Ik ook nietquote:Op zondag 27 september 2009 13:56 schreef Paul het volgende:
Versta niets van die furby
quote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
F1 time met misschien wel een beetje regen.
Kheb op mijn andere monitor 1 venster met F1 en 1 met het eiquote:Op zondag 27 september 2009 14:10 schreef muisje-eliza het volgende:
nu zit ik dus de hele tijd tussen F1 en dat ei te zappen
Timur zit steeds met het licht te klooienquote:Op zondag 27 september 2009 14:21 schreef muisje-eliza het volgende:
nu is het licht anders en zie ik die barst niet
quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hey girls, hey boys. Superstar DJ's. Here we go !!!!!
quote:Op zondag 27 september 2009 15:03 schreef Briggy het volgende:
Oeeeeehhh, er bewoog wat![]()
[ afbeelding ]
dat was wel slecht ja. blijkbaar is het heel moeilijk om een kort fillertje precies vol te praten...quote:Op zondag 27 september 2009 15:06 schreef gerbenp het volgende:
Bart heeft het begin van de show al gelijk gevoxpro't / gevoicetracked
En terecht!quote:Op zondag 27 september 2009 15:27 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man wil me geneens een kusje geven *ik zat in de weg van het ei*
Ja, iedereen. Kijk eens naar buiten. Nie-mand! Heel nederland zit voor de webcam van 3fm.quote:Op zondag 27 september 2009 15:29 schreef evert het volgende:
wat een grap! toch wel erg leuk verzonnen, iedereen zit de webcam te volgen (nou ja, iedereen)
Wat kan de natuur soms toch gaaf zijn hé?quote:Op zondag 27 september 2009 15:37 schreef alors het volgende:
Fascinerend wel dat zo'n beestje instinctief weet dat en hoe hij de boel open moet hakken
Ja, het bewoog weer iig.quote:Op zondag 27 september 2009 15:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij zag ik zojuist een oog of iets dergelijks!
quote:Op zondag 27 september 2009 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijd om er een time-lapse van te maken!
quote:Op zondag 27 september 2009 15:54 schreef themauster het volgende:
goedemiddag![]()
weer terug van een weekendje drenthe maar wel de 90s request gevolgd helaas van ekstra weekend alleen de 1e 10 minuten toen ekdom aan de apfelkorn ging
quote:
Volgens mij een herhaling van SR afgelopen jaar, vermoed ik . . .quote:Op zondag 27 september 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Woensdag Critical Mass bij Paul Rabbering. Gaaf !!!
ik had ook een furby, en mn man (toen nog bijna vriend) ook. In de Honda civic samen zitten lekker blowen en keihard lachen om onze furbies die tegen elkaar aan het kletsen warenquote:
gelukkig verschillen meningen, ik vond/vind ALLES van Blof te sloom, te jankerig en te zeikerigquote:
Dat is het ookquote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig verschillen meningen, ik vond/vind ALLES van Blof te sloom, te jankerig en te zeikerig
t ei komt idd langzaam uit, maar past wel bij je naamquote:Op zondag 27 september 2009 16:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Hopelijk gaat het een stukje sneller met dat ei, ik vind het een beetje no-life als je naar een ei zit te kijken wat op het punt van uitkomen staat![]()
Lekker nummer van de Guns 'n Roses, dat wel
Byebyequote:Op zondag 27 september 2009 16:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza laat de hele weg twitter aanstaan om up to date te blijven over kuikentje
tot straks
quote:
Sukkel. Zoiets bereid je voorquote:Is er een techneut die de webcam kan tapen zodat we geboorte op de site kunnen zetten?
Geen last van hierquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
ligt het aan mij of staat de webcam stil? geluid ook overigens
ligt aan jou bij loopt de cam nog en geluid ookquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
ligt het aan mij of staat de webcam stil? geluid ook overigens
?quote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef Qunix het volgende:
Dommel heb ik gemist.... Zijn ze er nog?
Ik lees net dat het 3-24 uur kan durenquote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef LeonH het volgende:
Zo lekker wezen uit eten... En zo te zien nog niks hoeven te missen van het kuikentje
Vanaf een gepaste afstand groeten terugquote:Op zondag 27 september 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
Een opnieuw zieke 3FMaster groet u allen![]()
Nee, dat niet. Gewoon verkouden. Maar woensdag tm vrijdag gewoon naar school gegaan, terwijl ik nog wel wat ziekjes was. Dat was niet slim. 2 weekenden achter elkaar ziek zijnquote:Op zondag 27 september 2009 19:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanaf een gepaste afstand groeten terug![]()
Mexicaanse griep ??
Eej !quote:Op zondag 27 september 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
Een opnieuw zieke 3FMaster groet u allen
Het kuikentje
Dan is de grap van Ekdom/Beelen te laat
quote:Op zondag 27 september 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
Gadverdamme wie loopt hier te boeren
OEH! krijg het er warm van. Hoe lang nog?quote:
Nee, het gaatje is ietsjes groter geworden maar hij zit nog steeds in het ei.quote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Was er even tussen uit, wat gemist over 't kuiken?
Staat in de OPquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
OEH! krijg het er warm van. Hoe lang nog?
En terecht ook, die versie is pas verkracht.quote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Een keer niet de super duper slechte versie van dit nummerGelukkig nooit meer wat gehoord van dat meisje wat die talentenjacht won en dit nummer coverde
Hij's via de achteruitgang ff naar buiten om wat te eten te halen bij de mac. morgen gaat 'ie weer verder.quote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Was er even tussen uit, wat gemist over 't kuiken?
quote:Op zondag 27 september 2009 20:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Laat dat kuiken er dan eens uit
Ga ze tippen daarover danquote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren verjaardagsfeestje gehouden voor de familie. Heb oa. de nieuwe cd van Musde gekregen en de cd van Belgische band The Hickey Underworld
Dat die niet op 3FM te horen zijn![]()
, prachtige cd
![]()
![]()
![]()
Ik kan Ekstra weekend niet luisteren...quote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef Paul het volgende:
ligt het aan mijn media player dat hij geen oude uitzendingen wil openen?
wie wil even checken? http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/zaterdag
Kheb er ook last van, ik heb net zitten eten met de laptop naast mijn bordquote:
Ben er al achter ligt aan m'n firefoxquote:Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kan Ekstra weekend niet luisteren...
quote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er ook last van, ik heb net zitten eten met de laptop naast mijn bord
Is misschien wel eens een ideequote:
kuiken is luiquote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
WTF, is dat kuiken nou nog niet uit het ei?
Helaas van het enige goeie album dat ze ooit gemaakt hebben . . .quote:
Was bij Ekstra Weekendquote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben er al achter ligt aan m'n firefox
Maaruh wie weet hoelaat die mix was bij nachtegiel van cl lownoise en m theo?
Come on dream onquote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was bij Ekstra Weekend
En die kan ik niet openen.
2 Brothers On The 4th Floor - Dream![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben er al achter ligt aan m'n firefox
Maaruh wie weet hoelaat die mix was bij nachtegiel van cl lownoise en m theo?
Datquote:
Moeten ze maar snel wat meer happy hardcore draaienquote:
Zometeen eens ff kijkenquote:
Volgens mij kan ik dat dansje nu nog steeds doenquote:
Dansen krengquote:
Dankjequote:
Ik heb het vrijdag opgenomen (op HD-recorder) en zaterdagmiddag zitten kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jammer dat je de uitzending nooit in zijn geheel kan terugkijken ik heb het vrijdag helaas niet kunnen volgen
Is het niet terug te kijken op de site van 101tv?quote:Op zondag 27 september 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jammer dat je de uitzending nooit in zijn geheel kan terugkijken ik heb het vrijdag helaas niet kunnen volgen
Die heb ik nooit onder de knie gekregen, maar kan dan ook absoluut niet dansenquote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat dansje nu nog steeds doen![]()
Iemand heeft hier eerder gepost dat het 3 tot 24 uur kan durenquote:Op zondag 27 september 2009 22:15 schreef Treezz het volgende:
kuiken heeft de kracht er niet meer voor ....![]()
lolquote:Op zondag 27 september 2009 22:15 schreef Treezz het volgende:
kuiken heeft de kracht er niet meer voor ....![]()
haha, echt nietquote:
Geweldig, dat is wel toevalligquote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt? Bij Paul de Leeuw begon ie ook gelijk
dat ie eruit kan komen.. spannendquote:Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Iemand heeft hier eerder gepost dat het 3 tot 24 uur kan durenHij wacht natuurlijk tot morgenochtend bij Giel dat hij extra aandacht krijgt
dat is zielig...tijdens de freaknacht heeft Giel het ei geschudquote:Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Iemand heeft hier eerder gepost dat het 3 tot 24 uur kan durenHij wacht natuurlijk tot morgenochtend bij Giel dat hij extra aandacht krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |