ohh dudequote:Op maandag 28 september 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh makkieIk heb nog steeds nachtmerries over dat wijf met die blubberbuik
Oh. Oké.quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef KingGone het volgende:
[..]
Rawrrrr. Maar vrijdag al werkfeestje.
houden zo, dat is beterquote:
Aww. Ja zoiets had ik dus ook.quote:Op maandag 28 september 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb met nieuwjaar 2007-2008 jankend voor de plaatselijke discotheek gezeten nadat ik m'n hele maaginhoud eruit gegooid hadtegen m'n beste vriendin 'ik heb je avond verpest
![]()
' en maar huilen en maar huilen
!
Klopt.quote:Op maandag 28 september 2009 00:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Haha.Het is trouwens echt heerlijk om halfdronken naast iemand te liggen.
![]()
Goed plan.quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Do en ik moeten denkik maar samen gaan hosselen in de Monza
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 00:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh dudedat was te goor
en zn naveltruitje dan aandoen
Klaarkomen door je neusgat te vingeren, zulke dingen?quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het ook altijd heerlijk, om aangeraakt te worden als ik wat gedronken heb.
Of m'n hand over m'n gezicht te halen
Wie weet, ooit.quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar moet je echt eens geweest zijn.
quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo is dat van belang dan?quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Even wachten totdat ik mn relatie status op Facebook weer naar Single kan veranderen
quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het ook altijd heerlijk, om aangeraakt te worden als ik wat gedronken heb.
Nee, dat dan weer niet, maar het voelt gewoon heerlijkquote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klaarkomen door je neusgat te vingeren, zulke dingen?
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
zn idee had ik oo kal, dat het bier nogal kansloos aangelengd was daar...quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaDat we ons bier binnen hielden was ook alleen maar omdat er geen alcohol in zat
Nu moet ik weer hardop lachen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dronken is het leven één groot drama!quote:Op maandag 28 september 2009 00:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Aww. Ja zoiets had ik dus ook.
Van mij welquote:Op maandag 28 september 2009 00:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mag ik mee?Ik ben binnenkort toch minimaal 2 a 3 dagen per week in Utecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |