abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73165214
Wie kent 't nog? Het tijdschrift Webber, not for girls & parents! Introduceerde het woord 'dammen' (voor neuken) en had 't natuurlijk over babes .

In 1998 hield 't op te bestaan. Doodsoorzaak: overdosis seks

http://www.volkskrant.nl/(...)t_aan_overdosis_seks
quote:
Het blad Webber voor jongens houdt binnen enkele maanden op te bestaan. Joost de Bruin analyseert de mislukking van een formule en constateert dat het blad slachtoffer is geworden van de merkwaardige paradox dat het niet macho is om een machoblad te lezen.
WEBBER is ter ziele. Vier jaar lang was er een tijdschrift exclusief voor jongens (not for girls & parents, zoals de ondertitel luidt), maar over een paar maanden zal het blad verdwijnen. Er worden te weinig Webbers verkocht en er zijn te weinig abonnees.

Daarmee is een van de meest pretentieuze initiatieven om een jongensblad op de Nederlandse tijdschriftenmarkt te brengen mislukt. Hoewel sommigen van mening zijn dat een tijdschrift voor jongens vanwege hun matige leesgedrag überhaupt niet te realiseren is, denk ik dat er een andere verklaring is voor de ondergang van Webber. Op het eerste gezicht lijkt Webber een eigentijds blad dat jongens aanspreekt in hun eigen taal, maar in feite is het manco van Webber juist altijd geweest dat het niet aansluit bij de belevingswereld van jongens.
  zondag 27 september 2009 @ 22:23:33 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73165497
Hey, potje dammen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 28 september 2009 @ 12:59:24 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_73177576
Webber... damn daar heb ik ook nog wel een aantal exemplaren van gekocht. En idd weinig boeiend blad.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_73179806
Ik was toen al te oud, denk ik.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73182131
ik heb nog steeds een geen gelul poster van de webber ophangen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 september 2009 @ 23:40:02 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73198931
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')