quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koffie is goedwarm, vaak net iets lekkerder dan 7 koppen thee.![]()
Dat ik capp drink is natuurlijk niet belangrijk, geen opmerking van geen echte koffie wil horen.
quote:
hier is het echt een slow chatquote:
yep maar ze hadden niet van die eidingenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk.
Ynske, nog die toko kunnen vinden?
ik moest lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een pinguin. Niet serieus te nemen.
ik ga weer terug naar mijn bedjequote:Op maandag 5 oktober 2009 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep maar ze hadden niet van die eidingeneindelijk weer eens echt kunnen uitslapen, kom net uit bed rollen
Seks hoeft ook niet serieus te zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een pinguin. Niet serieus te nemen.
zou eens tijd wordenquote:
Auw!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje de lounge een flinke schop geeft.
hoe kun je dat nou zeggenquote:
quote:
quote:
Jij bent al idd 2009 jaar oud!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg snotaappinguin, let op je woorden.
Ik ben dan ook lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ze vinden me nog steeds goed uitzien.![]()
Doe dat maar eens na.Jij zou allang opgegeten zijn.
Ach, dood gaan we toch allemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben liever lekker en blijf leven.
dat zegt ook alleen _A_quote:
Laat het ze lekker smakenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is weer anders dan opgegeten worden.
is dat zo'n levende inktvis op een stokje gedraaidquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het ze lekker smaken
Ik eet ook nog levende vis. IRL ook, maar Fles kan niet tegen het plaatje van de inktvis in dit geval
Jij lijkt irl niet op een pinguin mag ik hopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat het ze lekker smaken
Ik eet ook nog levende vis. IRL ook, maar Fles kan niet tegen het plaatje van de inktvis in dit geval
Nee, mijn vakantiefotos uit japanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij lijkt irl niet op een pinguin mag ik hopen.![]()
Je liet een plaatje zien waar een inktvis levend bij iemand de mond in ging?
Niet op mijn werklaptopquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
Inktvissen zien er al slijmerig uit, er gaat niets slijmerigs mijn mond in.Of ik er naar kijken kan weet ik niet.
Heb je de foto nog?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil geen levend vlees in mijn mond.![]()
Hij is toch al op een korte vakantie. Ik na het straks wel posten, als ik er aan denk ;')quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil geen levend vlees in mijn mond.Jammer dat je de foto niet kan laten zien. Fles wegjagen.
quote:
Hij is op vakantie? Die vent vertelt ook nooit wat. Misschien heb ik de foto ook wel al gezien. Wie weet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is toch al op een korte vakantie. Ik na het straks wel posten, als ik er aan denk ;')
hij is naar newcastle komt zondag weer terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij is op vakantie? Die vent vertelt ook nooit wat. Misschien heb ik de foto ook wel al gezien. Wie weet.
sorryquote:
maar dan horen ze het niet goedquote:
Moeten ze maar leren lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan horen ze het niet goed
de lettertjes worden wel verrekte kleinquote:
Ctrl + voor de mensen met slechte ogen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de lettertjes worden wel verrekte klein
of een leesbrilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ctrl + voor de mensen met slechte ogen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
oke die andere is voor de ijdele mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |