Ik blijf een 'meisje'quote:
porsche loungequote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef Tha_T het volgende:
The 911 Lounge
Bekt wel lekker in ieder geval
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk bij 911 niet aan een porsche, ben ik nu raar?
quote:
Hoppa, twee zalen. Een snelheid-zaal (Waar de "snelle" muziek resideert) en 1 care-lounge zaal (Maximaal verzorgd worden als ware je in het ideale ziekenhuis ligt (Met alcohol in het infuusquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112
quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk bij 911 niet aan een porsche, ben ik nu raar?
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112
quote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Hoppa, twee zalen. Een snelheid-zaal (Waar de "snelle" muziek resideert) en 1 care-lounge zaal (Maximaal verzorgd worden als ware je in het ideale ziekenhuis ligt (Met alcohol in het infuus)). Ik zeg oprichten die toko.
De term Saté-saus wordt ineens erg dubbelzinnigquote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
zoooo, we gaan na de foto's van de rar gedeeld te hebben met mn huisgenoten aan de bittergarnituur
dubbel ranzigquote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De term Saté-saus wordt ineens erg dubbelzinnig
Sorry, ik dacht niet aan Porsches of de Amerikaanse 112, ik dacht hieraanquote:Op zondag 27 september 2009 22:13 schreef Tha_T het volgende:
Ik dacht dat we dat onderwerp konden vermijden. Maar helaas
Ik kan er ook geen lounge-zaal van maken dus dat is ook al een reden om vliegtuigen en wolkenkrabbers te vergetenquote:Op zondag 27 september 2009 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht niet aan Porsches of de Amerikaanse 112, ik dacht hieraan.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
zoooo, we gaan na de foto's van de rar gedeeld te hebben met mn huisgenoten aan de bittergarnituur
ik geloof dat ik het ook niet wil wetenquote:
Dé rar?quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 23:43 schreef Sokkendoosch het volgende:
[..]
Dé rar?
Ohjahoi, ik ben het, ik verslijt ze wel hard de laatste tijd
ik ookquote:
Hebben ze die niet gewoon bij de blokker ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 @ 18:03 schreef Ynske het volgende:
Pheno, jullie hebben zo'n egg-shaper, voor in een bento te gebruiken, kun je die dingen alleen via buitenlandse websites bestellen? of kan dat ook binnen nl, of in een winkel?
dacht ik eigenlijk ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef Sokkendoosch het volgende:
[..]
Hebben ze die niet gewoon bij de blokker ofzo?
Ja druk aan het werk he dan krijg je datquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag wel erg rustig geweest
Zie vaker bij bento dat ze het over de Xenos hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef Ynske het volgende:
Pheno, jullie hebben zo'n egg-shaper, voor in een bento te gebruiken, kun je die dingen alleen via buitenlandse websites bestellen? of kan dat ook binnen nl, of in een winkel?
*emmer water gooitquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie vaker bij bento dat ze het over de Xenos hebben.
Goedemorgen.Kan iemand me even wakker maken....
daar ben ik gister al geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie vaker bij bento dat ze het over de Xenos hebben.
Goedemorgen.Kan iemand me even wakker maken....
Uhm, help?quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
Whehehehe, ik ben helderziendquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik gister al geweest.
en nope bij de blokker ook niets
PHENO!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 18:03 schreef Ynske het volgende:
hmm tokos'hebben ze die ook in utrecht?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Bento spullen? Xenos af en toe, maar ook bij tokos wel te krijgen.
Zie ninja editquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm tokos'hebben ze die ook in utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |