Dat maakt hem niet per definitie onbetrouwbaar of een oplichter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef yyentle het volgende:
[..]
Maurice de Hond is een veroordeelde crimineel.
De peiling van TNS NIPO is gepubliceerd op 23 september, die van Synovate op 24 september en de peiling van Maurice de Hond met zijn kritische stuk is gepubliceerd op 27 september.![]()
Snappie?
Bron?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
Nu D66 zich uitdrukkelijk heeft uitgesproken VOOR een nieuwe missie in Uruzgan zullen ze de winst die ze (virtueel) geboekt hebben weer grotendeels verliezen.
Stel je niet aan, ik was alleen nieuwsgierig. En je bent nou niet echt de meest betrouwbare user hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
![]()
Kamer wil geen nieuwe Uruzganmissie na 2010
Bron?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik was alleen nieuwsgierig. En je bent nou niet echt de meest betrouwbare user hier.
Eerder de rest, Nederland stuurt een relatief grote groep soldaten, tijd dat Sarkozy, Merkel en Berlussolini ook eens wat meer sturen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
WTF is er toch mis mee om in NAVO verband Nederlandse troepen in Afghanistan in te zetten, een van de weinige plaatsen waar men extremisten nog rechtstreeks kan bevechten.
Echt, is Nederland nu echt zo ridicuul laf aan het worden?
die zijn wel wijzer..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef JoaC het volgende:
[..]
Eerder de rest, Nederland stuurt een relatief grote groep soldaten, tijd dat Sarkozy, Merkel en Berlussolini ook eens wat meer sturen.
Duitsland heeft anders aardig wat troepen buiten zijn grenzen momenteel, voor Duitsland is dat al heel wat, dat ligt daar nog wat gevoelig namelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:30 schreef JoaC het volgende:
Eerder de rest, Nederland stuurt een relatief grote groep soldaten, tijd dat Sarkozy, Merkel en Berlussolini ook eens wat meer sturen.
Die laten een haat groeien bij vertrek zodat het westen door een groep extremisten aangevallen worden?quote:
Nonsens. Daar staat nergens in dat men voor een missie is. De stemverklaring staat hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
![]()
Kamer wil geen nieuwe Uruzganmissie na 2010
Geert Wilders is een infiltrant van de Taliban.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat Afghanistan onder de Taliban een veel beter alternatief is, zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geert Wilders is een infiltrant van de Taliban.
Zou je bijna denken....ik weet zeker dat als we een topic in het alu hoedje forum hierover openen dat er best iemand zal zijn die dat onweerlegbaar kan bewijzen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2009 00:07:12 ]
Die bewaren we tot overmorgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou je bijna denken....ik weet zeker dat als we een topic in het alu hoedje forum hierover openen dat er best iemand zal zijn die dat onweerlegbaar kan bewijzen is
Het kabinet krijgt er volgens de peilingen flink van langs zo te zien....quote:D66 tweede in peiling
De PVV van Geert Wilders krijgt in de peiling van Maurice de Hond een zetel meer dan vorig week en komt uit op 29. Het CDA verliest een zetel (van 26 naar 25) en zou de derde grootste partij zijn, na de PVV en D66 (26).
De PvdA wint een zetel in de peiling. De partij zou uitkomen op veertien zetels als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De sociaaldemocraten hebben nu 33 zetels in de Tweede Kamer.
De ChristenUnie verliest in de peiling een zetel en houdt er zes over. De VVD en SP verliezen er elk ook een en komen uit op respectievelijk zestien en vijftien.
http://www.spitsnieuws.nl(...)in_peiling.html#more
Er is van alles mogelijk en het is niet noodzakelijk dat de PVV, die overigens maar over bitter weinig gekwalificeerde mensen beschikt, in de regering komt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:17 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Enfin, zou een coalitie bestaande uit D66 en de PVV (plus nog een andere partij) mogelijk zijn, alhoewel Pechtold en Wilders niet bepaald elkaars vrienden zijn?
Volgens mij is de PvdA over het dieptepunt heen. Waarschijnlijk dankzij de duidelijkheid die Bos nu eindelijk schept over de AOW en Afghanistan.quote:Op zondag 27 september 2009 15:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook niet, maar nu zou ik het wel overwegen. Net op het punt dat PvdA op een dieptepunt in de peilingen staat, wat ik dus ook niet echt snap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |