Je sigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je geheugen is, heb al eens soort van contact gehad met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of moet ik mij nogmaals voorstellen?
Dat is zwaar slecht, maar ik kan me niet meer herinneren dat je je hebt voorgesteldquote:Op maandag 28 september 2009 09:21 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je geheugen is, heb al eens soort van contact gehad
quote:Op maandag 28 september 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zwaar slecht, maar ik kan me niet meer herinneren dat je je hebt voorgesteld![]()
Je naam nog wel
Klinkt wel als een gave stagequote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Die naam komt dan ook van een groots caberatier![]()
Nou, vooruit dan maar. Mark, 20 jaar, CE student en momenteel loop ik stage bij een vliegtuigonderhoudsbedrijf op Schiphol Oost. Dit bedrijf heeft verschillende onderhoudscentra op verschillende luchthavens in Europa. Mijn taak is om te onderzoeken waar wij nog meer centra kunnen openen. Inmiddels is de eerste al geopend in Dublin.
In een notendop
quote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Zwaar slecht. Zusjes waren er dit weekend en pa heeft weer lekker alles op mij afgereageerd
Beter dan wat ik gemiddeld hoor van mijn medestudenten. Ik vang 527 netto, terwijl het van anderen rond de 300 ligt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt wel als een gave stageVerdient het ook nog een beetje lekker?
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandquote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Beter dan wat ik gemiddeld hoor van mijn medestudenten. Ik vang 527 netto, terwijl het van anderen rond de 300 ligt.
Staat natuurlijk niet in verhouding tot de verrichte arbeid, maar daarvoor ben ik dan ook stagiair.
Oh dat ben ik ook zeker. Heb in het verleden niet vaak maandelijks zoiets verdient, kwam ook vooral omdat ik geen vaste bijbaan hadquote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandDus wees maar blij met wat je verdient
Geen problemen gehad. Uiteraard wel wat persoontjes die zich wat uitdrukken op een manier die niet iedereen leuk vindt, maar dat hou je toch. Gelukkig zitten mijn mods er lekker bovenop.quote:Op maandag 28 september 2009 09:35 schreef jna het volgende:
Nico hoe is het eerste weekend gegaan met de live topics enzo?
Dat laatste doe je zelf hequote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Oh dat ben ik ook zeker. Heb in het verleden niet vaak maandelijks zoiets verdient, kwam ook vooral omdat ik geen vaste bijbaan had
Weet je nou al wanneer je weer op mag?quote:Op maandag 28 september 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste doe je zelf he![]()
Ik heb van de zomer een heerlijk bedrag bij elkaar gewerkt, maar dat is allemaal opgegaan aan het rijbewijs
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Weet je nou al wanneer je weer op mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook wel benieuwd wat jij moet doen op je stage.quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mbo-er, maar ik ontvang maar 136 in de maandDus wees maar blij met wat je verdient
Dat verwachtingspatroon loop ik nu ook tegen aan.quote:Op maandag 28 september 2009 09:41 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd wat jij moet doen op je stage.
Ik hoor van MBO'ers vaak dat ze niet echt relevante taken krijgen toebedeeld, omdat ze een te laag verwachtingspatroon hebben. Daar heb ik nogal moeite mee. Hoe zit dat bij jou?
quote:Op maandag 28 september 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja
Das opzich nog best snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Bewijs hem dan het tegendeelquote:Op maandag 28 september 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verwachtingspatroon loop ik nu ook tegen aan.
Ik ben helpdeskmedewerker en daarnaast stukje netwerkbeheerder. En ik ben bezig om een bitboek te schrijven.
Alleen nu denkt de afdelingscoördinator dat ik dit niet alleen kan, dus huurt hij er iemand voor in.. Maar ik heb tot eind januari de tijd er voor, dus volgens mijn mening zou het prima moeten kunnen. Het voelt nogal rot dat hij gewoon achter mijn rug er iemand voor heeft ingehuurd..
Triest is dat ja, dat gebrek aan vertrouwen. Laat iemand zijn ding doen en dan zie je aan het eind wat er van komt. Bespreek je verder ook veel met die coördinator?quote:Op maandag 28 september 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat verwachtingspatroon loop ik nu ook tegen aan.
Ik ben helpdeskmedewerker en daarnaast stukje netwerkbeheerder. En ik ben bezig om een bitboek te schrijven.
Alleen nu denkt de afdelingscoördinator dat ik dit niet alleen kan, dus huurt hij er iemand voor in.. Maar ik heb tot eind januari de tijd er voor, dus volgens mijn mening zou het prima moeten kunnen. Het voelt nogal rot dat hij gewoon achter mijn rug er iemand voor heeft ingehuurd..
Begin nu pas wakker te worden ja, met de neus boven een emmer espressoquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 10:12 schreef Vono het volgende:
hey! Vono, stage bij een automatiserings firma. ICT afdeling. fotos @ fotoboek.
ik kom even goedemorgen zeggen
Gezelligquote:
Dat wil ik wel, maar krijg ik de kans niet voor?quote:
Ik bespreek heel weinig met mijn coördinator, want op persoonlijk vlak klikt het niet zo. Hij voert vaak gesprekken over grootse plannen, maar er komt zo weinig uit. Vaak zijn de plannen technisch gezien ook absoluut niet haalbaar. Dan krijg je weer de technische mensen over je heen van "nou je moet niet luisteren naar hem ofzo" en dat maakt het ook nog eens lastig.quote:Op maandag 28 september 2009 09:52 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Triest is dat ja, dat gebrek aan vertrouwen. Laat iemand zijn ding doen en dan zie je aan het eind wat er van komt. Bespreek je verder ook veel met die coördinator?
Mijn begeleider heeft voor iedere dag één uur ingeplanned om te praten, als ik dat nodig vind geef ik dat aan en gaan we het over de nodige dingen hebben. Zo niet, dan niet, maar de hele dag door zit ik met hem op kantoor en kan ik vragen wat ik wil en hij wil ook graag helpen.
Voor de rest laat hij me mijn ding doen en gaat ook niet continue kijken hoe het gaat. Dat gevoel van vertrouwen vind ik wel lekker. De baas, niet de begeleider dus, besteed ook veel aan mij uit, vind ik ook gewoon fijn.
Ik hoor nu op de radio heel vaak zo'n reclame dat bedrijven hun werk moeten uitbesteden aan stagiaires, dat vind ik wel een positief punt, in de hoop dat bedrijven echt het idee krijgen dat je wat aan ze hebt, want vaak is dat dus nog niet het geval.
MBO niv 3-4. Nog 5 maandjes en dan ben ik alweer klaarquote:Op maandag 28 september 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gezellig
Welk niveau en wat voor stage doe je?
Wat voor opdracht heb je? En wat voor soort bedrijf?quote:Op maandag 28 september 2009 10:36 schreef Vono het volgende:
[..]
MBO niv 3-4. Nog 5 maandjes en dan ben ik alweer klaar![]()
Twijfeltje of ik hierna wel HBO zal gaan doen. Gewoon werken en dan via het bedrijf mcsa/mcse halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |