Ik blijf een 'meisje'quote:
porsche loungequote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef Tha_T het volgende:
The 911 Lounge
Bekt wel lekker in ieder geval
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk bij 911 niet aan een porsche, ben ik nu raar?
quote:
Hoppa, twee zalen. Een snelheid-zaal (Waar de "snelle" muziek resideert) en 1 care-lounge zaal (Maximaal verzorgd worden als ware je in het ideale ziekenhuis ligt (Met alcohol in het infuusquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112
quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk bij 911 niet aan een porsche, ben ik nu raar?
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112
quote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Hoppa, twee zalen. Een snelheid-zaal (Waar de "snelle" muziek resideert) en 1 care-lounge zaal (Maximaal verzorgd worden als ware je in het ideale ziekenhuis ligt (Met alcohol in het infuus)). Ik zeg oprichten die toko.
De term Saté-saus wordt ineens erg dubbelzinnigquote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
zoooo, we gaan na de foto's van de rar gedeeld te hebben met mn huisgenoten aan de bittergarnituur
dubbel ranzigquote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De term Saté-saus wordt ineens erg dubbelzinnig
Sorry, ik dacht niet aan Porsches of de Amerikaanse 112, ik dacht hieraanquote:Op zondag 27 september 2009 22:13 schreef Tha_T het volgende:
Ik dacht dat we dat onderwerp konden vermijden. Maar helaas
Ik kan er ook geen lounge-zaal van maken dus dat is ook al een reden om vliegtuigen en wolkenkrabbers te vergetenquote:Op zondag 27 september 2009 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht niet aan Porsches of de Amerikaanse 112, ik dacht hieraan.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
zoooo, we gaan na de foto's van de rar gedeeld te hebben met mn huisgenoten aan de bittergarnituur
ik geloof dat ik het ook niet wil wetenquote:
Dé rar?quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 23:43 schreef Sokkendoosch het volgende:
[..]
Dé rar?
Ohjahoi, ik ben het, ik verslijt ze wel hard de laatste tijd
ik ookquote:
Hebben ze die niet gewoon bij de blokker ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 @ 18:03 schreef Ynske het volgende:
Pheno, jullie hebben zo'n egg-shaper, voor in een bento te gebruiken, kun je die dingen alleen via buitenlandse websites bestellen? of kan dat ook binnen nl, of in een winkel?
dacht ik eigenlijk ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Sokkendoosch het volgende:
[..]
Hebben ze die niet gewoon bij de blokker ofzo?
Ja druk aan het werk he dan krijg je datquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag wel erg rustig geweest
Zie vaker bij bento dat ze het over de Xenos hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef Ynske het volgende:
Pheno, jullie hebben zo'n egg-shaper, voor in een bento te gebruiken, kun je die dingen alleen via buitenlandse websites bestellen? of kan dat ook binnen nl, of in een winkel?
*emmer water gooitquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie vaker bij bento dat ze het over de Xenos hebben.
Goedemorgen.Kan iemand me even wakker maken....
daar ben ik gister al geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie vaker bij bento dat ze het over de Xenos hebben.
Goedemorgen.Kan iemand me even wakker maken....
Uhm, help?quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
Whehehehe, ik ben helderziendquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik gister al geweest.
en nope bij de blokker ook niets
PHENO!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef Ynske het volgende:
hmm tokos'hebben ze die ook in utrecht?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Bento spullen? Xenos af en toe, maar ook bij tokos wel te krijgen.
Zie ninja editquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm tokos'hebben ze die ook in utrecht?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Bento spullen? Xenos af en toe, maar ook bij tokos wel te krijgen.
En anders vraag ik wel of _A_ wat meer besteld de volgende keer als het uit Japan komt
maar met die uitsteekvormpjes kun je die eieren niet vormen he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, volgens _A_ kun je ook bij de pipo's (knutselwinkel) uitsteekvormpjes krijgen. Eigenlijk voor klei, maar he, met wat fantasie is van een wortel ook klei te maken . (en wel meer dan dat).
Er zit in Utrecht ook een Oriental. www.amazingoriental.com
niet lang meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Pipo's leuke winkels, daar ligt er ook een van in Heerlen.
Oohh arme Karin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet lang meer
die gaat weg, net als de wibra daar weggegaan is
Nee, dat kan niet, daar heb je echt andere vormpjes voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar met die uitsteekvormpjes kun je die eieren niet vormen he?
k ga strakjes wel ff kijken in die winkel, das niet zover fietsen
thnx
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef twerky het volgende:
Tering hey, maar goed dat ik tegenwoordig een scriptje heb wat de MyAT's van verschillende users bij elkaar zet, anders was er echt geen touw meer aan vast te knopen waar ik allemaal gepost heb
*zuchtquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef twerky het volgende:
Tering hey, maar goed dat ik tegenwoordig een scriptje heb wat de MyAT's van verschillende users bij elkaar zet, anders was er echt geen touw meer aan vast te knopen waar ik allemaal gepost heb
Och, misschien wel, ooit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 @ 20:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*zucht
Leg je toch gewoon bij je ban neer
k vind t wel leuk, daarvoor gevraagd wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
En toen sloeg je diegene maar neer met je stick?
proficiatquote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Ynske het volgende:
ben net gevraagd om hockeytrainig te gaan geven
Les geven is ook leuk (nou ja, voor mij zou hockey niet het onderwerp moeten zijn). Maar dat is meer mijn kennisquote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t wel leuk, daarvoor gevraagd worden
dat geloof ik graag is altijd leuk als ze je vragenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t wel leuk, daarvoor gevraagd worden
Behalve als je mee moet doen met Russisch roulette!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag is altijd leuk als ze je vragen
zolang ze het met een automaat doen en ik niet als eerste moet zeg ik doenquote:Op woensdag 30 september 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Behalve als je mee moet doen met Russisch roulette!
bijna een kwartet gemaakt over 3 dagen tijdquote:
Deze SC is anders dan de KSC. Een echte slowchat. Al kan het ergerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna een kwartet gemaakt over 3 dagen tijd
hier kan je tenminste een hele week nalezen in een paar minutenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze SC is anders dan de KSC. Een echte slowchat. Al kan het erger
Ik noem een BeF. Even weer een schop verkopen na een week is geen uitzondering
119? Burgemeester verkleed als agent vluchtquote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En we gaan vrolijk verder![]()
118. 30 september 2009 Antwerpse politie werft gevangenen
hoe weet jij dat ik aan mijn 7de bakkie koffie zitquote:
Goede gok.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik aan mijn 7de bakkie koffie zit
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede gok.![]()
En de hoeveelheid die ik eigenlijk wel nodig heb.![]()
Koffie is goedwarm, vaak net iets lekkerder dan 7 koppen thee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
waarom heb jij die hoeveelheid nodig![]()
ik drink veels teveel koffie
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koffie is goedwarm, vaak net iets lekkerder dan 7 koppen thee.![]()
Dat ik capp drink is natuurlijk niet belangrijk, geen opmerking van geen echte koffie wil horen.
quote:
hier is het echt een slow chatquote:
yep maar ze hadden niet van die eidingenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk.
Ynske, nog die toko kunnen vinden?
ik moest lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een pinguin. Niet serieus te nemen.
ik ga weer terug naar mijn bedjequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep maar ze hadden niet van die eidingeneindelijk weer eens echt kunnen uitslapen, kom net uit bed rollen
Seks hoeft ook niet serieus te zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een pinguin. Niet serieus te nemen.
zou eens tijd wordenquote:
Auw!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje de lounge een flinke schop geeft.
hoe kun je dat nou zeggenquote:
quote:
quote:
Jij bent al idd 2009 jaar oud!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg snotaappinguin, let op je woorden.
Ik ben dan ook lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ze vinden me nog steeds goed uitzien.![]()
Doe dat maar eens na.Jij zou allang opgegeten zijn.
Ach, dood gaan we toch allemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben liever lekker en blijf leven.
dat zegt ook alleen _A_quote:
Laat het ze lekker smakenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is weer anders dan opgegeten worden.
is dat zo'n levende inktvis op een stokje gedraaidquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het ze lekker smaken
Ik eet ook nog levende vis. IRL ook, maar Fles kan niet tegen het plaatje van de inktvis in dit geval
Jij lijkt irl niet op een pinguin mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het ze lekker smaken
Ik eet ook nog levende vis. IRL ook, maar Fles kan niet tegen het plaatje van de inktvis in dit geval
Nee, mijn vakantiefotos uit japanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij lijkt irl niet op een pinguin mag ik hopen.![]()
Je liet een plaatje zien waar een inktvis levend bij iemand de mond in ging?
Niet op mijn werklaptopquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Inktvissen zien er al slijmerig uit, er gaat niets slijmerigs mijn mond in.Of ik er naar kijken kan weet ik niet.
Heb je de foto nog?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil geen levend vlees in mijn mond.![]()
Hij is toch al op een korte vakantie. Ik na het straks wel posten, als ik er aan denk ;')quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil geen levend vlees in mijn mond.Jammer dat je de foto niet kan laten zien. Fles wegjagen.
quote:
Hij is op vakantie? Die vent vertelt ook nooit wat. Misschien heb ik de foto ook wel al gezien. Wie weet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is toch al op een korte vakantie. Ik na het straks wel posten, als ik er aan denk ;')
hij is naar newcastle komt zondag weer terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij is op vakantie? Die vent vertelt ook nooit wat. Misschien heb ik de foto ook wel al gezien. Wie weet.
sorryquote:
maar dan horen ze het niet goedquote:
Moeten ze maar leren lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan horen ze het niet goed
de lettertjes worden wel verrekte kleinquote:
Ctrl + voor de mensen met slechte ogen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de lettertjes worden wel verrekte klein
of een leesbrilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ctrl + voor de mensen met slechte ogen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
oke die andere is voor de ijdele mensen.
ik lach je toequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom lach je mij eigenlijk de hele tijd uit?
je zou eens van je luie krent kunnen komen en gaan werken.quote:
dat ziet er wel lekker uitquote:
denk het ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
Zijn buik. Ingesneden voor de soja. Beest zal het niet fijn vinden
zou ie uit de zee zijn gevist of is het een gekweektequote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:27 schreef Pheno het volgende:
had ie maar sneller moeten zijn in de zee.
We zijn nu weer op jbox aan het kijken naar bento spulletjesquote:
sushi vind ik ook wel lekker liever heb ik sashimiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de rauwe vis. Teppanyaki ben ik niet bijzonder gecharmeerd van. ja, een kobe steak. Maar dat is sowieso ziekelijk lekker. Ook hier niet echt te krijgen
Ik ben naar de tsjuki vismarkt geweest om als ontbijt eerst een stuk tonijn a la sashimi weg te werken, om daarna nog een sushi schotel te bestellen. He, het was de laatste dag, het moest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sushi vind ik ook wel lekker liever heb ik sashimi
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zijn nu weer op jbox aan het kijken naar bento spulletjes
Die komen me erg bekend voor : *kijkt in kastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zou je http://www.jbox.com/PRODUCT/TAM055 en http://www.jbox.com/PRODUCT/NYH089 voor mij mee willen bestellen? laat me maar weten wat je krijg met verzenden enzo
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komen me erg bekend voor : *kijkt in kast
Ik zal even kijken of we wat vestellen, dat zal vanavond niet meer zijn. Ik hoor al allerlei "moet ik hebben" kreten achter een laptop....Dat wordt dus nog wegstrepen
Het is niet eng, het was super lekker en het leefde nog. Even dan, want als je eenmaal die slokdarm voorbij isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ziet er niet eng uit, maar eten?Leeft die echt nog?
moet je er dan niet eerst op kauwenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet eng, het was super lekker en het leefde nog. Even dan, want als je eenmaal die slokdarm voorbij is
Ik laat het je nog wel weten Ynske. Komt wel goed.
quote:(00:42:42) Ren || Kutfiets:
zo klein issie niet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:45 schreef Dhr.Donder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mcDavid
[edit]
even for the record:
[..]
Dat zeker, anders kom je niet voorbij die slokdarm.... naar binnen laten glijden lijkt me niks. Dan opeens voelen dat er iets omhoog wil komen in je keel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je er dan niet eerst op kauwen
in korea hebben ze ook zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeker, anders kom je niet voorbij die slokdarm.... naar binnen laten glijden lijkt me niks. Dan opeens voelen dat er iets omhoog wil komen in je keel.
Zoiets zou ik dus nooit doen. Levende dieren eten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in korea hebben ze ook zoiets
maar daar wordt de octopus op een stokje gedraaid en met je die levend doorslikken![]()
als je niet snel genoeg bent zuigt zo'n beest zich vast in je keel en stik je
I know, lijkt me tof.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in korea hebben ze ook zoiets
maar daar wordt de octopus op een stokje gedraaid en met je die levend doorslikken![]()
als je niet snel genoeg bent zuigt zo'n beest zich vast in je keel en stik je
ik durfde het nietquote:
denk hetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kans op stikken vind je tof?
Why not?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kans op stikken vind je tof?
dan vind je wurgseks ook fijnquote:
Is dat ook mogelijk in die club van jou? Misschien wil hij eens komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan vind je wurgseks ook fijn
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat ook mogelijk in die club van jou? Misschien wil hij eens komen.
tip, neem ff contact op met de mod Lois, van OUD, denk dat je daar meer input krijgt die bruikbaar isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:24 schreef qu63 het volgende:
Hoi!
Wie wil er mee doen aan mijn enquête? http://www.survive-a-kid.nl/enquete.php
Artis jou ook?quote:
Dat is ook nog een optie ja.. Maar we hebben niet alleen OUDers nodig, ook mensen zoals jij en ik die vrienden hebben die een kindje gaan krijgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
tip, neem ff contact op met de mod Lois, van OUD, denk dat je daar meer input krijgt die bruikbaar is
Dus dat zijn al die sirenes die ik hoor!quote:
Hoeveel levende spinnen at een gemiddeld mens ook al weer per jaar in zijn slaap?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dus nooit doen. Levende dieren eten.Eerst doodmaken, liefst waar ik niet bij ben.
Dat is een fabeltjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:34 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Hoeveel levende spinnen at een gemiddeld mens ook al weer per jaar in zijn slaap?
Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Sjowhan, alles goed?![]()
Hoe kwam je aan die blackout?
Er kan helaas niets verhaald worden, aangezien er geen andere auto bij betrokken was.. Ik ben de enige die aanwezig was (moest gewoon de helling op richting de roldeurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
Een nieuwe auto heb je er zeker niet voor. Kan je het niet ergens op verhalen? Je had een blackout, misschien toch even na laten kijken? Zoiets krijg je niet zomaar, of je nu intensief bezig bent geweest of niet.
Goldie.
waarop ?quote:
whehehequote:
dan komen er weer verschillende poezenquote:
oeps sollyquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg doe dat eens in dat andere topic, hier mag geen viezigheid.
waarmeequote:
moet je hier ook MPGenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
Lees je in, het zijn maar 911 topics. En pak GC SC er ook meteen bij
Ja joh, doen we ff in een middagje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
Lees je in, het zijn maar 911 topics. En pak GC SC er ook meteen bij
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.Wanneer Es het leest is ook maar de vraag.
Middag. Capp.
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Ja joh, doen we ff in een middagje!
Zat gisteren trouwens wat oude [BeF] topics door te lezen, soms best hilarisch als je weet waar het over gaat
Ieder ander SC is dat niet neequote:
Dank je welquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.Wanneer Es het leest is ook maar de vraag.
Middag. Capp.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lurkdier.![]()
Hoeveel jaartjes en vandaag dus?? Prificiat.
Feliquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
Liefik typ prificiat en goldie gefeliciteert. En niets in de gaten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wel in de gaten, maar geen zin om een partypooper te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
minder warm eten/drinkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn slokdarm aan het verbranden. Tof.
Je kan zo weer je bak met water in duiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn slokdarm aan het verbranden. Tof.
Jij wist het niet he.quote:
quote:
Ik had het zelf niet gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
Wel in de gaten, maar geen zin om een partypooper te zijn
jij had me het verteld en toen was ik het nog vergeten om te feliciterenquote:
Na deze rendang is dat zonde. Even goed na laten branden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan zo weer je bak met water in duiken.
[..]
'schattig' zegt ze dan...quote:
Je wilt nu flink gaan seksen met haar dan? Dat moet je in die andere SC doen waar ze zit. Of ligt, don't know.quote:
Want daar seks ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt nu flink gaan seksen met haar dan? Dat moet je in die andere SC doen waar ze zit. Of ligt, don't know.
seks jij daarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want daar seks ik?omg jij slechte lurker.
Ik lurk nooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want daar seks ik?omg jij slechte lurker.
en op zondag staat hij weer op dat balkon en bedankt hij voor die bloemenquote:
Ik moest nadenken. Maar nee. Ik lurk nooit. Zinloos tijdsverdrijf, zeker in een SC.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en op zondag staat hij weer op dat balkon en bedankt hij voor die bloemen
Het zijn fokkers, like duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het valt vies tegen dan, voel er niets van.
[..]
dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het valt vies tegen dan, voel er niets van.
daarom post ik er ook inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest nadenken. Maar nee. Ik lurk nooit. Zinloos tijdsverdrijf, zeker in een SC.
quote:
"Schat, ik voel niets".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zal het tegen mijn liefje zeggen.
[..]
zou het niet wetenquote:
quote:
Gegarandeerd dat hij een bijdehante opmerking teruggeeft.quote:
Wat moeten we daar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten![]()
ik voel er ook niks van
Hup, een anale vernedering. Met daarna de vraag: "voelde je die dan wel?".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij een bijdehante opmerking teruggeeft.Hij maakt me in.
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hierquote:
Vluggertjes staan niet voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hier
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, een anale vernedering. Met daarna de vraag: "voelde je die dan wel?".
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hier
Mij anaal vernederen? Nah. Ik ben al genoeg vernederd met leuke onderzoeken daar. Dat kunnen die doktoren een stuk beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zou jouw vrouw dat ook doen?
[..]
kwaliteit in een SCquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vluggertjes staan niet voor kwaliteit.
Oja, jij hebt er veel ervaring mee, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij anaal vernederen? Nah. Ik ben al genoeg vernederd met leuke onderzoeken daar. Dat kunnen die doktoren een stuk beter
Zekers.quote:
Bijna 2 jaar zonder blinde darmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, jij hebt er veel ervaring mee, was ik even vergeten.
dat is een reden voor een feestjequote:
quote:
Die is geemigreerd. Of dat wat met de desbetreffende kampeernacht te maken heeft weet ik niet.quote:
Neuh hoor, nog altijd het zelfde IP en e-mail adres.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:34 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Die is geemigreerd. Of dat wat met de desbetreffende kampeernacht te maken heeft weet ik niet.
[..]
Neuh hoor, nog altijd het zelfde IP en e-mail adres.
Maar nu werk ik richting het weekend. Dat is een beter uitzicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
Dat betekent ook dat er weer een eerste dag na het weekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |