waarop ?quote:
whehehequote:
dan komen er weer verschillende poezenquote:
oeps sollyquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg doe dat eens in dat andere topic, hier mag geen viezigheid.
waarmeequote:
moet je hier ook MPGenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
Lees je in, het zijn maar 911 topics. En pak GC SC er ook meteen bij
Ja joh, doen we ff in een middagje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
Lees je in, het zijn maar 911 topics. En pak GC SC er ook meteen bij
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.Wanneer Es het leest is ook maar de vraag.
Middag. Capp.
Mooi is dat hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Ja joh, doen we ff in een middagje!
Zat gisteren trouwens wat oude [BeF] topics door te lezen, soms best hilarisch als je weet waar het over gaat
Ieder ander SC is dat niet neequote:
Dank je welquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel ... jaar getrouwd zijn, alleen Fles onthoudt dat.Wanneer Es het leest is ook maar de vraag.
Middag. Capp.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lurkdier.![]()
Hoeveel jaartjes en vandaag dus?? Prificiat.
Feliquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
Liefik typ prificiat en goldie gefeliciteert. En niets in de gaten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wel in de gaten, maar geen zin om een partypooper te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
minder warm eten/drinkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn slokdarm aan het verbranden. Tof.
Je kan zo weer je bak met water in duiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn slokdarm aan het verbranden. Tof.
Jij wist het niet he.quote:
quote:
Ik had het zelf niet gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
Wel in de gaten, maar geen zin om een partypooper te zijn
jij had me het verteld en toen was ik het nog vergeten om te feliciterenquote:
Na deze rendang is dat zonde. Even goed na laten branden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan zo weer je bak met water in duiken.
[..]
'schattig' zegt ze dan...quote:
Je wilt nu flink gaan seksen met haar dan? Dat moet je in die andere SC doen waar ze zit. Of ligt, don't know.quote:
Want daar seks ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt nu flink gaan seksen met haar dan? Dat moet je in die andere SC doen waar ze zit. Of ligt, don't know.
seks jij daarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want daar seks ik?omg jij slechte lurker.
Ik lurk nooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want daar seks ik?omg jij slechte lurker.
en op zondag staat hij weer op dat balkon en bedankt hij voor die bloemenquote:
Ik moest nadenken. Maar nee. Ik lurk nooit. Zinloos tijdsverdrijf, zeker in een SC.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en op zondag staat hij weer op dat balkon en bedankt hij voor die bloemen
Het zijn fokkers, like duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het valt vies tegen dan, voel er niets van.
[..]
dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het valt vies tegen dan, voel er niets van.
daarom post ik er ook inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest nadenken. Maar nee. Ik lurk nooit. Zinloos tijdsverdrijf, zeker in een SC.
quote:
"Schat, ik voel niets".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zal het tegen mijn liefje zeggen.
[..]
zou het niet wetenquote:
quote:
Gegarandeerd dat hij een bijdehante opmerking teruggeeft.quote:
Wat moeten we daar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten![]()
ik voel er ook niks van
Hup, een anale vernedering. Met daarna de vraag: "voelde je die dan wel?".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat hij een bijdehante opmerking teruggeeft.Hij maakt me in.
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hierquote:
Vluggertjes staan niet voor kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hier
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, een anale vernedering. Met daarna de vraag: "voelde je die dan wel?".
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat daar de chat sneller gaat dan hier
Mij anaal vernederen? Nah. Ik ben al genoeg vernederd met leuke onderzoeken daar. Dat kunnen die doktoren een stuk beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zou jouw vrouw dat ook doen?
[..]
kwaliteit in een SCquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vluggertjes staan niet voor kwaliteit.
Oja, jij hebt er veel ervaring mee, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij anaal vernederen? Nah. Ik ben al genoeg vernederd met leuke onderzoeken daar. Dat kunnen die doktoren een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |