met nikke was het nog leukquote:Op zondag 27 september 2009 23:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij kijkt goeie tv
Helaas heb ik deze aflevering al gezien
Ik kwam er pas achter toen ik op de doos keek en begon te kloten.quote:Op zondag 27 september 2009 23:52 schreef KingGone het volgende:
Dat er Live View opzit geeft wel weer het soort mensen aan wat zo een ding aanschaffen.
Gossiequote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zonder mijn DSLR mis ik echt iets in mijn leven!
Als je heel professioneel bezig bent, lijkt het me wel dat het iets meer boeit?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het voordeel van een spiegelreflex tov een 'gewone' camera?Ja je ziet precies wat je gaat fotograferen, maar dat boeit toch niet zo?
Dat heb je met een normale camera toch ook?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het voordeel van een spiegelreflex tov een 'gewone' camera?Ja je ziet precies wat je gaat fotograferen, maar dat boeit toch niet zo?
Nog niet.quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ben je al naar buiten geweest met je D0-001?
En wat vind jij onder 'gewone' verstaan? Met rolletje of een normale digi-camera?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Je kan alles zelf instellen. Fotografie is spelen met licht. Daarom is zo'n compact camera ook geen fotografie in mijn ogen aangezien je niks doet. Als je alles zelf instelt bij je DSLR, dan speel je met het licht, en maak je de foto naar je eigen wil.quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Onscherpe foto's here we come!quote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog niet.
Van de week, als ik tijd heb
Volgende week meenemen naar het voetballen van m'n zusje en wat actiefoto's maken.
kwaliteit van de foto's ? ken je dat woordquote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Die Lumix-series zijn ook goede dingenquote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mijn papaa heeft een D80, en ik een Panasonic Lumix Tz7
en mijn mama een Sony T50,
echt zo een camera die bij de persoon past
Panaruis.quote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Die Lumix-series zijn ook goede dingen
Lang leve de korte sluitertijdquote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef KingGone het volgende:
[..]
Onscherpe foto's here we come!
Maar leuk ja.
Jaaa.quote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Die Lumix-series zijn ook goede dingen
Ik heb een compact-digicamera van Panasonic.quote:Op zondag 27 september 2009 23:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jaaa.Ik heb de Panasonic Lumix TZ3. Prachtdingetje.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
? i'm sorry
ik ga even wat foto's uploaden . sec
Niet met die oude met een zoekerunit boveninquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb je met een normale camera toch ook?
Ja!quote:Op zondag 27 september 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
mijn n95 heeft een uber goede camera, bitches
En dat kan door het SLR-principe? Sloop het eruit en dan kan het niet meer?quote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je kan alles zelf instellen. Fotografie is spelen met licht. Daarom is zo'n compact camera ook geen fotografie in mijn ogen aangezien je niks doet. Als je alles zelf instelt bij je DSLR, dan speel je met het licht, en maak je de foto naar je eigen wil.
Mijn iPod ookquote:Op zondag 27 september 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
mijn n95 heeft een uber goede camera, bitches
Haha goeie!quote:
Why?quote:Op maandag 28 september 2009 00:00 schreef mstr het volgende:
Zo grappig, mijn telefoon gaat altijd 'aan' om 23.59
Die shit is aan!quote:Op maandag 28 september 2009 00:00 schreef mstr het volgende:
Zo grappig, mijn telefoon gaat altijd 'aan' om 23.59
quote:
die shit is spokend , jeweetquote:
Dat had nou niet gehoeven.quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Mijnnnnn!
Canon Eos 400D
[ afbeelding ]
Panasonic TZ3
[ afbeelding ]
Panasonic DMC FS4
[ afbeelding ]
Euhmz. Nee. Het is een samenhang van alles.quote:Op zondag 27 september 2009 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat kan door het SLR-principe? Sloop het eruit en dan kan het niet meer?
Wat een seksbom!quote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb echt géén idee.
Om dat tijdstip gaat altijd het scherm aan.
En om 00.00 weer uit
Ik heb dezelfde als jijquote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Mijnnnnn!
Canon Eos 400D
[ afbeelding ]
Panasonic TZ3
[ afbeelding ]
Panasonic DMC FS4
[ afbeelding ]
wie is die jordy nouquote:Op maandag 28 september 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom kom je eigenlijk niet naar der meet Jordy?
jijquote:
Ohquote:Op maandag 28 september 2009 00:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euhmz. Nee. Het is een samenhang van alles.
Of ik leg het een keer uit.quote:Op maandag 28 september 2009 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhIk snap er niks van
Ik lees me nog wel eens in
Lekker recht genomen ookquote:Op maandag 28 september 2009 00:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[ afbeelding ]
http://i33.tinypic.com/fnble9.jpg
Onder het genot van een goed glas zoete witte wijn met ijs, lijkt me planquote:
Waarom wijn?quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onder het genot van een goed glas zoete witte wijn met ijs, lijkt me plan
quote:Op maandag 28 september 2009 00:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom kom je eigenlijk niet naar de meet Jordy?
Dan is het goed.quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
care
was ff wat aan het testen
quote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onder het genot van een goed glas zoete witte wijn met ijs, lijkt me plan
maak dan een nieuwequote:Op maandag 28 september 2009 00:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
care
was ff wat aan het testen
Omdat Lau dat lekkel vindt, doh.quote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Lau dat lekkel vindt, doh.
Dan kom ik zeker.quote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wijn!
Als jij vrijdag komt krijg ik wijn van Kevin.
Wat is daar mis meequote:
Ik word niet dronken.quote:Op maandag 28 september 2009 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker.
Lekker dronken voeren. [ afbeelding ]
Dat is beter ja.quote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeIk ben ook naar wijnproeverijen geweest
En whiskeyproeverijen, dat was meer mijn ding
jij gaat zo dronken wordenquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wijn!
Als jij vrijdag komt krijg ik wijn van Kevin.
trustenkusjequote:
Ik kom.quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Maar. Als Do niet komt, krijgt Kev bier van mij.
Dat is zo breezerigquote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is beter ja.
Geef mij maar een malibu-cola-proeverij
Ik las losse floddersquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom.
Moet alleen even kijken hoe laat.
Ik heb geen zin om daar als eerste, of met paar loserFOK!kers daar te staan
Ik ben niet zo vroeg. Rond 8 uur, half 9.quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom.
Moet alleen even kijken hoe laat.
Ik heb geen zin om daar als eerste, of met paar loserFOK!kers daar te staan
Ik ben er om je te troostenquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Ik wil niet dronken worden. Dan ga ik weer huilen.
Wat dan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan ga jij gekke dingen doen, heb ik gehoord.
Beter niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
We gaan sowieso weer naar Do's huis lopen. Of hij er nou is of niet, zn pa doet toch wel open
quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
We gaan sowieso weer naar Do's huis lopen. Of hij er nou is of niet, zn pa doet toch wel open
Neuhquote:
Jaa, naar Do's huis stappen.quote:
Oh.quote:
Zo hoort het.quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh.Kotsen is niet vaak gebeurd.
En huilen, tsja. Dat was de laatste keer, toen was 20 man ofzo super bezorgd om me. En ik voelde me zooo schuldig!
Mja. Wel lief van ze.
Waarom moest je huilen dan?quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh.Kotsen is niet vaak gebeurd.
En huilen, tsja. Dat was de laatste keer, toen was 20 man ofzo super bezorgd om me. En ik voelde me zooo schuldig!
Mja. Wel lief van ze.
monza word vaak toch niet ge ID-edquote:
Scandinavische dames?quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Jimbo het volgende:
de noorse dames hebben dr ook zin in
haha ik bedenk me netsta ik dalijk op schiphol, komen hun niet, sta ik daar voor lul en bij jullie
dan ga ik ook huilen , naast lau in een hoekje
Hahaha jaaquote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hehe nee alleen de 400D! Maar dat is al goed genoeg vind ik
!
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
monza word vaak toch niet ge ID-ed
Monza.quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg de rest.![]()
De plek met het grootste aantal mooie studenten graag!
Tuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
* Tijgertje. krijgt een glas roosvicee van Do.
Daarom gaan we ook op vrijdagquote:Op maandag 28 september 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Mijn ervaring is, is dat ze op donderdag wel altijd redelijk streng controleren.
Ik ken het probleem.quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Als ik drink, word ik nķg vrolijker en klets ik nog meer.
En word een beetje handtastelijk
Omdat ik me schuldig voelde en hartstikke dronken was!quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom moest je huilen dan?
twee maalquote:
Hihi.quote:
Oké.quote:Op maandag 28 september 2009 00:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.Alleen ga ik niet meer praten maar juist meer luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat?quote:
als je snolly overleefd, overleef je dat ook welkquote:
Wees maar niet bang.quote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef Bravebart het volgende:
Do die handtastelijk wordt, brrrrr
* zwarte kleurspoeling kopen gaat
Ik heb met nieuwjaar 2007-2008 jankend voor de plaatselijke discotheek gezeten nadat ik m'n hele maaginhoud eruit gegooid hadquote:Op maandag 28 september 2009 00:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voelde en hartstikke dronken was!
Meer emoties enzulks.
quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je snolly overleefd, overleef je dat ook welk
Oh makkiequote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je snolly overleefd, overleef je dat ook welk
Echt iets voor een 14-jarig meisjequote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb met nieuwjaar 2007-2008 jankend voor de plaatselijke discotheek gezeten nadat ik m'n hele maaginhoud eruit gegooid hadtegen m'n beste vriendin 'ik heb je avond verpest
![]()
' en maar huilen en maar huilen
!
volgens lis word ik heel knuffelig als ik lam benquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké.
Dus als we bezopen zijn, gaan we niet bij elkaar zitten.
Voor we zo half neukend daar liggen.Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens echt heerlijk om halfdronken naast iemand te liggen.
![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.
Jij bent te lang voor mij.
ohh dudequote:Op maandag 28 september 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh makkieIk heb nog steeds nachtmerries over dat wijf met die blubberbuik
Oh. Oké.quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Rawrrrr. Maar vrijdag al werkfeestje.
houden zo, dat is beterquote:
Aww. Ja zoiets had ik dus ook.quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb met nieuwjaar 2007-2008 jankend voor de plaatselijke discotheek gezeten nadat ik m'n hele maaginhoud eruit gegooid hadtegen m'n beste vriendin 'ik heb je avond verpest
![]()
' en maar huilen en maar huilen
!
Klopt.quote:Op maandag 28 september 2009 00:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Haha.Het is trouwens echt heerlijk om halfdronken naast iemand te liggen.
![]()
Goed plan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Do en ik moeten denkik maar samen gaan hosselen in de Monza
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 00:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh dudedat was te goor
en zn naveltruitje dan aandoen
Klaarkomen door je neusgat te vingeren, zulke dingen?quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het ook altijd heerlijk, om aangeraakt te worden als ik wat gedronken heb.
Of m'n hand over m'n gezicht te halen
Wie weet, ooit.quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar moet je echt eens geweest zijn.
quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo is dat van belang dan?quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Even wachten totdat ik mn relatie status op Facebook weer naar Single kan veranderen
quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het ook altijd heerlijk, om aangeraakt te worden als ik wat gedronken heb.
Nee, dat dan weer niet, maar het voelt gewoon heerlijkquote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klaarkomen door je neusgat te vingeren, zulke dingen?
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
zn idee had ik oo kal, dat het bier nogal kansloos aangelengd was daar...quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaDat we ons bier binnen hielden was ook alleen maar omdat er geen alcohol in zat
Nu moet ik weer hardop lachen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dronken is het leven één groot drama!quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Aww. Ja zoiets had ik dus ook.
Van mij welquote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mag ik mee?Ik ben binnenkort toch minimaal 2 a 3 dagen per week in Utecht.
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn idee had ik oo kal, dat het bier nogal kansloos aangelengd was daar...
je komt dus ookquote:
't was al zo raarquote:
Nu ik ook!quote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nu moet ik weer hardop lachen.
Kloptquote:Op maandag 28 september 2009 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
't was al zo raarwe hadden nog best flink op en niemand was lam
quote:
Issgoeddd. Maar dan moet ik wel een slaapplek vinden in Utrecht denk ikquote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Van mij wel
Donderdagavond een keer.
Ligt aan je stemming op dat momentquote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dronken is het leven één groot drama!
Ik woon in Utrecht.quote:Op maandag 28 september 2009 00:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Issgoeddd. Maar dan moet ik wel een slaapplek vinden in Utrecht denk ik![]()
Ja, ik weet waar je woont.quote:Op maandag 28 september 2009 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht.
En Raavi er niet ver vandaan.
Dus je hebt sowieso al 2 slaapplaatsen.
"Puber hoppen"quote:Op maandag 28 september 2009 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht.
En Raavi er niet ver vandaan.
Dus je hebt sowieso al 2 slaapplaatsen.
Uuh, wasted?quote:Op maandag 28 september 2009 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ligt aan je stemming op dat moment
Ja, kloptquote:Op maandag 28 september 2009 00:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar je woont.Nice.
Done.quote:Op maandag 28 september 2009 00:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Trouwens. Do. PM je adres eens. Volgens mij woon je vlakbij mn nieuwe werk.
Ja.quote:
quote:
Ah.quote:Op maandag 28 september 2009 00:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik kan er maar 4 tegelijk handelen.
Hoiquote:
Done.quote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef mstr het volgende:
[..]
PM eens terug waar je gaat werken dan
hoezoquote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dat vriendinnetje van die gozer in Las Vegas, echt zo een droomvrouw
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 00:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
* Tazar_Yoot is Noodles klaarmaken
Nee, krijg je geen goeie resultaten, simpel omdat een camera daar niet voor gebouwd isquote:Op maandag 28 september 2009 00:35 schreef Bravebart het volgende:
ff een vraag voor jullie fotocamera gekkenZou je een camera -en dan specifiek de sluitertijd- kunnen gebruiken om lekker low-budget lichtintensiteit te meten? Dus je neemt een bepaalde sluitertijd en die bouw je langzaam af, zodat je kan zien, welke van 2 oplossingen het felste/meeste licht geeft (omdat die dus bij steeds kortere sluitertijden toch licht blijft geven) of gaat dat niet werken?
Naja, het hoeft ook niet super te zijn, maar ik moet kunnen gaan bepalen welke vloeistof meer licht geeftquote:Op maandag 28 september 2009 00:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, krijg je geen goeie resultaten, simpel omdat een camera daar niet voor gebouwd is
de vrouwen zijn weg zeker ?quote:
Brrrrr.quote:Op maandag 28 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Over 6 uurtjes gaat de wekker weer
Moet kunnen denk ik.quote:Op maandag 28 september 2009 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, het hoeft ook niet super te zijn, maar ik moet kunnen gaan bepalen welke vloeistof meer licht geeftJe hoeft er niet 80 getallen aan te kunnen hangen, maar gewoon heel basic.
Slaap lekker.quote:Op maandag 28 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
mwahhh de khankerquote:Op maandag 28 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Nieuw haar of oud haar?quote:Op maandag 28 september 2009 00:40 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan kom ik haar morgenochtend tegen
wiequote:Op maandag 28 september 2009 00:40 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan kom ik haar morgenochtend tegen
quote:
hmphquote:
Misschien wel een puik plan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nounou. Ik zou je vest maar aandoen!
quote:Op maandag 28 september 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
Wie gaat er vanavond over mij dromen?
quote:
quote:
Hehequote:
Hoe duur is dat?quote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Kan je niet beter gewoon een lichtmeter kopen Bart?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7954quote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe duur is dat?Want ik heb hem maar 2, misschien 3 maanden nodig
Ik weet niet wat het budget van de uni is
http://www.display.nl/Meetapparatuur/Luxmeter/P5025.htmlquote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7954
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20170
Oooooh johquote:Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
http://www.display.nl/Meetapparatuur/Luxmeter/P5025.html
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Oooooh johDat is nog wel te doen
Dankjullie
moet je wel alvast bestellen, mocht je hem over een maand nodig hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, volgende week eigenlijk alquote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
moet je wel alvast bestellen, mocht je hem over een maand nodig hebben
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stuk goedkoper dan een DSLR ja
Slaap lekkelquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, volgende week eigenlijk alMaar ze hebben er vast wel 1 slingeren op de uni
heulmaal niet goddomme ik wil de fipo !quote:Op maandag 28 september 2009 00:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dan maak ik dit topic wel HELEMAAL in me eeentje vol
echt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |