abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:22:45 #176
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_73217190
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ideologisch is D'66 niets veranderd ten opzichte van de drie zetels die zij thans bezetten in de Kamer, maar hoe olijk de meute enkele jaren terug het lekkere kontje van Bos achterna liep (op het hoogtepunt om en nabij 60 zetels in de peilingen) zo opportuun is, mijn inziens, de keuze om elkaar als schapen achterna te lopen, omdat Alexander tijdens zijn interrupties zulke pittige opmerkingen naar Wilders en consorten maakt.
Ach zo werkt het tegenwoordig nu eenmaal. Daarom is het mij ook een raadsel wat mensen in Balkenende zien.
BE YOUR DOG
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:25:56 #177
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73217284
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ideologisch is D'66 niets veranderd ten opzichte van de drie zetels die zij thans bezetten in de Kamer, maar hoe olijk de meute enkele jaren terug het lekkere kontje van Bos achterna liep (op het hoogtepunt om en nabij 60 zetels in de peilingen) zo opportuun is, mijn inziens, de keuze om elkaar als schapen achterna te lopen, omdat Alexander tijdens zijn interrupties zulke pittige opmerkingen naar Wilders en consorten maakt.
Wat nog debieler is, is dat de peilingen van Wilders met 5 zetels omhoog gaan als hij een minister uitscheld met woorden als 'knettergek'.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73217332
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Ach zo werkt het tegenwoordig nu eenmaal. Daarom is het mij ook een raadsel wat mensen in Balkenende zien.
Het CDA is vanaf 2002 de grootste partij in wisselende regeringscoalities, dus jouw opmerking heeft totaal geen betrekking op wat ik kenschets.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_73217364
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:21 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Nou, dat is dus echt zoiemand die ik wel in een fout jasje rond zie lopen. En ze is echt vervelend om naar te luisteren.
O keee
pi_73217447
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat nog debieler is, is dat de peilingen van Wilders met 5 zetels omhoog gaan als hij een minister uitscheld met woorden als 'knettergek'.
"Knettergek" is nog een uitermate milde betiteling voor een minister die letterlijk op de knieen ging voor een of andere haatbaard in een pisjurk die weigert vrouwen een hand te geven. Ze had die klootzak gelijk op zijn nummer moeten hebben, als een afstammeling van de Baas-in-eigen-Buik generatie en hem de tiefus in moeten schelden. Wat dacht die besneden zandbakker wel niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73217458
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:25 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Na de AB ging D'66 +3 omhoog. Ik durf gerust een wedje te doen dat het hoofdzakelijk als gevolg van Pechtolds interrupties is, aan het adres van de inbreng van de PVV, dan aan de presentatie van de tegenbegroting van D'66.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 29-09-2009 18:41:50 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:33:27 #182
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73217485
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Knettergek" is nog een uitermate milde betiteling voor een minister die letterlijk op de knieen ging voor een of andere haatbaard in een pisjurk die weigert vrouwen een hand te geven. Ze had die klootzak gelijk op zijn nummer moeten hebben, als een afstammeling van de Baas-in-eigen-Buik generatie en hem de tiefus in moeten schelden. Wat dacht die besneden zandbakker wel niet?
Dat het wetboek hem gelijk gaf? Wie zal het zeggen joh?
Intelligent, but fucked up.
pi_73217591
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat het wetboek hem gelijk gaf? Wie zal het zeggen joh?
Volwassen mensen kijken verder dan alleen de wet. Net als dat volwassen gelovigen ook niet alleen bijbelteksten of koranverzen aanhalen maar zelf nadenken en een bepaalde standaard aan omgangsvormen weten te hanteren. Normen dus.

Achmed de Haatprediker duidelijk niet.

Hij blijft geniaal.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_73217633
quote:
‘Hij drinkt niets meer. We gaan knokken voor een beter Nederland met de PVV, inclusief Brinkman.' Omdat Brinkman geen agressie heeft gebruikt, kan hij volgens Wilders gewoon blijven pleiten voor een harde aanpak van geweld.

http://www.elsevier.nl/we(...)ijke-Nieuwspoort.htm
Geloofwaardig.
pi_73217718
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volwassen mensen kijken verder dan alleen de wet. Net als dat volwassen gelovigen ook niet alleen bijbelteksten of koranverzen aanhalen maar zelf nadenken en een bepaalde standaard aan omgangsvormen weten te hanteren. Normen dus.

Achmed de Haatprediker duidelijk niet.

[ afbeelding ]

Hij blijft geniaal.
Die kende ik niet, wat een cartoon zeg
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:43:34 #186
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73217762
Heel verstandig om je voortaan niet meer in Nieuwspoort te vertonen, dan kunnen dit soort incidenten ook niet meer zo snel voorkomen. Ik heb het idee dat politici van andere partijen daar ook wel redelijk vaak klem zuipen, maar op een of andere manier lees ik dat nooit terug.
pi_73217810
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:43 schreef thewishmaster het volgende:
Heel verstandig om je voortaan niet meer in Nieuwspoort te vertonen, dan kunnen dit soort incidenten ook niet meer zo snel voorkomen. Ik heb het idee dat politici van andere partijen daar ook wel redelijk vaak klem zuipen, maar op een of andere manier lees ik dat nooit terug.
Gek eigenlijk ja.
Maar die drinken nooit een glaasje teveel natuurlijk
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:45:22 #188
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73217813
quote:
Misschien omdat die geen agressieprobleem hebben, waardoor die geen barmannen gaan intimideren.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:45:38 #189
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73217824
quote:
Ik heb het idee dat politici van andere partijen daar ook wel redelijk vaak klem zuipen, maar op een of andere manier lees ik dat nooit terug.
Jij bent ook barman in Nieuwspoort?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73217903
quote:
quote:
Het is gebruikelijk dat wat er in de besloten sociëteit gebeurt niet naar buiten komt, maar twee landelijke ochtendbladen maakten gewag van het incident.
http://www.nu.nl/algemeen(...)uwspoort-in-ban.html
pi_73217948
quote:
Daar heb je een punt, misschien heeft Brinkman zich wel veel vaker misdragen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:51:13 #192
144262 thewishmaster
pi_73217998
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien heeft Pechtold zich er ook wel regelmatig misdragen of Harrie van Bommel of Fred Teeven. Dat weten we allemaal niet.
pi_73218012
quote:

[..]

En misschien ook niet. We weten het niet he?
pi_73218066
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:51 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien heeft Pechtold zich er ook wel regelmatig misdragen of Harrie van Bommel of Fred Teeven. Dat weten we allemaal niet.
Harrie van Bommel heeft zich toch een keer misdragen in het buitenland? Te amicaal tegen vrouwen in een islamitisch land?
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:54:39 #195
144262 thewishmaster
pi_73218099
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Harrie van Bommel heeft zich toch een keer misdragen in het buitenland? Te amicaal tegen vrouwen in een islamitisch land?
Ja, dat heb ik ook vernomen, dat was volgens mij tijdens een trip naar Iran. Maar ja, iemand die oproept tot de intifada hoeven we sowieso niet meer serieus te nemen.
pi_73218136
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:54 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook vernomen, dat was volgens mij tijdens een trip naar Iran. Maar ja, iemand die oproept tot de intifada hoeven we sowieso niet meer serieus te nemen.
Dat was Jordanie als ik het me goed herinner.

Maar dat was ook een vaag verhaal. Wie weet vonden die vrouwen dat toen best prettig, maar later moeilijk doen.

pi_73218351
quote:

[..]

Als dat zo was dan hadden de journalisten dat wel naar buiten gebracht maar dat is dus nooit gebeurd.
pi_73218754
quote:

[..]

Hey kleun, heb je ondertussen al bewijs gevonden voor je aanname dat Brinkman geslagen zou hebben?
Nog niet?
pi_73218853
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef yyentle het volgende:

[..]

Als dat zo was dan hadden de journalisten dat wel naar buiten gebracht maar dat is dus nooit gebeurd.
Ik denk niet dat journalisten dat zo snel zullen doen in een gelegenheid waar geldt dat "wat gebeurt in xxxx, blijft in xxxx". Anders zou het ongetwijfeld sappige verhalen regenen vanuit nieuwspoort
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73218946
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat journalisten dat zo snel zullen doen in een gelegenheid waar geldt dat "wat gebeurt in xxxx, blijft in xxxx". Anders zou het ongetwijfeld sappige verhalen regenen vanuit nieuwspoort
Tuurlijk, sommige dingen blijven sub rosa. Logisch ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')