Deze conclusie doet mij vermoeden dat je een lichte verstandelijke handicapt hebt.quote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
(..) dus dan zou dit programma 4 jaar geleden opgenomen zijn. (..)
Ik vond het helemaal hilarisch toen die vrienden van Henk langskwamenquote:
Ja dat was helemaal lachenquote:Op zondag 27 september 2009 22:06 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal hilarisch toen die vrienden van Henk langskwamen
quote:Op zondag 27 september 2009 22:06 schreef Bladergroen het volgende:
[
[..]
Deze conclusie doet mij vermoeden dat je een lichte verstandelijke handicapt hebt.
Wegens familieomstandigheden? afijn Jos kreeg wel een tikje op zijn neus.quote:Op zondag 27 september 2009 22:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga effe op de site kijken waarom Suzanne niet was gekomen een van de vrouwen van Jos..
Mooie aflevering weer.
..Wel vervelend voor Jos dat hij met 4 dames was. En Jacqueline besloot uit te stappen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:42 schreef maril het volgende:
[..]
Wegens familieomstandigheden? afijn Jos kreeg wel een tikje op zijn neus.
Ja, volgens mij doet hij geen vlieg kwaad.quote:Op zondag 27 september 2009 22:38 schreef servus_universitas het volgende:
Wim had het trouwens geloof ik ook even moeilijk tijdens die high tea. Hij werd toch een beetje voor de leeuwen gegooid daar. Hij is ook wel iemand die vrij stroef in de omgang is. Maar volgens mij is het wel een vriendelijke man.
Dat viel mij ook op. Maar in dit stadium is het ook nog gewoon een wedstrijd. Ze willen ook de boer winnen. Behalve Jacqueline danquote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef jmac het volgende:
Overigens zijn sommige van die vrouwen net zo wanhopig. Die boeren presteren niets en er komt weinig zinnigs uit en toch zijn al die vrouwen al hoteldebotel en vinden ze de mannen fantastisch..
Ja ik vind haar ook leuk. Maar ik heb het gevoel dat zij te vlot is, misschien iets moderner dan hij. Ik denk dat Astrid daarom ook beter bij hem past.quote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een vreemd gevoel bij Jos...
Te vlot of zo... te glad ik weet het niet
Verder vind ik het jammer dat Hans Hanne (of Hanna?) weg heeft gestuurd en leuk dat Jo en Ingrid door zijn... Die Audrey vind ik persoonlijk niet iemand waar ik avonden mee door zou kunnen brengen maar hij misschien wel?
Dyke van Jos vind ik heel leuk en Mirjam ook wel geloof ik.
en die lange Saskia van Peter ook
Wim heeft er een dame tussen zitten (blond met krullen) die ik helemaal niks vind maar hij vast wel en die met die kort haar vind ik ook een apart type maar volgens mij is hij er erg van gecharmeerd. Ik vind van hem Els de leukste maar ik denk dat zij misschien euhm hoe zeg je dat... normaal is voor hem (niet dat ik hem niet normaal vind hoor maar volgens mij is hij meer van een type dat wat meer euhm anders is... bijvoorbeeld die met kort haar)
En Wietse kan ik helemaal niets mee... Neeltje is uiteraard een lekker ding maar iets geeft me het gevoel dat ze er in zit voor het wedstrijdelement en ook niet zo aardig zou zijn om te stoppen net als Jaqueline...
die Iris (toch? of Ilse?) lijkt me dan wel weer echt wat voor hem om de een of andere reden
Ik zat me net af te vragen of ik heel eerlijk kan zeggen dat ik zou stoppen bij twijfel... Of dat ik niet op zou willen geven en toch zou willen weten of ik de leukste ben.
Nou ja ik hoop maar dat ik niet zo ben maar eerlijk gezegd weet je het natuurlijk nooit op dat moment
Pfff lange postsorry
Volgens mij vond bijna iedereen hier vanavond Hanneke helemaal niksquote:Op maandag 28 september 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
Owja die Hanneke van Peter brrr ik vind dat altijd zo'n vreselijk type
erg manlijk of grof of zo...
Maar ja dat is hij ook
Heel plat
Ik vind Astrid helemaal niet passen, hij is veel zachter. Zij is ook te vlot en gebekt.quote:Op maandag 28 september 2009 00:14 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook leuk. Maar ik heb het gevoel dat zij te vlot is, misschien iets moderner dan hij. Ik denk dat Astrid daarom ook beter bij hem past.
Oh? Lijkt mij anders geen twijfel over mogelijk. Zou je serieus zin hebben om dagenlang op een boerderij door te brengen met een vent die je niet zit zitten? Met twee andere vrouwen erbij? En een camera er bovenop?quote:Op maandag 28 september 2009 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zat me net af te vragen of ik heel eerlijk kan zeggen dat ik zou stoppen bij twijfel... Of dat ik niet op zou willen geven en toch zou willen weten of ik de leukste ben.
Nou ja ik hoop maar dat ik niet zo ben maar eerlijk gezegd weet je het natuurlijk nooit op dat moment
Als je dat een punt vind had je al niet mee gedaan lijkt me (en dat is ook precies waarom je mij nooit op tv zult zien) dus dat even buiten beschouwing gelatenquote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh? Lijkt mij anders geen twijfel over mogelijk. Zou je serieus zin hebben om dagenlang op een boerderij door te brengen met een vent die je niet zit zitten? Met twee andere vrouwen erbij? En een camera er bovenop?Van mijn leven niet!
Ik ben bang dat een deel in mij op het moment dat je daar zit, vol in iets wat eigenlijk toch gewoon een wedstrijd is in hoe leuk en aantrekkelijk ben ik (terwijl half nedernd kijkt ), the bigger picture wel eens uit het oog zou kunnen verliezen jaquote:Waarom zou je van een man waar je je niet toe aangetrokken voelt willen weten of hij jou de leukste vindt? Wat een raar soort ego-boost is dat? Ik denk dat Jacqueline als de dood was dat hij juist met haar op het einde wilde overblijven en gevlucht is toen het nog kon. Denk dat ze zichzelf leuk genoeg vindt en daar geen bevestiging van Jos voor hoeft te hebben.
Als het nou echt de man van mijn leven was zou ik het dan nog misschien doorstaan, maar ZEKER niet als ik toch al wist dat ik hem niet moest. En stel hij kiest uiteindelijk jou... dan moet je nog een weekend met hem weg ook!quote:Op maandag 28 september 2009 00:44 schreef rhubarbje het volgende:
Als je dat een punt vind had je al niet mee gedaan lijkt me (en dat is ook precies waarom je mij nooit op tv zult zien) dus dat even buiten beschouwing gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |