Kheb er ook last van, ik heb net zitten eten met de laptop naast mijn bordquote:
Ben er al achter ligt aan m'n firefoxquote:Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kan Ekstra weekend niet luisteren...
quote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er ook last van, ik heb net zitten eten met de laptop naast mijn bord
Is misschien wel eens een ideequote:
kuiken is luiquote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
WTF, is dat kuiken nou nog niet uit het ei?
Helaas van het enige goeie album dat ze ooit gemaakt hebben . . .quote:
Was bij Ekstra Weekendquote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben er al achter ligt aan m'n firefox
Maaruh wie weet hoelaat die mix was bij nachtegiel van cl lownoise en m theo?
Come on dream onquote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was bij Ekstra Weekend
En die kan ik niet openen.
2 Brothers On The 4th Floor - Dream![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben er al achter ligt aan m'n firefox
Maaruh wie weet hoelaat die mix was bij nachtegiel van cl lownoise en m theo?
Datquote:
Moeten ze maar snel wat meer happy hardcore draaienquote:
Zometeen eens ff kijkenquote:
Volgens mij kan ik dat dansje nu nog steeds doenquote:
Dansen krengquote:
Dankjequote:
Ik heb het vrijdag opgenomen (op HD-recorder) en zaterdagmiddag zitten kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jammer dat je de uitzending nooit in zijn geheel kan terugkijken ik heb het vrijdag helaas niet kunnen volgen
Is het niet terug te kijken op de site van 101tv?quote:Op zondag 27 september 2009 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jammer dat je de uitzending nooit in zijn geheel kan terugkijken ik heb het vrijdag helaas niet kunnen volgen
Die heb ik nooit onder de knie gekregen, maar kan dan ook absoluut niet dansenquote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dat dansje nu nog steeds doen![]()
Iemand heeft hier eerder gepost dat het 3 tot 24 uur kan durenquote:Op zondag 27 september 2009 22:15 schreef Treezz het volgende:
kuiken heeft de kracht er niet meer voor ....![]()
lolquote:Op zondag 27 september 2009 22:15 schreef Treezz het volgende:
kuiken heeft de kracht er niet meer voor ....![]()
haha, echt nietquote:
Geweldig, dat is wel toevalligquote:Op zondag 27 september 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt? Bij Paul de Leeuw begon ie ook gelijk
dat ie eruit kan komen.. spannendquote:Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Iemand heeft hier eerder gepost dat het 3 tot 24 uur kan durenHij wacht natuurlijk tot morgenochtend bij Giel dat hij extra aandacht krijgt
dat is zielig...tijdens de freaknacht heeft Giel het ei geschudquote:Op zondag 27 september 2009 22:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Iemand heeft hier eerder gepost dat het 3 tot 24 uur kan durenHij wacht natuurlijk tot morgenochtend bij Giel dat hij extra aandacht krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |