ik zit ff te googlen, maar ik kan dit verhaal zo snel niet vinden. Bovendien is hij nog niet veroordeeld, dus formeel nog onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:
http://www.thesmokinggun.com/archive/polanskib1.htmlquote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef teamlead het volgende:
ik zit ff te googlen, maar ik kan dit verhaal zo snel niet vinden.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.thesmokinggun.com/archive/polanskib1.html
wat voor vage site is dit, dat die een inbound-verbinding wil maken naar een poort op mijn PC?quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.thesmokinggun.com/archive/polanskib1.html
Dat weet je toch niet als ze gedrogeerd was?quote:
Komt van haar getuigenis af.quote:Op maandag 28 september 2009 23:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet als ze gedrogeerd was?
Dat dus.quote:Op zondag 27 september 2009 21:03 schreef ExTec het volgende:
Apart.
Iig vind ik niet dat cultureel-icoon zijn je een vrijbrief geeft voor misdaden.
Getuigenissen van minderjarige gedrogeerde meisjes zijn toch niet betrouwbaar?quote:
Treinkapingen om een niet-bestaand land te claimen ook.quote:
Ook niet. Daarom is hij ook tijdens de rechtzaak gevlucht uit de VS.quote:
Oh, dan is het prima. Dan mag Henk Jan Smits ook gewoon Idolsmeisjes misbruiken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:19 schreef Stefan het volgende:
die moeder stuurde haar toch naar Polanski in de hoop van een rol in een film?
Alles sal regkommen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:22 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Polanski schijnt gevlucht te zijn aan de vooravond van de uitspraak van zijn zaak. Hij had al een bekentenis afgelegd in ruil voor strafvermindering. Hij is gevlucht toen bleek dat de dienst hebbende rechter tegen de met het OM en Polanski gemaakte afspraken in tóch de maximale straf wilde opleggen.
Dat zei de buurt ook van Josef Fritzl.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:27 schreef Igen het volgende:
En terecht dat hij is gearresteerd
Zoals die zwitserse mevrouw op het journaal zei: "Wij maken geen onderscheid tussen beroemd en niet beroemd, tussen arm en rijk."
Vreemd ook van zijn collega's om tegen zijn arrestatie te zijn omdat het zo'n leuke en aardige man zou zijn. Nou, blijkbaar niet dus!
Hij is voor deze zaak nooit voor de rechter gekomen, en wat ik ervan begrijp is dat ie verder geen strafblad heeft. Of ie dus aardig maar ook of ie niet aardig is zou ik dus niet durven zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:27 schreef Igen het volgende:
En terecht dat hij is gearresteerd
Zoals die zwitserse mevrouw op het journaal zei: "Wij maken geen onderscheid tussen beroemd en niet beroemd, tussen arm en rijk."
Vreemd ook van zijn collega's om tegen zijn arrestatie te zijn omdat het zo'n leuke en aardige man zou zijn. Nou, blijkbaar niet dus!
Want alleen als iets voor de rechter komt, kan je iets met zekerheid vaststellen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij is voor deze zaak nooit voor de rechter gekomen, en wat ik ervan begrijp is dat ie verder geen strafblad heeft. Of ie dus aardig maar ook of ie niet aardig is zou ik dus niet durven zeggen.
En omdat de zaak nooit voor de rechter gekomen is kun je eigenlijk niet eens met zekerheid vaststellen of er echt gebeurd is wat het meisje (inmiddels dame van tegen de 50) claimt dat er gebeurd is. Wie weet stemde Polanski wel in met het schikkingsvoorstel omdat ie bang was.
Sure. Een man van 45 die een 13-jarige neukt. Gast, doe ff gezond.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:48 schreef kitao het volgende:
Waarom altijd meteen veroordelen als je dertienjarige vrouw ziet staan ?
Denk je dat de natuur de mogelijkheid zou geven om op deze leeftijd voort te planten zonder doel ?
Nee , het wordt opgedrongen door mensen die het willen verbieden dat er op die leeftijd aan sex wordt gedaan.
Niet altijd is het opgedrongen , hoe graag ouders dat ook willlen beweren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |