Ik denk dat ze een beetje voor de gein heeft geschreven naar die boer, misschien een wat opgejut door vriendinnen ofzo.quote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef jmac het volgende:
Die Neeltje..Serieus.. Die kan toch wel gewoon een normale vriend krijgen. Je zou bijna denken dat ze veel eigenaardigheden heeft dat ze 't op deze manier probeert...
Ze is ook niet afgevallen, ze is zelf opgestaptquote:Op maandag 28 september 2009 07:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha ik vond het zeker weer leuk om naar te kijken!Ben benieuwd naar volgende week
Had niet verwacht dat Jacqueline zou afvallen bij Jos trouwens.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef jmac het volgende:
Die Neeltje..Serieus.. Die kan toch wel gewoon een normale vriend krijgen. Je zou bijna denken dat ze veel eigenaardigheden heeft dat ze 't op deze manier probeert...
Overigens zijn sommige van die vrouwen net zo wanhopig. Die boeren presteren niets en er komt weinig zinnigs uit en toch zijn al die vrouwen al hoteldebotel en vinden ze de mannen fantastisch..
Inderdaad, als hij haar uiteindelijk zou kiezen is het na een paar weekjes alweer voorbij.quote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Neeltje met haar wintersport. En dat haar ouders er benieuwd naar waren of hij daar wel aan deed.
Dat stuk heb ik net gemist, toen begon onze kleine te huilen....dalijk effe terug kijken, want dat is natuurlijk goud waard.quote:Op maandag 28 september 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze is ook niet afgevallen, ze is zelf opgestapt.
Nou ik kom uit brabant en herken me totaal niet in hanneke hoorquote:Op maandag 28 september 2009 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Nou ja, je hebt nu eenmaal gekken die er alles voor doen om op t.v. te komen. Al lijkt Neeltje, waar het uiteindelijk over ging me niet zo'n type hoor.
En de mensen hier moeten niet zo denigrerend doen over Peter en Hanneke. Da's gewoon Brabants hoe die doen en praten en dat is keigezellig!
Biceps showen, denk ik. En het hielp want de dames vonden dat 'ie een mooi lichaam heeftquote:Op maandag 28 september 2009 09:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik net gemist, toen begon onze kleine te huilen....dalijk effe terug kijken, want dat is natuurlijk goud waard.
Waarom loopt Peter eigenlijk is die shirtjes zonder mouwen?? Ziet niet uit
Ik herken me ook niet in haar. Maar je ziet wel veel van dat soort types hier, vooral in dorpen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik kom uit brabant en herken me totaal niet in hanneke hoor
en niemand die ik ken lijkt op haar
Dat soort types heb je overal
Ah gut, hebben we je op je teentjes getraptquote:Op maandag 28 september 2009 01:18 schreef bloodymary het volgende:
En de mensen hier moeten niet zo denigrerend doen over Peter en Hanneke. Da's gewoon Brabants hoe die doen en praten en dat is keigezellig!
Ik ben benieuwd hoe Wietse het gaat doenquote:
"En hun zouden" haha, da's ook echt Brabants! Zo praten Peter en Hanneke ook! En nee, ik ben echt niet op mijn teentjes getrapt, kan mij het schelen wat ze van hen vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb veel Brabantse vrienden en hun zouden Peter en Hanneke niet typeren als "keigezellig" maar gewoon als 2 simpele zieltjes
Ja dat bedoelde ik!quote:Op maandag 28 september 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze is ook niet afgevallen, ze is zelf opgestapt.
In het voorstukje van volgende week zag je wel dat bij Hans gewoon zijn vader bij het eten was aangeschoven! Lijkt me ook niet echt gezellig iedere avond.quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Wietse het gaat doen
En volgens mij gaat Jos de vrouwen helemaal in de watten leggen met acties en z'n charmes als hij in z'n eigen huis is.En Hans ook wel een beetje denk ik... Ben benieuwd of 1 van die 2 misschien ook wel voor de vrouwen gaat koken ofzo
Ik hoop alleen wel dat we ook iets van die vader en zn gedate gaan zienquote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
In het voorstukje van volgende week zag je wel dat bij Hans gewoon zijn vader bij het eten was aangeschoven! Lijkt me ook niet echt gezellig iedere avond.
Oh dat stukje heb ik net gemist danquote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Koningin het volgende:
[..]
In het voorstukje van volgende week zag je wel dat bij Hans gewoon zijn vader bij het eten was aangeschoven! Lijkt me ook niet echt gezellig iedere avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |