Dan is het goed.quote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Lau dat lekkel vindt, doh.
Dan kom ik zeker.quote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wijn!
Als jij vrijdag komt krijg ik wijn van Kevin.
Wat is daar mis meequote:
Ik word niet dronken.quote:Op maandag 28 september 2009 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker.
Lekker dronken voeren. [ afbeelding ]
Dat is beter ja.quote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeIk ben ook naar wijnproeverijen geweest
En whiskeyproeverijen, dat was meer mijn ding
jij gaat zo dronken wordenquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wijn!
Als jij vrijdag komt krijg ik wijn van Kevin.
trustenkusjequote:
Ik kom.quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Maar. Als Do niet komt, krijgt Kev bier van mij.
Dat is zo breezerigquote:Op maandag 28 september 2009 00:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is beter ja.
Geef mij maar een malibu-cola-proeverij
Ik las losse floddersquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom.
Moet alleen even kijken hoe laat.
Ik heb geen zin om daar als eerste, of met paar loserFOK!kers daar te staan
Ik ben niet zo vroeg. Rond 8 uur, half 9.quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom.
Moet alleen even kijken hoe laat.
Ik heb geen zin om daar als eerste, of met paar loserFOK!kers daar te staan
Ik ben er om je te troostenquote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Serieus. Ik wil niet dronken worden. Dan ga ik weer huilen.
Wat dan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan ga jij gekke dingen doen, heb ik gehoord.
Beter niet.quote:Op maandag 28 september 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
We gaan sowieso weer naar Do's huis lopen. Of hij er nou is of niet, zn pa doet toch wel open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |