ja weet ik ook niet maar er komen ieder topic figuren roepen dat het 3x nix is en ik heb geen zin om iedere keer de lijst met coole shit op te noemen dus heb ik het maar voor ze in de titel gezetquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonder vertrouwen in Sony? Waarom?
Staat er Final Fantasy limited edition op ?quote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef sp3c het volgende:
subklacht geloof ik wel
maar de psp go is fucking cute ±D
Dan moet je GTA niet verkopenquote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
PSP is een leuke console om af en toe tijdens de vakantie eens uit de kast te halen.
Ik kijk zelf erg uit naar Persona 3 en GTA: Chinatown Wars.
PSP versie lijkt me leuker.quote:Op maandag 28 september 2009 18:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet je GTA niet verkopen
[TK] Games PS3, DS, PSP. DVD-boxsets o.a Simpsons, Sopranos
Ja dat denk ik ook ja! Prachtig scherm ook hoor die PSP,... maar de Go komt er bij mij niet in,... raar product,.. een overkill en gevaarlijke beslissing!quote:
Ik denk dat de batterij gewoon dood is, die dingen gaan niet oneindig mee natuurlijk. Via Dealextreme.com koop je voor een paar euro een nieuwequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou vooruit, ik probeer het hier eens...
Sinds vandaag laad mijn PSP (phat) niet meer op.
De batterij is helemaal leeg maar ik kan hem nog wel gebruiken via het stroom. Als ik hem aan sluit op het stroom, knippert er 1 keer het orange oplaad lichtje. Er gebeurt verder niks.
Bij batterij info staat er het volgt:
Laadniveau: 0%
Resterende uren: -
Stroombron: extern
Batterijstatus: Het laden is voltooid.
Wtf man, het laden is helemaal niet voltooid want als ik de stroom er af haal, krijg ik gelijk dat indicatortje van de batterij midden in het beeld dat hij leeg is?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hmm ik hoop het echt, maar dat is wel vreemd. Aangezien hij het voor de laatste keer opladen het nog perfect deed.. Maar goed, net wat je zegt die dingen gaan niet oneindig mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat de batterij gewoon dood is, die dingen gaan niet oneindig mee natuurlijk. Via Dealextreme.com koop je voor een paar euro een nieuwe
Motorstorm als je arcade wilt racen door sneeuw en modder, GT als je houdt van cleane rondes en verzamelen van auto's (die je later kunt importeren in GT5) en Shift weet ik niet, heb niets van de PSP versie gezien of gespeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Beach het volgende:
Voor zondag in de auto wil ik eens lekker racen; ik twijfel tussen Motorstorm, GT of Shift.
Wat is het beste?
Mooier als in wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:38 schreef KoosyNL het volgende:
Motorstorm en GT zijn beide super vetHet racen voelt goed en super snel. Al moet ik bij GT nog wel de betere auto's unlocken
De PSPgo is trouwens ook een super mooi apparaat. Ben hem nu aan het bespelen voor review en hij is een stuk mooier dan de vorige PSP's
Design. Stuk kleiner, lichter en ook de knoppen zijn een stuk stijlvoller. Alleen de triggers ben ik geen fan van. Die zien er nogal breekbaar uitquote:
Klinkt niet iets voo rmij, met grote handen is dat dus onspeelbaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:00 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Design. Stuk kleiner, lichter en ook de knoppen zijn een stuk stijlvoller. Alleen de triggers ben ik geen fan van. Die zien er nogal breekbaar uit
Voor de rest moet ej de review volgende week maar lezen![]()
5 Bugatti Veyron kaarten en een code om die Corvette van de cover te downloaden van de PS Store. Als je er meer voor moet betalen zou ik hem laten liggen, ik kreeg de LE voor de prijs van de normale dus mij zal het een zorg zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt niet iets voo rmij, met grote handen is dat dus onspeelbaar
Ik zag GT liggen in de winkel, ook de LE. Wat is daar zo Limited aan?
Dat hoorde ik gisteravond in bed ookquote:
Ding heeft wel wat,.... maar vind het wel te duur. Tevens moeten eerst de kinderziektes eruit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is hij klein?!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of de PSPgo regiovrij is. De oude PSP wel overigens. Die nieuwe mooier,... tja dat is persoonlijk. Geen kwalitatieve verbeteringen aan het beeld voor zover ik weet. Beeld van de oude is wat groter? PSPgo games zijn alleen te downloaden ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef foetre het volgende:
Ik ben van plan om een psp of psp go te kopen.
Nu heb ik wat vragen hierover.
Kan je alleen spellen voor de go downloaden en niet meer in de winkel kopen?
Is de go veel beter(mooier)
Ik ga over 2 weken naar amerika kan ik de europa spelen hier op spelen?
Ok thnx en kan je de oude games wel op de go gebruiken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee of de PSPgo regiovrij is. De oude PSP wel overigens. Die nieuwe mooier,... tja dat is persoonlijk. Geen kwalitatieve verbeteringen aan het beeld voor zover ik weet. Beeld van de oude is wat groter? PSPgo games zijn alleen te downloaden ja.
Nee, want er zit geen UMD drive in héquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok thnx en kan je de oude games wel op de go gebruiken?
hmm psp 2000 dus betere optie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Voor mij ook de PSP 2000![]()
Wat ik mij ook afvraag, kan ik met de PSP Go :
Skypen ? (met de 2000 gaat dit probleemloos)
Filmpje kijken ?
Freeradio ? (gebruik ik niet vaak, toch wel leuk dat het mogelijk is via wifi.)
GPS gebruiken ?
Go!Cam gebruiken?
Met andere woorden is de "oude" psp veel universeler in gebruik en hadden ze beter met een PSP 4000 kunnen komen. En gewoon betere reclame campagnes voor de psp moeten lanceren...want dat was de laatste jaren wel erg miniem.
Volgens de Kotaku review kan je helemaal niet op dat gebied!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Voor mij ook de PSP 2000![]()
Wat ik mij ook afvraag, kan ik met de PSP Go :
Skypen ? (met de 2000 gaat dit probleemloos)
Filmpje kijken ?
Freeradio ? (gebruik ik niet vaak, toch wel leuk dat het mogelijk is via wifi.)
GPS gebruiken ?
Go!Cam gebruiken?
Met andere woorden is de "oude" psp veel universeler in gebruik en hadden ze beter met een PSP 4000 kunnen komen. En gewoon betere reclame campagnes voor de psp moeten lanceren...want dat was de laatste jaren wel erg miniem.
Nee,.. ze gebruiken een andere memory stick inderdaad! Vraag me niet waarom. Je mag ook weer opnieuw geheugen gaan kopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:26 schreef sp3c het volgende:
je oude geheugen dingetjes werken geloof ik ook niet?
Sony slaat wel enorm de plank mis zeg, ik vond het echt tof en was echt van plan het ding op dag 1 te kopen maar dan word me als psp user van het eerste uur echt een oor aan genaaid, en dan heb ik het nog niet over andere gaten waar ik in genaaid zou worden
ik wacht wel tot ik hem heel goedkoop kan krijgen ergens
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.. ze gebruiken een andere memory stick inderdaad! Vraag me niet waarom. Je mag ook weer opnieuw geheugen gaan kopen.
$$quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef sp3c het volgende:
echt hoor
ik wil weten wat ze bij Sony hebben gedronken toen ze dit verhaal bedachten
ik wil het ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |