Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Sjowhan, alles goed?![]()
Hoe kwam je aan die blackout?
Er kan helaas niets verhaald worden, aangezien er geen andere auto bij betrokken was.. Ik ben de enige die aanwezig was (moest gewoon de helling op richting de roldeurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
Een nieuwe auto heb je er zeker niet voor. Kan je het niet ergens op verhalen? Je had een blackout, misschien toch even na laten kijken? Zoiets krijg je niet zomaar, of je nu intensief bezig bent geweest of niet.
Goldie.
waarop ?quote:
whehehequote:
dan komen er weer verschillende poezenquote:
oeps sollyquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg doe dat eens in dat andere topic, hier mag geen viezigheid.
waarmeequote:
moet je hier ook MPGenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
Lees je in, het zijn maar 911 topics. En pak GC SC er ook meteen bij
Ja joh, doen we ff in een middagje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
Lees je in, het zijn maar 911 topics. En pak GC SC er ook meteen bij
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.Wanneer Es het leest is ook maar de vraag.
Middag. Capp.
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Ja joh, doen we ff in een middagje!
Zat gisteren trouwens wat oude [BeF] topics door te lezen, soms best hilarisch als je weet waar het over gaat
Ieder ander SC is dat niet neequote:
Dank je welquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.Wanneer Es het leest is ook maar de vraag.
Middag. Capp.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lurkdier.![]()
Hoeveel jaartjes en vandaag dus?? Prificiat.
Feliquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
Liefik typ prificiat en goldie gefeliciteert. En niets in de gaten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wel in de gaten, maar geen zin om een partypooper te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
minder warm eten/drinkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn slokdarm aan het verbranden. Tof.
Je kan zo weer je bak met water in duiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn slokdarm aan het verbranden. Tof.
Jij wist het niet he.quote:
quote:
Ik had het zelf niet gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
Wel in de gaten, maar geen zin om een partypooper te zijn
jij had me het verteld en toen was ik het nog vergeten om te feliciterenquote:
Na deze rendang is dat zonde. Even goed na laten branden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan zo weer je bak met water in duiken.
[..]
'schattig' zegt ze dan...quote:
Je wilt nu flink gaan seksen met haar dan? Dat moet je in die andere SC doen waar ze zit. Of ligt, don't know.quote:
Want daar seks ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt nu flink gaan seksen met haar dan? Dat moet je in die andere SC doen waar ze zit. Of ligt, don't know.
seks jij daarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want daar seks ik?omg jij slechte lurker.
Ik lurk nooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want daar seks ik?omg jij slechte lurker.
en op zondag staat hij weer op dat balkon en bedankt hij voor die bloemenquote:
Ik moest nadenken. Maar nee. Ik lurk nooit. Zinloos tijdsverdrijf, zeker in een SC.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en op zondag staat hij weer op dat balkon en bedankt hij voor die bloemen
Het zijn fokkers, like duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het valt vies tegen dan, voel er niets van.
[..]
dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het valt vies tegen dan, voel er niets van.
daarom post ik er ook inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest nadenken. Maar nee. Ik lurk nooit. Zinloos tijdsverdrijf, zeker in een SC.
quote:
"Schat, ik voel niets".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zal het tegen mijn liefje zeggen.
[..]
zou het niet wetenquote:
quote:
Gegarandeerd dat hij een bijdehante opmerking teruggeeft.quote:
Wat moeten we daar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten![]()
ik voel er ook niks van
Hup, een anale vernedering. Met daarna de vraag: "voelde je die dan wel?".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij een bijdehante opmerking teruggeeft.Hij maakt me in.
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hierquote:
Vluggertjes staan niet voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hier
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, een anale vernedering. Met daarna de vraag: "voelde je die dan wel?".
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hier
Mij anaal vernederen? Nah. Ik ben al genoeg vernederd met leuke onderzoeken daar. Dat kunnen die doktoren een stuk beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zou jouw vrouw dat ook doen?
[..]
kwaliteit in een SCquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vluggertjes staan niet voor kwaliteit.
Oja, jij hebt er veel ervaring mee, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij anaal vernederen? Nah. Ik ben al genoeg vernederd met leuke onderzoeken daar. Dat kunnen die doktoren een stuk beter
Zekers.quote:
Bijna 2 jaar zonder blinde darmquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, jij hebt er veel ervaring mee, was ik even vergeten.
dat is een reden voor een feestjequote:
quote:
Die is geemigreerd. Of dat wat met de desbetreffende kampeernacht te maken heeft weet ik niet.quote:
Neuh hoor, nog altijd het zelfde IP en e-mail adres.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:34 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Die is geemigreerd. Of dat wat met de desbetreffende kampeernacht te maken heeft weet ik niet.
[..]
Neuh hoor, nog altijd het zelfde IP en e-mail adres.
Maar nu werk ik richting het weekend. Dat is een beter uitzicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
Dat betekent ook dat er weer een eerste dag na het weekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |