abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:04:18 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73200619
Amerika liet m 33 jaar geleden ontsnappen en nu pas krijgen ze m te pakken, dikke Fail. Laat die man nu maar met rust en die 46 jarige vrouw ook, die heeft wel wat anders om zich druk over te maken dan een stel moraalridders in de VS
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73200630
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:57 schreef El_Matador het volgende:

Sure. Een man van 45 die een 13-jarige neukt. Gast, doe ff gezond.
Ik moet voorzichtig zijn dat ik niet in de pedo-hoek gedrukt wordt , en ik hoop dat je genoeg respect hebt om dat niet te gaan proberen , maar was het vroeger ook in het Wilde Westen niet normaal om een dertienjarige te huwelijken en hoe oud denk je dat ze zijn bij Amazone-indianen als ze baren ?
Wat wil je , die lui werden gemiddeld niet ouder als 45 jaar of zoiets.
megalomaniac
pi_73202114
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:44 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hij is voor deze zaak nooit voor de rechter gekomen, en wat ik ervan begrijp is dat ie verder geen strafblad heeft. Of ie dus aardig maar ook of ie niet aardig is zou ik dus niet durven zeggen.

En omdat de zaak nooit voor de rechter gekomen is kun je eigenlijk niet eens met zekerheid vaststellen of er echt gebeurd is wat het meisje (inmiddels dame van tegen de 50) claimt dat er gebeurd is. Wie weet stemde Polanski wel in met het schikkingsvoorstel omdat ie bang was.
Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar feit is dat hij heeft bekend en vervolgens is gevlucht. Dat is op z'n minst dubieus. Daarom vind ik het verwerpelijk dat veel collega's en politici op de feiten vooruit lopen en doen alsof hij de onschuld zelve is.
pi_73202535
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij had de moeder van het slachtoffer overgehaald om foto's te maken van haar 13 jarige dochter. Uiteindelijk heeft hij haar gedrogeerd, naaktfoto's gemaakt in een badkuip, haar meegenomen naar de slaapkamer en verkracht. Het was gewoon verkrachting maar om het slachtoffer te ontzien hebben ze hem uiteindelijk een deal aangeboden dat het seks met een minderjarige was zodat het slachtoffer niet in het getuigenbankje zou belanden. Hij heeft dus een 13 jarig meisje gedrogeerd en tegen haar wil geneukt.
Walgelijk
En dan nog mensen die het "zielig" vinden want hij heeft zoveel meegemaakt en zoveel gedaan...

Belachelijk, hopelijk wordt ie alsnog snel uitgeleverd.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:19:31 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73202743
Waarom verjaart dit soort geintjes niet in de US, is toch al 30 jaar geleden?

Ben in principe niet zo voor verjaren van misdaden; maar in dit soort gevallen is het misschien het beste voor iedereen dat er op een bepaald moment ergens een punt achter wordt gezet.

NB. Polanski had er natuurlijk nooit vandoor moeten gaan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73203171
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:19 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom verjaart dit soort geintjes niet in de US, is toch al 30 jaar geleden?

Ben in principe niet zo voor verjaren van misdaden; maar in dit soort gevallen is het misschien het beste voor iedereen dat er op een bepaald moment ergens een punt achter wordt gezet.

NB. Polanski had er natuurlijk nooit vandoor moeten gaan.
Sowieso geldt een dergelijke verjaringstermijn niet als je vlucht voor vervolging. Althans, ik dacht dat het zo werkte in de VS...
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:56:01 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73203354
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Walgelijk
En dan nog mensen die het "zielig" vinden want hij heeft zoveel meegemaakt en zoveel gedaan...

Belachelijk, hopelijk wordt ie alsnog snel uitgeleverd.
En de mening van het meisje, nu een vrouw van 46 met kinderen, telt niet mee? Weer alles opgerakeld. Oke, ze is anaal geneukt tegen haar zin, ze was 13. Moet voor gestraft worden maar 33 jaar in ballingschap is ook al wat en zij vergaf hem.

En we vergeten dat Chaplin ook jonge meisjes neukte,
pi_73203370
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

En de mening van het meisje, nu een vrouw van 46 met kinderen, telt niet mee? Weer alles opgerakeld. Oke, ze is anaal geneukt tegen haar zin, ze was 13. Moet voor gestraft worden maar 33 jaar in ballingschap is ook al wat en zij vergaf hem.

Zoiets zeg maar?

http://www.telegraaf.nl/b(...)ochter__.html?p=17,1

Ook maar niet straffen dan?
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:59:05 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73203407
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:57 schreef nikk het volgende:

[..]

Zoiets zeg maar?
Ook maar niet straffen dan?
Het gaat erom dat ie al 33 jaar geleden is ontsnapt. Dat ze m nu pas hebben als hoogbejaarde man is gewoon een fail.
pi_73203443
Elke kinderverkrachter moet, ook na zoveel jaar, aangepakt worden. Anders is het een vrijbrief om het maar te laten verjaren...
Mr. Prolapse 2009
pi_73203456
Elke kinderverkrachter moet aangepakt worden. Anders is het potentieel laten verjaren van een zaak een ziekelijk soort vrijbrief.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:04:04 #62
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73203490
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:01 schreef Dragorius het volgende:
Elke kinderverkrachter moet, ook na zoveel jaar, aangepakt worden. Anders is het een vrijbrief om het maar te laten verjaren...
33 jaar later een ander land voor je karretje spannen is gewoon sneu. Dan hadden ze het meteen moeten doen, niet nu hij bejaard is.
pi_73203518
Ik ga gierend over mijn nek vanal die Fariseers die nu een petitie tekenen om Polanski niet uitteleveren.

De man heeft een misdaad begaan en moet , net als iedere normale burger, voor zijn daad verantwoording afleggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 29-09-2009 12:54:27 ]
pi_73203545
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

33 jaar later een ander land voor je karretje spannen is gewoon sneu. Dan hadden ze het meteen moeten doen, niet nu hij bejaard is.
Ehm, dat wilden ze ook in de VS. De beste man is alleen gevlucht naar een land waarmee ze geen uitleveringsverdrag hebben.
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:16:47 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73203746
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:06 schreef nikk het volgende:

[..]

Ehm, dat wilden ze ook in de VS. De beste man is alleen gevlucht naar een land waarmee ze geen uitleveringsverdrag hebben.
Polanski is zo vaak in Zwitserland geweest hij heeft er zelfs een film opgenomen.
pi_73203851
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Polanski is zo vaak in Zwitserland geweest hij heeft er zelfs een film opgenomen.
quote:
De afgelopen jaren was hij wel vaker in Zwitserland, maar volgens de autoriteiten wisten ze nu precies wanneer hij kwam, en kon hij daarom aangehouden worden.
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17367

Hoe dan ook, laat de zaak nu maar eens eindelijk voor de rechter komen.
pi_73204021
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef CANARIS het volgende:
Ik ga gierend over mijn nek vanal die Fariseers die nu een petitie tekene om Polanski niet uitteleveren.

De man heeft een misdaad begaan en moet , net als iedere normale burger, voor zijn daad verantwoording afleggen.
Natuurlijk.. Alleen is het eea. net iets genuanceerder, er was een schikking overeengekomen NB. in het belang van het slachtoffer.. nadat hij zijn eigen aandeel in de afspraak was nagekomen hem toch de maximale straf willen opleggen is natuurlijk geen recht.
Dat hij is gevlucht voor een oneerlijk proces neem ik hem niet kwalijk. Een eerlijk proces beschouw ik als een grondrecht.
Daarmee wil overigens niks afdoen aan wat hij gedaan heeft.. Een kind drogeren en dan anaal nemen (Ik ga ervan uit dat dat waar is, omdat hij schuld heeft bekend) blijft een misselijke streek..
pi_73204043
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef CANARIS het volgende:
Ik ga gierend over mijn nek vanal die Fariseers die nu een petitie tekene om Polanski niet uitteleveren.

Ik hoorde gisteren bij P&W dat hij ook al toegegeven heeft...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73204087
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:

[..]

Op zich heb je moreel gezien een punt als je zegt dat als het slachtoffer de dader vergeeft, is er dan wel sprake van een misdrijf.

Maar als je die redenatie doortrekt en andersom toepast, zou je ook kunnen stellen dat een dader die volgens het slachtoffer te weinig straf krijgt, dan strenger gestraft dient te worden.
quote:
"We" vergeten niks. Ik ken Chaplin noch zijn zogenaamde meisjesneukacties niet; zijn gedrag is volkomen irrelevant. Bovendien is ie al jaren dood.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:33:33 #70
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73204118
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:32 schreef El_Matador het volgende:
. Bovendien is ie al jaren dood.
En Polanksi is bejaard en het meisje bijna 50.
pi_73204145
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Doden kan je moeilijk veroordelen of straffen, wel?

Josef Fritzl was ook bejaard. Zijn dochter ook al 24.

Totaal geen argument.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73204161

Om haar ging het dus. Dat zij nu inmiddels een stuk ouder is doet niets af aan de misdaad van destijds.
pi_73204196
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

So?

Polanski is gevlucht uit angst voor vervolging. Zou een mooie boel zijn als 'ie daarvoor nog wordt beloond ook.
pi_73204203
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doden kan je moeilijk veroordelen of straffen, wel?

Josef Fritzl was ook bejaard. Zijn dochter ook al 24.

Totaal geen argument.
Precies.
Erich Priebke (oud SS-er) is ook pas in 1998 veroordeeld.
Leeftijd, aantal jaar geleden enzo zou er niet toe moeten doen bij de veroordeling.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:40:10 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73204241
Ik wil het niet goedpraten hoor, maar de moord op 335 mensen als voorbeeld gebruiken in een verkrachtingszaak...

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Frankrijk hem nooit opgepakt heeft... Waarom zo lang laten slepen? Waarom niet gewoon meteen opgepakt en teruggestuurd?

Edit:
Het uitleveringsverzoek kwam pas in 2005! Frankrijk heeft geen verdragen met de VS. Waarom pas zo laat?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')