Precies, dat doen ze blijkbaar nooit maar in het geval van Brinkman hebben ze het wel gedaan, precies zoals de PVV zelf vertelt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat journalisten dat zo snel zullen doen in een gelegenheid waar geldt dat "wat gebeurt in xxxx, blijft in xxxx". Anders zou het ongetwijfeld sappige verhalen regenen vanuit nieuwspoort
Volgens mij was het nieuwspoort zelf toch? Als die de boel stil hadden willen houden zouden ze gewoon geen uitspraken in de media gedaan hebben. Hero heeft zich blijkbaar nogal misdragen danquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Precies, dat doen ze blijkbaar nooit maar in het geval van Brinkman hebben ze het wel gedaan, precies zoals de PVV zelf vertelt.
Duidelijk toch?
Sorry hoor maar dit is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
We draaien het om bedoel je?
Is dit non-event echt een topic nummer 2-3-4-5-6-7-8-9 waard?
Wel als je Meh7 heet
Mocht je ook maar een spat inhoudelijks hebben, ben bv ik niet te beroerd om daar op in te gaanMaar ik denk dat zo ongeveer alles wat inhoudelijk nut heeft de revue wel gepasseerd is.
Ik denk dat het wel meevalt, want als er klappen waren gevallen, dan had de barman wel aangifte bij de politie gedaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij was het nieuwspoort zelf toch? Als die de boel stil hadden willen houden zouden ze gewoon geen uitspraken in de media gedaan hebben. Hero heeft zich blijkbaar nogal misdragen dan
De barman wil waarschijnlijk gewoon zijn job houden dus die luistert gewoon naar zijn baas. Als die geen aangifte wil komt er geen aangifte natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:37 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, want als er klappen waren gevallen, dan had de barman wel aangifte bij de politie gedaan.
Het wonderlijke is nu dat hij geen aangifte bij de politie heeft gedaan maar wel met de media heeft gesproken.
Apart.
Komt omdat telkens arme drommels in die nutteloze provocatie van meh stinken omdat ze haar niet goed kennen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:32 schreef IHVK het volgende:
En als het werkelijk alleen meh was dan was er verder niemand bezig ook hier lijkt me?
Denk je dat een barman die mishandeld wordt zijn baan kwijt raakt als hij aangifte bij de politie doet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De barman wil waarschijnlijk gewoon zijn job houden dus die luistert gewoon naar zijn baas. Als die geen aangifte wil komt er geen aangifte natuurlijk
Denk je dat de eigenaar van Nieuwspoort zijn tent die bekend staat om zijn discretie keer op keer genoemd wil zien worden in een strafzaak die heel de Nederlandse media nauwlettend volgt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Denk je dat een barman die mishandeld wordt zijn baan kwijt raakt als hij aangifte bij de politie doet?
Haar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Komt omdat telkens arme drommels in die nutteloze provocatie van meh stinken omdat ze haar niet goed kennen.
Als de mogelijkheid zich aandient een "vreselijke partij" met 27+ zetels in de peilingen een slechte naam te bezorgen, dan wordt dat door het Rode Rapalje uiteraard niet nagelaten. Dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk je dat de eigenaar van Nieuwspoort zijn tent die bekend staat om zijn discretie keer op keer genoemd wil zien worden in een strafzaak die heel de Nederlandse media nauwlettend volgt?
Wellicht ten overvloede: het antwoord is nee. Daarom is het ook zo opvallend dat Nieuwspoort er zelf mee naar buiten gekomen is en er verschillende keren commentaar op heeft gegeven. Dan moet er wel iets zijn gebeurd dat zelfs voor nieuwspoort uitzonderlijk is.
Ik geloof dat de eigenaar net bij De Wereld Draait Door zat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk je dat de eigenaar van Nieuwspoort zijn tent die bekend staat om zijn discretie keer op keer genoemd wil zien worden in een strafzaak die heel de Nederlandse media nauwlettend volgt?
Wellicht ten overvloede: het antwoord is nee. Daarom is het ook zo opvallend dat Nieuwspoort er zelf mee naar buiten gekomen is en er verschillende keren commentaar op heeft gegeven. Dan moet er wel iets zijn gebeurd dat zelfs voor nieuwspoort uitzonderlijk is.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de mogelijkheid zich aandient een "vreselijke partij" met 27+ zetels in de peilingen een slechte naam te bezorgen, dan wordt dat door het Rode Rapalje uiteraard niet nagelaten. Dat snap je toch wel?
Je hebt teveel suske en wiskes gelezen vroeger he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
het Rode Rapalje
Ik heb ze gelezen, maar de huidige Klamme Kliek leent zich zo goed voor dit soort Spelingen van het Lot....quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:55 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Je hebt teveel suske en wiskes gelezen vroeger he?
Ik denk niet dat die barman veel keuze had.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:34 schreef Clairvaux het volgende:
Leuke opmerking van Max van Weezel, het verzoeningsgesprek
heeft plaatsgevonden, handen zijn geschud en zand erover.![]()
Nee, waarschijnlijk niet, het is een complot tegen de barman.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die barman veel keuze had.
Jij vond een complot tegen de PVV wel aannemelijk, maar nee ik heb het niet over een complot. In het arbeidscontract van die barman zal er vast een verwijzing zijn naar de gedragsregels omtrent de geheimhouding van feiten binnen Nieuwspoort. In dat geval moet hij kiezen tussen zijn baan en het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:43 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, het is een complot tegen de barman.
Hm nou ja zeg El_matador.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als de mogelijkheid zich aandient een "vreselijke partij" met 27+ zetels in de peilingen een slechte naam te bezorgen, dan wordt dat door het Rode Rapalje uiteraard niet nagelaten. Dat snap je toch wel?
De kritiek op die Wilde Dolly uit Venlo zal ik zeker niet schuwen nee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm nou ja zeg El_matador.
Jij was laatst ook niet zo lief tegen onze vrienden van de PVV.
ah.. op die fiets.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kritiek op die Wilde Dolly uit Venlo zal ik zeker niet schuwen nee.
Maar daar heb ik geen dubieuze zuipavondjes in Nieuwspoort voor nodig. De door Wilders geuite voorstellen in de Tweede Kamer of de krant zijn munitie genoeg.
Huh, moi?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij vond een complot tegen de PVV wel aannemelijk,
Slachtoffers van geweld kunnen ten alle tijden aangifte doen, onzin dus.quote:In het arbeidscontract van die barman zal er vast een verwijzing zijn naar de gedragsregels omtrent de geheimhouding van feiten binnen Nieuwspoort. In dat geval moet hij kiezen tussen zijn baan en het doen van aangifte.
Wie zijn de PVV'ers volgens jou?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
Treurig dat de meeste PVV'ers hier de fouten van een van hun helden blijven goedpraten. Ze wringen zich in allerlei bochten om aan te tonen dat de Brinkman een brave borst is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |