Dan is het goed.quote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Lau dat lekkel vindt, doh.
Dan kom ik zeker.quote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wijn!
Als jij vrijdag komt krijg ik wijn van Kevin.
Wat is daar mis meequote:
Ik word niet dronken.quote:Op maandag 28 september 2009 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker.
Lekker dronken voeren. [ afbeelding ]
Dat is beter ja.quote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeIk ben ook naar wijnproeverijen geweest
En whiskeyproeverijen, dat was meer mijn ding
jij gaat zo dronken wordenquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wijn!
Als jij vrijdag komt krijg ik wijn van Kevin.
trustenkusjequote:
Ik kom.quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Maar. Als Do niet komt, krijgt Kev bier van mij.
Dat is zo breezerigquote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is beter ja.
Geef mij maar een malibu-cola-proeverij
Ik las losse floddersquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom.
Moet alleen even kijken hoe laat.
Ik heb geen zin om daar als eerste, of met paar loserFOK!kers daar te staan
Ik ben niet zo vroeg. Rond 8 uur, half 9.quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom.
Moet alleen even kijken hoe laat.
Ik heb geen zin om daar als eerste, of met paar loserFOK!kers daar te staan
Ik ben er om je te troostenquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Ik wil niet dronken worden. Dan ga ik weer huilen.
Wat dan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan ga jij gekke dingen doen, heb ik gehoord.
Beter niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
We gaan sowieso weer naar Do's huis lopen. Of hij er nou is of niet, zn pa doet toch wel open
quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
We gaan sowieso weer naar Do's huis lopen. Of hij er nou is of niet, zn pa doet toch wel open
Neuhquote:
Jaa, naar Do's huis stappen.quote:
Oh.quote:
Zo hoort het.quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh.Kotsen is niet vaak gebeurd.
En huilen, tsja. Dat was de laatste keer, toen was 20 man ofzo super bezorgd om me. En ik voelde me zooo schuldig!
Mja. Wel lief van ze.
Waarom moest je huilen dan?quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh.Kotsen is niet vaak gebeurd.
En huilen, tsja. Dat was de laatste keer, toen was 20 man ofzo super bezorgd om me. En ik voelde me zooo schuldig!
Mja. Wel lief van ze.
monza word vaak toch niet ge ID-edquote:
Scandinavische dames?quote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Jimbo het volgende:
de noorse dames hebben dr ook zin in
haha ik bedenk me netsta ik dalijk op schiphol, komen hun niet, sta ik daar voor lul en bij jullie
dan ga ik ook huilen , naast lau in een hoekje
Hahaha jaaquote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hehe nee alleen de 400D! Maar dat is al goed genoeg vind ik
!
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
monza word vaak toch niet ge ID-ed
Monza.quote:Op maandag 28 september 2009 00:16 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg de rest.![]()
De plek met het grootste aantal mooie studenten graag!
Tuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2009 00:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
* Tijgertje. krijgt een glas roosvicee van Do.
Daarom gaan we ook op vrijdagquote:Op maandag 28 september 2009 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Mijn ervaring is, is dat ze op donderdag wel altijd redelijk streng controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |