat ze een te laag verwachtingspatroon hebben. Daar heb ik nogal moeite mee. Hoe zit dat bij jou?
quote:Op maandag 28 september 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja
Das opzich nog best snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Bewijs hem dan het tegendeelquote:Op maandag 28 september 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verwachtingspatroon loop ik nu ook tegen aan.
Ik ben helpdeskmedewerker en daarnaast stukje netwerkbeheerder. En ik ben bezig om een bitboek te schrijven.
Alleen nu denkt de afdelingscoördinator dat ik dit niet alleen kan, dus huurt hij er iemand voor in.. Maar ik heb tot eind januari de tijd er voor, dus volgens mijn mening zou het prima moeten kunnen. Het voelt nogal rot dat hij gewoon achter mijn rug er iemand voor heeft ingehuurd..
Triest is dat ja, dat gebrek aan vertrouwen. Laat iemand zijn ding doen en dan zie je aan het eind wat er van komt. Bespreek je verder ook veel met die coördinator?quote:Op maandag 28 september 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verwachtingspatroon loop ik nu ook tegen aan.
Ik ben helpdeskmedewerker en daarnaast stukje netwerkbeheerder. En ik ben bezig om een bitboek te schrijven.
Alleen nu denkt de afdelingscoördinator dat ik dit niet alleen kan, dus huurt hij er iemand voor in.. Maar ik heb tot eind januari de tijd er voor, dus volgens mijn mening zou het prima moeten kunnen. Het voelt nogal rot dat hij gewoon achter mijn rug er iemand voor heeft ingehuurd..
Begin nu pas wakker te worden ja, met de neus boven een emmer espressoquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 10:12 schreef Vono het volgende:
hey! Vono, stage bij een automatiserings firma. ICT afdeling. fotos @ fotoboek.
ik kom even goedemorgen zeggen
Gezelligquote:
Dat wil ik wel, maar krijg ik de kans niet voor?quote:
Ik bespreek heel weinig met mijn coördinator, want op persoonlijk vlak klikt het niet zo. Hij voert vaak gesprekken over grootse plannen, maar er komt zo weinig uit. Vaak zijn de plannen technisch gezien ook absoluut niet haalbaar. Dan krijg je weer de technische mensen over je heen van "nou je moet niet luisteren naar hem ofzo" en dat maakt het ook nog eens lastig.quote:Op maandag 28 september 2009 09:52 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Triest is dat ja, dat gebrek aan vertrouwen. Laat iemand zijn ding doen en dan zie je aan het eind wat er van komt. Bespreek je verder ook veel met die coördinator?
Mijn begeleider heeft voor iedere dag één uur ingeplanned om te praten, als ik dat nodig vind geef ik dat aan en gaan we het over de nodige dingen hebben. Zo niet, dan niet, maar de hele dag door zit ik met hem op kantoor en kan ik vragen wat ik wil en hij wil ook graag helpen.
Voor de rest laat hij me mijn ding doen en gaat ook niet continue kijken hoe het gaat. Dat gevoel van vertrouwen vind ik wel lekker. De baas, niet de begeleider dus, besteed ook veel aan mij uit, vind ik ook gewoon fijn.
Ik hoor nu op de radio heel vaak zo'n reclame dat bedrijven hun werk moeten uitbesteden aan stagiaires, dat vind ik wel een positief punt, in de hoop dat bedrijven echt het idee krijgen dat je wat aan ze hebt, want vaak is dat dus nog niet het geval.
MBO niv 3-4. Nog 5 maandjes en dan ben ik alweer klaarquote:Op maandag 28 september 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gezellig
Welk niveau en wat voor stage doe je?
Wat voor opdracht heb je? En wat voor soort bedrijf?quote:Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef Vono het volgende:
[..]
MBO niv 3-4. Nog 5 maandjes en dan ben ik alweer klaar![]()
Twijfeltje of ik hierna wel HBO zal gaan doen. Gewoon werken en dan via het bedrijf mcsa/mcse halen?
ik zit er pas een aantal weekjes.quote:Op maandag 28 september 2009 10:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat voor opdracht heb je? En wat voor soort bedrijf?
Wel veel te doen dus?quote:Op maandag 28 september 2009 10:53 schreef Vono het volgende:
[..]
ik zit er pas een aantal weekjes.
we hebben een team van 7 man. 2 ervan zijn 5 dagen per week buiten de deur als systeembeheerders. we hebben een aantal klanten waarvan we hun systemen monitoren en onderhouden mochten er problemen zijn. Verder hebben we ook een verkoop afdeling voor alles wat met ICT te maken heeft. Ook bieden we online back-up aan.
Ik probeer overal een graantje mee te pikkenUitstekend leerbedrijf dus
Voor de vaste medewerkers wel... Ik probeer er nog een beetje in te komen. ondertussen bezig met achterstallig schoolwerk+FOK!quote:
Bloedprikkenquote:Op maandag 28 september 2009 10:58 schreef AMDB het volgende:
Ben ik ook weer, paar uurtjes later op stage i.v.m bloedprikken.
Irritant weekend gehad.
Waarom dat?quote:Op maandag 28 september 2009 11:06 schreef AMDB het volgende:
Nah, was het maar zo, moet elke 3 maanden
Automaat zeker?quote:Op maandag 28 september 2009 11:09 schreef Puala het volgende:
Pff volgens mij heb ik alweer een kopje thee met koffie smaak![]()
Doping IMOquote:Op maandag 28 september 2009 11:06 schreef AMDB het volgende:
Nah, was het maar zo, moet elke 3 maanden
Lastig hoor, ook dat je gewoon weinig te doen hebt. Gedurende mijn vakantiewerk heb ik ook twee maanden 75% van de tijd eigenlijk niks gedaan. Dan krijg je ook zo'n waardeloos gevoel, terwijl ik graag het gevoel wil hebben dat ik belangrijk ben/kan zijn voor een bedrijf (en ik naam aan dat anderen dat ook hebben). Succes in ieder geval, ervaring is natuurlijk altijd meegenomen.quote:Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik bespreek heel weinig met mijn coördinator, want op persoonlijk vlak klikt het niet zo. Hij voert vaak gesprekken over grootse plannen, maar er komt zo weinig uit. Vaak zijn de plannen technisch gezien ook absoluut niet haalbaar. Dan krijg je weer de technische mensen over je heen van "nou je moet niet luisteren naar hem ofzo" en dat maakt het ook nog eens lastig.
Mijn stagebegeleider is die coördinator, maar die doet zo weinig. Ik heb wel een collega waar ik veel mee samenwerken en die kan ik gewoon alles vragen. Ook de andere collega's uit de ruimte helpen me met alles. Dat is wel ontzettend fijn, maar ik heb gewoon weinig te doen.
De helpdesk is niet heel groot, want het gaat maar om 100 man. Dan is er niets te doen en mijn collega "pikt" ook nog eens telkens die telefoon in..
Wij hebben hier groene thee (bleh) met een cranberry smaak. De combinatie klinkt voor geen meter, maar dat spul is lekkerquote:Op maandag 28 september 2009 11:09 schreef Puala het volgende:
Pff volgens mij heb ik alweer een kopje thee met koffie smaak![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee een kantine waar je een kan haalt.. en die dus koffie kannen voor de thee gebruiken
Ik heb morgenmiddag een gesprek met mijn collega en coördinator. Ik denk dat ik dan maar ga aangeven dat ik graag wat meer verantwoordelijkheid wil of wat meer werkzaamheden. Dat ik me verveel en dat dat niet de bedoeling is van een stage.quote:Op maandag 28 september 2009 11:15 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Lastig hoor, ook dat je gewoon weinig te doen hebt. Gedurende mijn vakantiewerk heb ik ook twee maanden 75% van de tijd eigenlijk niks gedaan. Dan krijg je ook zo'n waardeloos gevoel, terwijl ik graag het gevoel wil hebben dat ik belangrijk ben/kan zijn voor een bedrijf (en ik naam aan dat anderen dat ook hebben). Succes in ieder geval, ervaring is natuurlijk altijd meegenomen.
Naja je hebt toch ook gewoon gelijk.. Ben wel benieuwd hoe die reageerd.quote:Op maandag 28 september 2009 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een gesprek met mijn collega en coördinator. Ik denk dat ik dan maar ga aangeven dat ik graag wat meer verantwoordelijkheid wil of wat meer werkzaamheden. Dat ik me verveel en dat dat niet de bedoeling is van een stage.
Maar dat ga ik wel doodeng vinden denk ik![]()
ja, ben wel benieuwd hoe die reageert. Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 28 september 2009 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een gesprek met mijn collega en coördinator. Ik denk dat ik dan maar ga aangeven dat ik graag wat meer verantwoordelijkheid wil of wat meer werkzaamheden. Dat ik me verveel en dat dat niet de bedoeling is van een stage.
Maar dat ga ik wel doodeng vinden denk ik![]()
Ik ook, maar ik heb nog even om er tegenop te zien en te bedenken hoe ik het ga zeggenquote:Op maandag 28 september 2009 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja je hebt toch ook gewoon gelijk.. Ben wel benieuwd hoe die reageerd.
Doe ikquote:Op maandag 28 september 2009 11:30 schreef Vono het volgende:
[..]
ja, ben wel benieuwd hoe die reageert. Hou ons op de hoogte
Gewoon zeggen wat je hier net ook typte?quote:Op maandag 28 september 2009 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog even om er tegenop te zien en te bedenken hoe ik het ga zeggen![]()
[..]
Doe ik
Kerel als je is wist hoe moeilijk ik het vind om een gesprek te voeren met die coördinator.. dan zou je zo niet pratenquote:Op maandag 28 september 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat je hier net ook typte?
Heb geen idee hoe het er daar aan toe gaat, maar hier kan ik heel makkelijk praten tegen mijn begeleider/baas. Waarom vind je het dan zo moeilijk?quote:Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerel als je is wist hoe moeilijk ik het vind om een gesprek te voeren met die coördinator.. dan zou je zo niet praten
Ik ben sowieso zelf al heel erg stil en onzeker, maar hier ouwehoeren ze nogal onderling en daar kan ik me nog niet helemaal tussen plaatsen. Ik ben vooral stil en heel serieus op het moment eigenlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe het er daar aan toe gaat, maar hier kan ik heel makkelijk praten tegen mijn begeleider/baas. Waarom vind je het dan zo moeilijk?
Wat ga je simuleren?quote:Op maandag 28 september 2009 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
Kan nog steeds niet verder met mn stageopdrachtZIt nog steeds op een driver van een bedrijf te wachten..
Ondertussen voor een collega maar een simulator aan het maken
quote:Op maandag 28 september 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben nu ook een studententopic. Dus jullie kunnen ook komen
Ga ergens anders zieltjes winnenquote:Op maandag 28 september 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
we hebben nu ook een studententopic. Dus jullie kunnen ook komen
Ex-mbo scholier meldquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef jna het volgende:
Oh en trouwens. Er zijn hier best veel mbo'ers en dat zijn helemaal geen studenten.
* wacht op reactie
feitquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef jna het volgende:
Oh en trouwens. Er zijn hier best veel mbo'ers en dat zijn helemaal geen studenten.
* wacht op reactie
Vind je?quote:Op maandag 28 september 2009 12:16 schreef Puala het volgende:
Al weer kwart over 12, de tijd vliegt vandaag
Bij ons ben je deelnemerquote:Op maandag 28 september 2009 12:20 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens... op onze school waren we niet eens scholieren, slechts cursisten.
Ik heb dan ook geen opleiding gedaan, maar gewoon een 4 jarige cursus gevolgd, als je het zo bekijkt
Ja ik vind van welquote:Op maandag 28 september 2009 12:18 schreef Vono het volgende:
[..]
Vind je?
Ik haat het als er niks qua werk is voor me
Dat is dan idd wel klote.. Gewoon ff doorbijten en hem dan vertellen hoe je erover denktquote:Op maandag 28 september 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben sowieso zelf al heel erg stil en onzeker, maar hier ouwehoeren ze nogal onderling en daar kan ik me nog niet helemaal tussen plaatsen. Ik ben vooral stil en heel serieus op het moment eigenlijk.
De coördinator is gewoon heel druk en bezig en spreek ik ontzettend weinig. Daarom vind ik het moeilijk om gelijk te zeggen van "hé ik wil werk en vooral serieus genomen worden"
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op maandag 28 september 2009 12:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tot wanneer blijf jij eigenlijk groen
Ga ik morgen doenquote:Op maandag 28 september 2009 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is dan idd wel klote.. Gewoon ff doorbijten en hem dan vertellen hoe je erover denkt
hoi.quote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef Milou__ het volgende:
hoi.
Hij stond vanmorgen bij ons in de krant.quote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef jna het volgende:
Singing Alex buttner *klap klap klap klap* Alex buttner is great..
Heb je het uitgeknipt?quote:Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij stond vanmorgen bij ons in de krant.
quote:Op maandag 28 september 2009 12:30 schreef Milou__ het volgende:
nog 1,5uur les. Heb nu al geen zin meer. Was het maar weekend!
Geen idee?quote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
wat is er met alex?
Lekker!quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Whoo! net te horen gekregen dat ik op deze afdeling tot 1 dec mag blijven
Gefeliciteerd. Tijd voor een nieuwe gitaarquote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Nice!quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef The_Dean het volgende:
No shitquote:Op maandag 28 september 2009 12:28 schreef EddyAlbena het volgende:
De combinatie Excel, Word en het kopieren/plakken van gegevens tussen beide apps blijft altijd een drama![]()
Lekker klantvriendelijkquote:Op maandag 28 september 2009 13:36 schreef Vono het volgende:
blah blah blah. zo maar ff naar een klantje om zijn pc terug te brengen. die ligt hier al 1 week stof te vangen
kunde ge dat bedrijf?quote:Op maandag 28 september 2009 13:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik zit lekker in de les bedrijfskunde
Nu niet meer.quote:
Te zweverigquote:Op maandag 28 september 2009 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Kwam ik net tegen... zo mooi
Yesterday is a past, tomorrow is a future. Today is a gift, that's why it's called 'present'.
Set your mind free and let it fly. Now the sky just stopped being a limit.quote:
Loopt niet lekker, maar wel beter dan de vorigequote:Op maandag 28 september 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Set your mind free and let it fly. Now the sky just stopped being a limit.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef AMDB het volgende:
Gaan we cliché teksten strooien? Als ik zoiets in een liedje zou horen zou ik gillend wegrennen.
A purpose of human life, no matter who is controlling it, is to love whoever is around to be loved.quote:Op maandag 28 september 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Loopt niet lekker, maar wel beter dan de vorige.
Raar dat andere users het dan wel mogenquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar mocht je niet naar een ander forum linken..
klik eens
Moe, maar goedquote:
Show meteen je skills danquote:Op maandag 28 september 2009 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb anders wel gesprek met de commercieel directeur van fc Utrecht voor dat vak
Ik ook niet, zit hier op mijn werk momenteel ook maar wat voor me uit te staren...quote:Op maandag 28 september 2009 15:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ook moe, nu even nergens zin in eigenlijk..
Nee man, dit is nog niks.quote:
Geen werk meer?quote:Op maandag 28 september 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet, zit hier op mijn werk momenteel ook maar wat voor me uit te staren...
[..]
Nee man, dit is nog niks.
Ja nu helemaal met die A status. Heb je al een zaakwaarnemer?quote:Op maandag 28 september 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ben ik ook van plan. Moet toch ergens een ingang zoeken als ze me niet scouten.
Nog niet. Wil jij dat zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja nu helemaal met die A status. Heb je al een zaakwaarnemer?
Wie?quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja volgens mij welquote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef jna het volgende:
Oeh Utrecht. Daar speelt Anouk hoogendijk toch ook realiseer ik me nu?
Die wil mij natuurlijk ook meteen als zaakwaarnemer hebben dan. Maar ik blijf trouw aan jou hoor Milouquote:
Oh gelukkig. Anders had ik me wel 2e keus gevoeld..quote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Die wil mij natuurlijk ook meteen als zaakwaarnemer hebben dan. Maar ik blijf trouw aan jou hoor Milou
Spelbrekerquote:
Jezus zeg... wel tof hoe ze dat maken.quote:Op maandag 28 september 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.autojunk.nl/2009/09/bouw-een-raceauto-binnen-24-uur
na: http://www.dumpert.nl/med(...)/komt_die_crash.html
Respect heur.
Gaat hier ook snelquote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef EddyAlbena het volgende:
Zo, die dag ging best lekker. Nog een uurtje
ik heb meer users gezien bij wie het aangepast is. Tenminste, zolang het gaat over "the forum which wil not be named"quote:Op maandag 28 september 2009 15:03 schreef jna het volgende:
[..]
Raar dat andere users het dan wel mogen
overmaken mag op mijn rekeningquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat k er een forum over maak
En ik danquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
overmaken mag op mijn rekening
Ik ken nog wel een voetbalvrouwen topicquote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef jna het volgende:
Met een subforum over andere voetbalvrouwen, starring Milou
vrwnvblforum.nl?quote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een voetbalvrouwen topic
so I've heard. Maar eens kijken of ze op mokkels.nl als scans hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, voor de Anouk Hoogendijk-lovers.. ze staat in de Sportweek van vandaag. Met foto's
.
Die was echt slecht.quote:Op maandag 28 september 2009 18:46 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_schwalbe_ever_.html
Oja.
.
Wat een actie.
!
Godverdommequote:Hallo,
Censuur en ik hebben zojuist telefonisch contact gehad betreffende de afgelopen stage.
Hier zijn een aantal conclusies uit naar voren gekomen die we graag willen delen.
Ruimte 6.02 heb ik op dinsdag 6 oktober een uur reserveerd, van 9.00 tot 10.00. Het was lastig een moment te vinden dat zowel Isdatzo als ik konden. Daarom moest het de dinsdag worden.
Mijn plan is van 9.00 tot circa 9.30 met Censuur de officiele papieren in te vullen (hier hoeft Isdatzo niet bij te zijn).
Van 9.30 tot 10.00 wil ik graag gezamenlijk terugkijken op de afgelopen periode (hier moet Isdatzo bijzijn).
Willen jullie beide even laten weten dat jullie dit gelezen hebben en dat het jullie schikt.
Groeten
Censuur
quote:Op maandag 28 september 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Godverdomme. Dat kan nooit goed zijn
.
Mwah, dát zal het niet zijn denk ik. 't Zat eraan te komen maar ik baal er toch flink van nu. Eens kijken hoe nu verderquote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Censuur heeft ontdekt dat je te veel op FOK! zat/zit?
Oef.. Mailtje klonk niet bestquote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, dát zal het niet zijn denk ik. 't Zat eraan te komen maar ik baal er toch flink van nu. Eens kijken hoe nu verder.
pics or it didn't happen. Wel pics van datgene waar ie stijf van stond dan hequote:
Nee, stage zal wel afgekeurd zijn dus. Ik wil even iemand op z'n gezicht slaan, vrijwilligersquote:
uhm.. nee sorry.quote:Op maandag 28 september 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, stage zal wel afgekeurd zijn dus. Ik wil even iemand op z'n gezicht slaan, vrijwilligers?
quote:Op maandag 28 september 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, stage zal wel afgekeurd zijn dus. Ik wil even iemand op z'n gezicht slaan, vrijwilligers?
Hij meldt zich!quote:
maar er rijd helemaal geen tram 5 door Den Haagquote:
Heel goed.. Dat is John van John and Johnquote:Op maandag 28 september 2009 20:18 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
PB! Komt jouw UI hier uit?
quote:Op maandag 28 september 2009 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heel goed.. Dat is John van John and John
OMG het is op TV!quote:
Waarschijnlijk hebben zij het meest betaald voor die films.quote:Op maandag 28 september 2009 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
OMG het is op TV!
Maar van al die zenders.. waarom op sbs6.
Dat zat er dik in jaquote:Op maandag 28 september 2009 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heel goed.. Dat is John van John and John
Ik zit daar dagelijks in, maar dan moet je wel heel rare interesses hebben wil je daar je pik van stijf krijgen. Weinig vrouwelijk schoon daarquote:
Film1quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zij het meest betaald voor die films.
quote:
Die is tof, maar Pirates speelt er momenteel toch niet op?quote:
Was het maar kut, dan was het nog wat.quote:
En als het dan ook nog eens Zweeds wasquote:Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat.
Jij begrijpt me.quote:Op maandag 28 september 2009 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als het dan ook nog eens Zweeds was.
quote:Je betaalt de kamer een maand vooruit, + een maand borg,
de kamer ligt in een studenten complex van verschillende studenten huizen, kamer is op de begaande grond 3x5 meter, met gaderobe kast 2pers bed buro internet wasbak en nog exstra kasten, je hebt een deur naar de achterkant waar je buiten kunt zitten of werken,
je hebt een eigen badkamer die je samen met nog 1 huisgenoot deelt. een wasmachine aan wezich voor het huis en tv met vanken![]()
in de woonkamer,
ook in de woonkamer een grote koelkast met los vriesvak voor deze is alleen voor jouw, maar staat niet op de kamer.
Oh joh, zie het nu pas..quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bedoelt dat de grond is te begaan?
Als het een lekker wijf is zie ik het probleem niet..quote:Op maandag 28 september 2009 22:56 schreef jna het volgende:
Je hebt een eigen badkamer
ah fijn denk je dan
die je deelt met nog een huisgenoot!
Ook als ze 2,5 uur in de badkamer staat?quote:Op maandag 28 september 2009 23:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf is zie ik het probleem niet..
Voorspelde Bootje-reactie:quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ook als ze 2,5 uur in de badkamer staat?
En dan discussiëren over van wie al die haren in het doucheputje zijnquote:Op maandag 28 september 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorspelde Bootje-reactie:
"Gewoon erbij gaan staan"..
Is een zinloze discussie want voor het antwoord op die vraag hoef je niet eens in 't doucheputje te kijkenquote:Op maandag 28 september 2009 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
En dan discussiëren over van wie al die haren in het doucheputje zijn
Ik denk dat je erbij had moeten zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:53 schreef EddyAlbena het volgende:
O.
Mijn.
God.
Zojuist was echt grappig. Ik ging even met wat huisgenoten wat drinken in ons beruchte cafe. Toen we terug gingen stonden we te wachten op de lift. Een meisje van ons moest keihard zeiken. Iemand van ons zei ook 'Hm, ik ken een meisje die heel nodig moet plassen'. Dat toen er net een mega-nerd aan kwam lopen. Niks mis mee natuurlijk, maar op de een of andere manier ging iedereen van onze groep in de ene lift en die nerd samen met dat meisje in de andere lift en die nerd zei serieus, we hoorden het nog net: "Je mag wel bij mij plassen"
![]()
![]()
Ik had wel heel erg veel moeite met bijkomen.
Mocht het toch niet grappig zijn, beroep ik mij op mijn aangeschotenheid
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:45 schreef jna het volgende:
Hello goodmorning
Maak je borst maar natquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ik wil eigenlijk vrji vragen voor vrijdag.. Ben benieuwd hoe mn begeleider/baas reageerd..
Naja een nee heb ik en een ja kan ik krijgen hequote:
te veel te lezen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, het pareltje van de dag.. Het is wel een uur leeswerk, maar zoooo vet
http://www.thescambaiter.com/forum/showthread.php?t=109
Nicequote:Op dinsdag 29 september 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
Oh my godquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zal het wel weer gemist hebbenquote:
Ik ken em ook nog niet..quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer gemist hebbenMaar ben je nieuw?
Zou hij bij de clicks horen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:37 schreef jna het volgende:
Ik ook niet. Ik denk dat ik de govenor op hem afstuur
Idd! Al een gesprek met je begeleider gehad?quote:
Vanmiddag om 4 uur, maar er is grote kans dat het niet doorgaat..quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd! Al een gesprek met je begeleider gehad?
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanmiddag om 4 uur, maar er is grote kans dat het niet doorgaat..
Hij gaat eerst naar een andere afspraak over de uitwijk of zoiets en 99% kans dat hij dan gewoon niet meer terugkomt of veel te laat terug komt.. en ik móet om 5 uur weg.quote:
En hij kan niet eerder?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij gaat eerst naar een andere afspraak over de uitwijk of zoiets en 99% kans dat hij dan gewoon niet meer terugkomt of veel te laat terug komt.. en ik móet om 5 uur weg.
Plens koud water in je gezicht gooien wil wel is helpenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef EddyAlbena het volgende:Ik kan maar niet wakker worden...
Balen Puala.
Een bed ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Plens koud water in je gezicht gooien wil wel is helpen
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
De lucht begint hier pikzwart te worden
Wijk en Aalburg (of all placesquote:
Aaaaah ja natuurlijk daarquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wijk en Aalburg (of all places)
Ik heb alleen thee met koffiesmaak in de aanbiedingquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:23 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ja baas![]()
Eerst vier koffie graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |