quote:
Volgens mij een herhaling van SR afgelopen jaar, vermoed ik . . .quote:Op zondag 27 september 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Woensdag Critical Mass bij Paul Rabbering. Gaaf !!!
ik had ook een furby, en mn man (toen nog bijna vriend) ook. In de Honda civic samen zitten lekker blowen en keihard lachen om onze furbies die tegen elkaar aan het kletsen warenquote:
gelukkig verschillen meningen, ik vond/vind ALLES van Blof te sloom, te jankerig en te zeikerigquote:
Dat is het ookquote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig verschillen meningen, ik vond/vind ALLES van Blof te sloom, te jankerig en te zeikerig
t ei komt idd langzaam uit, maar past wel bij je naamquote:Op zondag 27 september 2009 16:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Hopelijk gaat het een stukje sneller met dat ei, ik vind het een beetje no-life als je naar een ei zit te kijken wat op het punt van uitkomen staat![]()
Lekker nummer van de Guns 'n Roses, dat wel
Byebyequote:Op zondag 27 september 2009 16:47 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza laat de hele weg twitter aanstaan om up to date te blijven over kuikentje
tot straks
quote:
Sukkel. Zoiets bereid je voorquote:Is er een techneut die de webcam kan tapen zodat we geboorte op de site kunnen zetten?
Geen last van hierquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
ligt het aan mij of staat de webcam stil? geluid ook overigens
ligt aan jou bij loopt de cam nog en geluid ookquote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
ligt het aan mij of staat de webcam stil? geluid ook overigens
?quote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef Qunix het volgende:
Dommel heb ik gemist.... Zijn ze er nog?
Ik lees net dat het 3-24 uur kan durenquote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef LeonH het volgende:
Zo lekker wezen uit eten... En zo te zien nog niks hoeven te missen van het kuikentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |