abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73218992
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat journalisten dat zo snel zullen doen in een gelegenheid waar geldt dat "wat gebeurt in xxxx, blijft in xxxx". Anders zou het ongetwijfeld sappige verhalen regenen vanuit nieuwspoort
Precies, dat doen ze blijkbaar nooit maar in het geval van Brinkman hebben ze het wel gedaan, precies zoals de PVV zelf vertelt.

Duidelijk toch?
pi_73219023
Het was volgens mij ook de barman die met het incident naar buiten kwam? Natuurlijk moet je je ook gedragen als gast, ordinaire kroegvechters als Brinkman hebben daar niks te zoeken natuurlijk. Als hij nou slechts had staan kleffen met de vrouw van balkie zou dat vast niet uitgelekt zijn
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73219103
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef yyentle het volgende:

[..]

Precies, dat doen ze blijkbaar nooit maar in het geval van Brinkman hebben ze het wel gedaan, precies zoals de PVV zelf vertelt.

Duidelijk toch?
Volgens mij was het nieuwspoort zelf toch? Als die de boel stil hadden willen houden zouden ze gewoon geen uitspraken in de media gedaan hebben. Hero heeft zich blijkbaar nogal misdragen dan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73219226
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

We draaien het om bedoel je?

Is dit non-event echt een topic nummer 2-3-4-5-6-7-8-9 waard?

Wel als je Meh7 heet

Mocht je ook maar een spat inhoudelijks hebben, ben bv ik niet te beroerd om daar op in te gaan Maar ik denk dat zo ongeveer alles wat inhoudelijk nut heeft de revue wel gepasseerd is.
Sorry hoor maar dit is gewoon onzin.
We hebben het hier over de nasleep van een gebeurtenis waar vanmiddag zelfs een nieuwe ontwikkeling over was. Niet raar dus dat er een reeks loopt.

En als het werkelijk alleen meh was dan was er verder niemand bezig ook hier lijkt me?
pi_73219357
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij was het nieuwspoort zelf toch? Als die de boel stil hadden willen houden zouden ze gewoon geen uitspraken in de media gedaan hebben. Hero heeft zich blijkbaar nogal misdragen dan
Ik denk dat het wel meevalt, want als er klappen waren gevallen, dan had de barman wel aangifte bij de politie gedaan.

Het wonderlijke is nu dat hij geen aangifte bij de politie heeft gedaan maar wel met de media heeft gesproken.

Apart.
pi_73219495
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:37 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt, want als er klappen waren gevallen, dan had de barman wel aangifte bij de politie gedaan.

Het wonderlijke is nu dat hij geen aangifte bij de politie heeft gedaan maar wel met de media heeft gesproken.

Apart.
De barman wil waarschijnlijk gewoon zijn job houden dus die luistert gewoon naar zijn baas. Als die geen aangifte wil komt er geen aangifte natuurlijk
pi_73219530
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef IHVK het volgende:
En als het werkelijk alleen meh was dan was er verder niemand bezig ook hier lijkt me?
Komt omdat telkens arme drommels in die nutteloze provocatie van meh stinken omdat ze haar niet goed kennen.
pi_73219532
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De barman wil waarschijnlijk gewoon zijn job houden dus die luistert gewoon naar zijn baas. Als die geen aangifte wil komt er geen aangifte natuurlijk
Denk je dat een barman die mishandeld wordt zijn baan kwijt raakt als hij aangifte bij de politie doet?
pi_73219767
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef yyentle het volgende:

[..]

Denk je dat een barman die mishandeld wordt zijn baan kwijt raakt als hij aangifte bij de politie doet?
Denk je dat de eigenaar van Nieuwspoort zijn tent die bekend staat om zijn discretie keer op keer genoemd wil zien worden in een strafzaak die heel de Nederlandse media nauwlettend volgt?

Wellicht ten overvloede: het antwoord is nee. Daarom is het ook zo opvallend dat Nieuwspoort er zelf mee naar buiten gekomen is en er verschillende keren commentaar op heeft gegeven. Dan moet er wel iets zijn gebeurd dat zelfs voor nieuwspoort uitzonderlijk is.
pi_73219782
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Komt omdat telkens arme drommels in die nutteloze provocatie van meh stinken omdat ze haar niet goed kennen.
Haar?
pi_73219796
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Denk je dat de eigenaar van Nieuwspoort zijn tent die bekend staat om zijn discretie keer op keer genoemd wil zien worden in een strafzaak die heel de Nederlandse media nauwlettend volgt?

Wellicht ten overvloede: het antwoord is nee. Daarom is het ook zo opvallend dat Nieuwspoort er zelf mee naar buiten gekomen is en er verschillende keren commentaar op heeft gegeven. Dan moet er wel iets zijn gebeurd dat zelfs voor nieuwspoort uitzonderlijk is.
Als de mogelijkheid zich aandient een "vreselijke partij" met 27+ zetels in de peilingen een slechte naam te bezorgen, dan wordt dat door het Rode Rapalje uiteraard niet nagelaten. Dat snap je toch wel?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73219803
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik geloof dat de eigenaar net bij De Wereld Draait Door zat.
pi_73219824
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als de mogelijkheid zich aandient een "vreselijke partij" met 27+ zetels in de peilingen een slechte naam te bezorgen, dan wordt dat door het Rode Rapalje uiteraard niet nagelaten. Dat snap je toch wel?
Vanzelfsprekend.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:55:32 #214
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73219858
quote:
het Rode Rapalje
Je hebt teveel suske en wiskes gelezen vroeger he?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73219917
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:55 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Je hebt teveel suske en wiskes gelezen vroeger he?
Ik heb ze gelezen, maar de huidige Klamme Kliek leent zich zo goed voor dit soort Spelingen van het Lot....
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73221198
Leuke opmerking van Max van Weezel, het verzoeningsgesprek
heeft plaatsgevonden, handen zijn geschud en zand erover.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73221264
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef Clairvaux het volgende:
Leuke opmerking van Max van Weezel, het verzoeningsgesprek
heeft plaatsgevonden, handen zijn geschud en zand erover.

Ik denk niet dat die barman veel keuze had.
pi_73221483
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die barman veel keuze had.
Nee, waarschijnlijk niet, het is een complot tegen de barman.
pi_73221977
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:43 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk niet, het is een complot tegen de barman.
Jij vond een complot tegen de PVV wel aannemelijk, maar nee ik heb het niet over een complot. In het arbeidscontract van die barman zal er vast een verwijzing zijn naar de gedragsregels omtrent de geheimhouding van feiten binnen Nieuwspoort. In dat geval moet hij kiezen tussen zijn baan en het doen van aangifte.
pi_73222097
Treurig dat de meeste PVV'ers hier de fouten van een van hun helden blijven goedpraten. Ze wringen zich in allerlei bochten om aan te tonen dat de Brinkman een brave borst is
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73222195
quote:

[..]

Hm nou ja zeg El_matador.

Jij was laatst ook niet zo lief tegen onze vrienden van de PVV.
pi_73222263
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hm nou ja zeg El_matador.

Jij was laatst ook niet zo lief tegen onze vrienden van de PVV.
De kritiek op die Wilde Dolly uit Venlo zal ik zeker niet schuwen nee.

Maar daar heb ik geen dubieuze zuipavondjes in Nieuwspoort voor nodig. De door Wilders geuite voorstellen in de Tweede Kamer of de krant zijn munitie genoeg.

pi_73222408
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De kritiek op die Wilde Dolly uit Venlo zal ik zeker niet schuwen nee.

Maar daar heb ik geen dubieuze zuipavondjes in Nieuwspoort voor nodig. De door Wilders geuite voorstellen in de Tweede Kamer of de krant zijn munitie genoeg.
ah.. op die fiets.
pi_73222411
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij vond een complot tegen de PVV wel aannemelijk,
Huh, moi?
quote:
In het arbeidscontract van die barman zal er vast een verwijzing zijn naar de gedragsregels omtrent de geheimhouding van feiten binnen Nieuwspoort. In dat geval moet hij kiezen tussen zijn baan en het doen van aangifte.
Slachtoffers van geweld kunnen ten alle tijden aangifte doen, onzin dus.
Denk dat een Spong zou staan te springen om hem terzijde te staan tegenover een PVV'er.
Er is gewoon niets bijzonders gebeurd en dat zal de man zelf ook wel weten buiten
het feit nog dat er geen getuigen zijn.
pi_73222744
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
Treurig dat de meeste PVV'ers hier de fouten van een van hun helden blijven goedpraten. Ze wringen zich in allerlei bochten om aan te tonen dat de Brinkman een brave borst is
Wie zijn de PVV'ers volgens jou?

Ik geloof wel dat Hero Brinkman een eerlijke vent is, ben ik daarom dan ook een PVV'er?

Opvallend ook dat in het "logische denkraam" van de zelfbenoemde intelligentia, PVV'ers dom zijn, Hero Brinkman vast en zeker liegt en mensen die het voor de PVV-leden opnemen automatisch ook dom zijn.

Ik krijg het gevoel dat het hier "not done" is, om dingen zakelijk te bekijken.

Wat mogen we met zijn allen dankbaar zijn dat echte wetenschappers en deskundigen niet zo primitief denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')