Gossiequote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zonder mijn DSLR mis ik echt iets in mijn leven!
Als je heel professioneel bezig bent, lijkt het me wel dat het iets meer boeit?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het voordeel van een spiegelreflex tov een 'gewone' camera?Ja je ziet precies wat je gaat fotograferen, maar dat boeit toch niet zo?
Dat heb je met een normale camera toch ook?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het voordeel van een spiegelreflex tov een 'gewone' camera?Ja je ziet precies wat je gaat fotograferen, maar dat boeit toch niet zo?
Nog niet.quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ben je al naar buiten geweest met je D0-001?
En wat vind jij onder 'gewone' verstaan? Met rolletje of een normale digi-camera?quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Je kan alles zelf instellen. Fotografie is spelen met licht. Daarom is zo'n compact camera ook geen fotografie in mijn ogen aangezien je niks doet. Als je alles zelf instelt bij je DSLR, dan speel je met het licht, en maak je de foto naar je eigen wil.quote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Onscherpe foto's here we come!quote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog niet.
Van de week, als ik tijd heb
Volgende week meenemen naar het voetballen van m'n zusje en wat actiefoto's maken.
kwaliteit van de foto's ? ken je dat woordquote:Op zondag 27 september 2009 23:53 schreef Bravebart het volgende:
Die Lumix-series zijn ook goede dingenquote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mijn papaa heeft een D80, en ik een Panasonic Lumix Tz7
en mijn mama een Sony T50,
echt zo een camera die bij de persoon past
Panaruis.quote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Die Lumix-series zijn ook goede dingen
Lang leve de korte sluitertijdquote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef KingGone het volgende:
[..]
Onscherpe foto's here we come!
Maar leuk ja.
Jaaa.quote:Op zondag 27 september 2009 23:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Die Lumix-series zijn ook goede dingen
Ik heb een compact-digicamera van Panasonic.quote:Op zondag 27 september 2009 23:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jaaa.Ik heb de Panasonic Lumix TZ3. Prachtdingetje.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
? i'm sorry
ik ga even wat foto's uploaden . sec
Niet met die oude met een zoekerunit boveninquote:Op zondag 27 september 2009 23:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb je met een normale camera toch ook?
Ja!quote:Op zondag 27 september 2009 23:57 schreef Jimbo het volgende:
mijn n95 heeft een uber goede camera, bitches
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |