ja weet ik ook niet maar er komen ieder topic figuren roepen dat het 3x nix is en ik heb geen zin om iedere keer de lijst met coole shit op te noemen dus heb ik het maar voor ze in de titel gezetquote:Op maandag 28 september 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonder vertrouwen in Sony? Waarom?
Staat er Final Fantasy limited edition op ?quote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef sp3c het volgende:
subklacht geloof ik wel
maar de psp go is fucking cute ±D
Dan moet je GTA niet verkopenquote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
PSP is een leuke console om af en toe tijdens de vakantie eens uit de kast te halen.
Ik kijk zelf erg uit naar Persona 3 en GTA: Chinatown Wars.
PSP versie lijkt me leuker.quote:Op maandag 28 september 2009 18:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet je GTA niet verkopen
[TK] Games PS3, DS, PSP. DVD-boxsets o.a Simpsons, Sopranos
Ja dat denk ik ook ja! Prachtig scherm ook hoor die PSP,... maar de Go komt er bij mij niet in,... raar product,.. een overkill en gevaarlijke beslissing!quote:
Ik denk dat de batterij gewoon dood is, die dingen gaan niet oneindig mee natuurlijk. Via Dealextreme.com koop je voor een paar euro een nieuwequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nou vooruit, ik probeer het hier eens...
Sinds vandaag laad mijn PSP (phat) niet meer op.
De batterij is helemaal leeg maar ik kan hem nog wel gebruiken via het stroom. Als ik hem aan sluit op het stroom, knippert er 1 keer het orange oplaad lichtje. Er gebeurt verder niks.
Bij batterij info staat er het volgt:
Laadniveau: 0%
Resterende uren: -
Stroombron: extern
Batterijstatus: Het laden is voltooid.
Wtf man, het laden is helemaal niet voltooid want als ik de stroom er af haal, krijg ik gelijk dat indicatortje van de batterij midden in het beeld dat hij leeg is?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hmm ik hoop het echt, maar dat is wel vreemd. Aangezien hij het voor de laatste keer opladen het nog perfect deed.. Maar goed, net wat je zegt die dingen gaan niet oneindig mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat de batterij gewoon dood is, die dingen gaan niet oneindig mee natuurlijk. Via Dealextreme.com koop je voor een paar euro een nieuwe
Motorstorm als je arcade wilt racen door sneeuw en modder, GT als je houdt van cleane rondes en verzamelen van auto's (die je later kunt importeren in GT5) en Shift weet ik niet, heb niets van de PSP versie gezien of gespeeld.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:44 schreef Beach het volgende:
Voor zondag in de auto wil ik eens lekker racen; ik twijfel tussen Motorstorm, GT of Shift.
Wat is het beste?
Mooier als in wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:38 schreef KoosyNL het volgende:
Motorstorm en GT zijn beide super vetHet racen voelt goed en super snel. Al moet ik bij GT nog wel de betere auto's unlocken
De PSPgo is trouwens ook een super mooi apparaat. Ben hem nu aan het bespelen voor review en hij is een stuk mooier dan de vorige PSP's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |