Maakt niets uit, elke provider in Duitsland is verplicht aan zo'n verzoek mee te werken. Doen ze dat niet, dan gaat het advocatenkantoor in kwestie langs de rechter en krijgt daar zonder moeite de vereiste bekrachtiging van het verzoek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:23 schreef HarryP het volgende:
TS kan inderdaad beter eerst even een andere provider nemen die je privacy wel respecteert en niet aan elke commerciële partij de adresgegevens verstrekt.
Wat een zielig ventje ben jij zeg. Neem gewoon verantwoordelijkheid voor je eigen daden!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:15 schreef johnnysurf het volgende:
nee ik mail dit vanaf een ander ip adres. Een Duitser leest vast geen NL fok. Ik voel me er wel lullig onder, want het is wel een aardige gozer. Maar goed, als ik het toegeef moet ik misschien wel 1200¤ betalen, daar heb ik gewoon geen zin in. Bovendien is hij zelf natuurlijk ook het risico aangegaan om zijn internet verbinding te delen, dus tja...
Ben echter wel bang dat er misschien nog meer brieven komen ofzo.. Ik heb namelijk wel veel meer films gedownload... Een heleboel eigenlijk. Dus als hij deze zaak schikt met die advocaten, kan het dan niet zijn dat er over een paar weken weer een brief ligt?![]()
![]()
Dit geval dateert van juni 2009, terwijl ik tot 4 weken terug nog vrolijk zat te te downloaden... (inmiddels heeft ie het zelf afgesloten, logisch...)
Op wiens naam staat de internetaansluiting? Op naam van een van de bewoners, of is het een Wohnheim en is de aansluiting van het Studentenwerk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef Mierplezier het volgende:
Denk je dat ze je voor 1 ding pakken en daarna met rust laten? Ik woon namelijk ook in duitsland sinds 7 maanden en heb in die tijd flink zitten downloaden! (nu doe ik dat dus noooooit meer in duitsland). En ons studentenhuis heeft ook een brief gehad laatst, over een gedownload album ergens in augustus. We weten niet wie het gedaan heeft omdat hier nogal wat mensen verhuisd zijn in die tijd... Ik hoop dat we hier onderuit kunnen komen... pfff
In dit topic staan al 'oplossingen' om te voorkomen dat je dergelijke boetes krijgt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:48 schreef vandenborre het volgende:
dit is de voornaamste reden dat ik niet in duitsland ga wonen.
Euhm, het is nieuw voor je dat 'stelen' niet mag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef deenigeechteTS het volgende:
nooit uploaden. torrents uploaden automatisch, daarom moet je nooit torrents gebruiken.
het feit dat je niet mag downloaden in duitsland was trouwens nieuws voor mij
wij leven op dit moment in een tijd waarin het heel makkelijk is muziek te krijgen via internet van anderen. prijs jezelf dus gelukkig
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Euhm, het is nieuw voor je dat 'stelen' niet mag?
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Euhm, het is nieuw voor je dat 'stelen' niet mag?
Hoe je iets kroms ogenschijnlijk recht kunt praten...quote:
Moraalridderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:03 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoe je iets kroms ogenschijnlijk recht kunt praten...
Iemand hier nog antwoord opquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:
ps. wanneer bijvoorbeeld me oude huisbaas me nu nog belt dat hij een brief heeft gekregen over zus en zo... kunnen ze me dan eigenlijk, nu ik weer terug ben in NL, eigenlijk wat maken?
Jawel.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:25 schreef THEFXR het volgende:
heeft de ts nog updates hoe het is afgelopen?
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:03 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoe je iets kroms ogenschijnlijk recht kunt praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |