5 Bugatti Veyron kaarten en een code om die Corvette van de cover te downloaden van de PS Store. Als je er meer voor moet betalen zou ik hem laten liggen, ik kreeg de LE voor de prijs van de normale dus mij zal het een zorg zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt niet iets voo rmij, met grote handen is dat dus onspeelbaar
Ik zag GT liggen in de winkel, ook de LE. Wat is daar zo Limited aan?
Dat hoorde ik gisteravond in bed ookquote:
Ding heeft wel wat,.... maar vind het wel te duur. Tevens moeten eerst de kinderziektes eruit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is hij klein?!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of de PSPgo regiovrij is. De oude PSP wel overigens. Die nieuwe mooier,... tja dat is persoonlijk. Geen kwalitatieve verbeteringen aan het beeld voor zover ik weet. Beeld van de oude is wat groter? PSPgo games zijn alleen te downloaden ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef foetre het volgende:
Ik ben van plan om een psp of psp go te kopen.
Nu heb ik wat vragen hierover.
Kan je alleen spellen voor de go downloaden en niet meer in de winkel kopen?
Is de go veel beter(mooier)
Ik ga over 2 weken naar amerika kan ik de europa spelen hier op spelen?
Ok thnx en kan je de oude games wel op de go gebruiken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee of de PSPgo regiovrij is. De oude PSP wel overigens. Die nieuwe mooier,... tja dat is persoonlijk. Geen kwalitatieve verbeteringen aan het beeld voor zover ik weet. Beeld van de oude is wat groter? PSPgo games zijn alleen te downloaden ja.
Nee, want er zit geen UMD drive in héquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok thnx en kan je de oude games wel op de go gebruiken?
hmm psp 2000 dus betere optie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Voor mij ook de PSP 2000![]()
Wat ik mij ook afvraag, kan ik met de PSP Go :
Skypen ? (met de 2000 gaat dit probleemloos)
Filmpje kijken ?
Freeradio ? (gebruik ik niet vaak, toch wel leuk dat het mogelijk is via wifi.)
GPS gebruiken ?
Go!Cam gebruiken?
Met andere woorden is de "oude" psp veel universeler in gebruik en hadden ze beter met een PSP 4000 kunnen komen. En gewoon betere reclame campagnes voor de psp moeten lanceren...want dat was de laatste jaren wel erg miniem.
Volgens de Kotaku review kan je helemaal niet op dat gebied!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Voor mij ook de PSP 2000![]()
Wat ik mij ook afvraag, kan ik met de PSP Go :
Skypen ? (met de 2000 gaat dit probleemloos)
Filmpje kijken ?
Freeradio ? (gebruik ik niet vaak, toch wel leuk dat het mogelijk is via wifi.)
GPS gebruiken ?
Go!Cam gebruiken?
Met andere woorden is de "oude" psp veel universeler in gebruik en hadden ze beter met een PSP 4000 kunnen komen. En gewoon betere reclame campagnes voor de psp moeten lanceren...want dat was de laatste jaren wel erg miniem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |