quote:
Gaan we 'm helpen of laten we hem spartelenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Je hebt ze zelf nog niet eens ontdekt?
De eerste heb je al gemaaktquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef L.no het volgende:
Moet ik nu letten op mijn spelling volgens de TT?
Je moet sowieso altijd letten op je spelling.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef L.no het volgende:
Moet ik nu letten op mijn spelling volgens de TT?
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaan we 'm helpen of laten we hem spartelen?
inderdaad, nu je het zegt. Ik had er eerst overheen gelezen.quote:
Het gaat pas in nadat ik mijn bevestiging krijg.quote:
Nee man, kost me teveel moeite.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet sowieso altijd letten op je spelling.![]()
Vistequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:48 schreef L.no het volgende:
Dit keer vistte ik er niet naar, omdat ik weet dat Isdatzo de fipo krijgt.
Die heb je gekregenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat pas in nadat ik mijn bevestiging krijg.![]()
* Isdatzo rode pen paktquote:[..]
Nee man, kost me teveel moeite.
bij deze de bevestiging.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat pas in nadat ik mijn bevestiging krijg.![]()
quote:Nee man, kost me teveel moeite.
Luctor tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij deze de bevestiging.![]()
Is dat een fout?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die heb je gekregen.
[..]
* Isdatzo rode pen pakt.
In dat geval wel jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Is dat een fout?
* L.no noteert.
Best leerzaam.
quote:
Ik gebruik 'teveel' nooit als zelfstandig naamwoord.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In dat geval wel ja. 'Teveel' > 'te veel'.
Zie ook: http://www.onzetaal.nl/advies/teveel.php
Ik heb het al opgezocht. Derde naamvalquote:
Die doe ik ook altijd fout.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik gebruik 'teveel' nooit als zelfstandig naamwoord.
Dan moet jij altijd 'te veel' gebruiken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik gebruik 'teveel' nooit als zelfstandig naamwoord.
Het wordt tijd dat we die oude naamvallen afschaffen. Kan het gewoon bij deze zijn. Ik heb namelijk nog nooit bij dezen gezegd/gehoord.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]. Het is iig 'bij dezen', en ja.. ik vind 't zelf ook stom staan maar zo moet het wel
.
De Nederlandse taal heeft naamvallen!?!?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het al opgezocht. Derde naamvalIk ben geen Duitser.
Bij deze(n?) gebruik ik het zo dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet jij altijd 'te veel' gebruiken.
inderdaad. Meeste van die regeltjes ken ik ook niet eens, dus dan is het makkelijk dat je zoiets (ik neem aan dat dat wel aan elkaar is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij doe ik hem zelf ook wel eens fout, 't is ook een gemene![]()
. Gaat vanzelf enzo.
Ik ben 't met je eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we die oude naamvallen afschaffen. Kan het gewoon bij deze zijn. Ik heb namelijk nog nooit bij dezen gezegd/gehoord.
Ben blij dat je geen windows mobile hebt, als je dan 'wil' typt maakt hij er automatisch 'will' van. Misschien toch een keer een Nederlandse woordenlijst erin knallen ofzo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef jna het volgende:
's Avonds zie ik nu inderdaad ook. Maar dat komt doordat ik op m'n iPhone zit en die heeft een eigen wil qua gebruik van hoofdletters en correcties.
Mee eens.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we die oude naamvallen afschaffen. Kan het gewoon bij deze zijn. Ik heb namelijk nog nooit bij dezen gezegd/gehoord.
Makkelijk excuus. Maar in de eerste zin, werd er geen hoofdletter gebruikt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef jna het volgende:
's Avonds zie ik nu inderdaad ook. Maar dat komt doordat ik op m'n iPhone zit en die heeft een eigen wil qua gebruik van hoofdletters en correcties.
Zal er proberen voortaan aan te denken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben 't met je eens. Maar zo moet het wel
![]()
.
Dat waren niet de fouten die ik bedoeldequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Makkelijk excuus. Maar in de eerste zin, werd er geen hoofdletter gebruikt.En aan het einde van de tweede zin, ben je een punt vergeten.
Whut, krijg je geen taalgeschiedenis op de havoquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:05 schreef L.no het volgende:
[..]
De Nederlandse taal heeft naamvallen!?!?
Wtf is dit?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:
Niet? Stonden er dan nog andere fouten in?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat waren niet de fouten die ik bedoelde.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whut, krijg je geen taalgeschiedenis op de havo?
uhm.. nee dat krijg/kreeg je niet op de havo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whut, krijg je geen taalgeschiedenis op de havo?
Blijkbaar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
ja als ik steeds die iPhone moet verbeteren loop ik 3 topics achterquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Makkelijk excuus. Maar in de eerste zin, werd er geen hoofdletter gebruikt.En aan het einde van de tweede zin, ben je een punt vergeten.
Ben ik nu nog iets vergeten?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
[jambers] Overdag is zij een sociaal meisje wat dat graag met haar vriendinnen samen is.
's Avonds verandert zij echter in een feestbeest die dat de dancings van Limburg onveilig maakt. [/jambers]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet? Stonden er dan nog andere fouten in?![]()
*kijkt even terug en gaat op zoek.
= 3.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
[jambers] overdag is zij een sociaal meisje wat graag met haar vriendinnen samen is.
'S avonds verandert zij echter in een feestbeest die de dancings van Limburg onveilig maakt [/jambers]
Moet je maar een PC gebruiken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
ja als ik steeds die iPhone moet verbeteren loop ik 3 topics achter
Whut, doe je dat nu expresquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik ze nu allemaal verbetert.
Ik wéét iig dat ik het fout doequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan doe je het altijd fout.
ik let er bij verbeteren nooit op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wéét iig dat ik het fout doe.
Mwah, valt best mee hoor. Alleen in een gemiddeld topic ga ik ze niet markerenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er worden in dit topic al meer fouten gemaakt dan in een gemiddeld topic.
Ik denk dat het meevalt (?). We letten er immers niet op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er worden in dit topic al meer fouten gemaakt dan in een gemiddeld topic.
Dat kan het ook zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, valt best mee hoor. Alleen in een gemiddeld topic ga ik ze niet markeren.
Haal dat vraagteken maar weg hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt (?). We letten er immers niet op.
Waarom een vraagteken achter 'meevalt'?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt (?). We letten er immers niet op.
Hèhè, eindelijk heb ik het goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haal dat vraagteken maar weg hoor.
Dat vroeg ik mijzelf ook al af.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom een vraagteken achter 'meevalt'?
Het werkwoord is gewoon 'meevallen'. Aan elkaar dus.quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mijzelf ook al af.
Mijzelf mag vast wel aan elkaar.
Daar heb ik niets aan.quote:
veel plezier.quote:ik ga nog even Carnivale kijken.
Die wist ik wel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mijzelf ook al af.
Mijzelf mag vast wel aan elkaar.
Ach, het is een vreemd werkwoord..quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het werkwoord is gewoon 'meevallen'. Aan elkaar dus.
[..]
Ja.
TF2 kopen en met mij komen gamen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen behalve FOK!ken.
Gamen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee, ik ga nog even Carnivale kijken.
Let's Dance kijken... puur leedvermaak is datquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GMTA.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
TF2 kopen en met mij komen gamen!
<stiekeme post>quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Die wist ik wel!![]()
[..]
Ach, het is een vreemd werkwoord..
Ik val mee, jij valt mee....
Maar omdat die uit elkaar zijn, begin ik ook te twijfelen of het uit elkaar moet of niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
<stiekeme post>
Ja, dús? Niet meer twijfelen voortaan!
</stiekeme post>
Oh sorry, ik wilde quoten maar deed per ongeluk edittenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hoi[ afbeelding ]
Ja, hoi. Zin afsluiten met een punt, ja!
Heb ik je verteld dat ik jouw naam best cool vind?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Oh, hoi[ afbeelding ]
Ja, hoi. Zin afsluiten met een punt, ja!
Een punt echter een smilie is echt overdonequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde quoten maar deed per ongeluk editten![]()
.
Of je neemt 't serieusquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een punt echter een smilie is echt overdone
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wilde quoten maar deed per ongeluk editten![]()
.
Bart?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb ik je verteld dat ik jouw naam best cool vind?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
TF2 kopen en met mij komen gamen!
Maar dat is enkel een multiplayer game.quote:
Oh sorry, ik ben met stage bezig, dus zit in de serieuze moodquote:
Dan pak je toch een andere game?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is enkel een multiplayer game.
De smiley maakt geen deel uit van de zin, en zou dus niet voor de punt horen te komen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:34 schreef L.no het volgende:
Moet de punt vóór de smiley of ná de smiley? Ik doe iig altijd vóór de smiley.
Ja zover was ik al, maar ik weet even niet welke game ik ga doen.quote:
Mario.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja zover was ik al, maar ik weet even niet welke game ik ga doen.
Ik altijd ná.. waarom? Geen idee. Misschien omdat een smiley bij één zin hoort en niet tussen 2 zinnen valt. Zoiets dusquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:34 schreef L.no het volgende:
Moet de punt vóór de smiley of ná de smiley? Ik doe iig altijd vóór de smiley.
Wellusquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De smiley maakt geen deel uit van de zin, en zou dus niet voor de punt horen te komen.
Dus als je het verplaatst, dan klopt de zin niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De smiley maakt geen deel uit van de zin, en zou dus niet voor de punt horen te komen.
Jij? Serieus?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben met stage bezig, dus zit in de serieuze mood
Dude. Download dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen Mario op mijn PC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
Ik gebruik een smiley als punt. Die is nl. ook rond..
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
Ik gebruik een smiley als punt. Die is nl. ook rond..
Die is niet mijn bedenksel trouwensquote:
Meestal begint de vernietiging pas na 1 seizoen. Hier al na 5 wedstrijdenquote:
Oh oke. Ach, iig heb je een leuke gejat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die is niet mijn bedenksel trouwensIk heb hem overgenomen
Sinds ik Eredivisie Live heb, heeft AZ al hun wedstrijden in de competitie verlorenquote:
Idd, beter goed gejat dan...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. Ach, iig heb je een leuke gejat.
Idd, beter goed gejat dan...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. Ach, iig heb je een leuke gejat.
Misschien komt de trein naar Valencia weerquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:43 schreef jna het volgende:
[..]
Meestal begint de vernietiging pas na 1 seizoen. Hier al na 5 wedstrijden
nog leuker vind ik het voor scheringa
Had het een jaar eerder aangeschaft.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds ik Eredivisie Live heb, heeft AZ al hun wedstrijden in de competitie verloren
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:43 schreef jna het volgende:
[..]
Meestal begint de vernietiging pas na 1 seizoen. Hier al na 5 wedstrijden
nog leuker vind ik het voor scheringa
Mag je met 'en' beginnen in een zin?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
appeltaart
![]()
En nee dit hoeft niet met hoofdletter en er hoeft ook geen punt aan het einde, want het is geen zin.
Ik wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Mag je met 'en' beginnen in een zin?
Biersequote:
Dunno.. werd me geleerd dat je niet met 'en' en 'of' mocht beginnen in een zin.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wel.En waarom zou dat niet mogen?
![]()
RKC staat voor.
Ja, maar dit staat niet netjes.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Mag je met 'en' beginnen in een zin?
Oh oke.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, maar dit staat niet netjes.
Sorryquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had het een jaar eerder aangeschaft.
Ik heb er vanochtend nog éénquote:
Waar heb je besteld?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:38 schreef jna het volgende:
Oh en mocht de kapsalonmeneer meelezen: schiet eens op !
Mja, die gasten zijn nooit echt snel is mijn ervaringquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef jna het volgende:
[..]
Marina. Zijn sowieso niet de snelste maar wel lekker
Klopt. Wat dat betreft kunnen ze wat leren van zaken zoals domino. Daar vraag ik me af en toe af of de pizza niet stiekem al klaar wasquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, die gasten zijn nooit echt snel is mijn ervaring
Zeker weer ruzie lopen schoppenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef jna het volgende:
word ik gebeld door de kapsalonmeneer dat de bezorger problemen heeft ergens anders.
Ik dacht "waar heeft ie het nou over" maar ineens viel de euroquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alleen wachten op m'n kapsalon
hoe is het met jou?
Om te kotsen jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:17 schreef Puala het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien jna.. ik vind die reclame van hi/kpn (??) echt vreselijk. Die meid die gilt om haar "poekie"![]()
Die is inderdaad zwaar om tequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:17 schreef Puala het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien jna.. ik vind die reclame van hi/kpn (??) echt vreselijk. Die meid die gilt om haar "poekie"![]()
uhm.. nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe reclame van het AD niet begrijp. Het is super kinderachtig met een mega Mindy en huis Anubis horloge voor nieuwe klanten maar ze zenden de reclame op volwassen momenten uit :S
Op mijn werk zijn er nog twee collega's die 'em ook vreselijk vinden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:49 schreef Puala het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die hem vreselijk vind
* Isdatzo naar TT wijstquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:49 schreef Puala het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die hem vreselijk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
oh ja!quote:Op zondag 27 september 2009 01:51 schreef The_Dean het volgende:
Ohne
Dann wünsche ich dir schon einer gute nacht
quote:Op zondag 27 september 2009 08:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo naar TT wijst.
* Isdatzo terug in bed kruipt.duitse fouten waren geen probleem toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken weinig kinderen die in de doelgroep Huis Anubis / Mega Mindy zitten, die uberhaupt de krant lezen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe reclame van het AD niet begrijp. Het is super kinderachtig met een mega Mindy en huis Anubis horloge voor nieuwe klanten maar ze zenden de reclame op volwassen momenten uit :S
Ik ga denk eens Kapsalon bestellen voor een vergadering. Eens kijken hoe snel we dan klaar zijnquote:
Goedemorgen Milouquote:Op zondag 27 september 2009 10:17 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen! Ik ben onderweg naar beek en donk voor een voetbal wedstrijd, *zucht*
Jij houdt toch meer van poesjes?quote:Op zondag 27 september 2009 09:33 schreef L.no het volgende:
Ik kon mijn bed met moeite vinden...
Oja, katers!
jawel, heb er wel zin in.. Maar een beetje te kort geslapen vannacht.quote:Op zondag 27 september 2009 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen Milou
Weinig zin in?
[flauwe modus] beek en donk? Heb je 2 wedstrijden vandaag? [/flauwe modus]quote:Op zondag 27 september 2009 10:17 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen! Ik ben onderweg naar beek en donk voor een voetbal wedstrijd, *zucht*
Als een kat in een kastjequote:Op zondag 27 september 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Jij houdt toch meer van poesjes?
Goedemorgennnnn iedereen
Ja die grap maakte me vader ook al :pquote:Op zondag 27 september 2009 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
[flauwe modus] beek en donk? Heb je 2 wedstrijden vandaag? [/flauwe modus]
Geef die boks voor mequote:Op zondag 27 september 2009 10:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja die grap maakte me vader ook al :p
L.no(antilliaantje) is swa. Ik(ubersurinamer) ben brada. Zo heb je weer wat geleerd op weg naar beek en donk.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Jij houdt toch meer van poesjes?
Goedemorgennnnn iedereen
Maar swa is meestal voor jongens.quote:Op zondag 27 september 2009 10:47 schreef jna het volgende:
[..]
L.no(antilliaantje) is swa. Ik(ubersurinamer) ben brada. Zo heb je weer wat geleerd op weg naar beek en donk.
Ik weet niet of dat uberhaupt bestaat..quote:Op zondag 27 september 2009 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik wist niet wat swa voor vrouwen is
Of een bijles nemen in papiaments en surinaams.quote:Op zondag 27 september 2009 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dan beter luisteren naar de straattaal.. in tram 6
Tram 6 ftw!quote:Op zondag 27 september 2009 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Misschien moet ik dan beter luisteren naar de straattaal.. in tram 6
Nog een vreemde taal leren?quote:Op zondag 27 september 2009 10:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Of een bijles nemen in papiaments en surinaams.
Hangt ervan af welke kant... Na Brouwersgracht richting Leyenburg wordt het wel een stuk FTLquote:
Engels, Duits, Frans, Zweeds (en een heel klein beetje Deens en Noors) vind ik wel genoeg.quote:
Ja daar kom ik dan ook nooitquote:Op zondag 27 september 2009 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt ervan af welke kant... Na Brouwersgracht richting Leyenburg wordt het wel een stuk FTL
Joh, ik kan Engels, Duits, Frans, Papiaments (beetje Spaans en wat zinnen in aziatische talen) en nóg wil ik meer leren.quote:Op zondag 27 september 2009 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Engels, Duits, Frans, Zweeds (en een heel klein beetje Deens en Noors) vind ik wel genoeg.
Vanaf dat punt gaat het eigenlijk alleen maar bergafwaarts..quote:
Ja logisch. Daar woon ikquote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanaf dat punt gaat het eigenlijk alleen maar bergafwaarts..De andere kant op is natuurlijk wel ok
Bezuidenhout?quote:
morgenvroeg weer aan het werk.quote:Op zondag 27 september 2009 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
morgenvroeg weer Family Guy en the Simpsons!
ja ik ook, 7 uur begint de werkdag voor mij, maar daarvoor samen met American Dad, Entourage en Californication in de download zetten dan heb ik morgenavond weer wat te zien!quote:Op zondag 27 september 2009 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgenvroeg weer aan het werk.
quote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik ook, 7 uur begint de werkdag voor mij, maar daarvoor samen met American Dad, Entourage en Californication in de download zetten dan heb ik morgenavond weer wat te zien!
Even een grote mok Dokkumer koffie drinkenquote:Op zondag 27 september 2009 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn keel zit vandaag echt vast.
Helaas wel, dus morgen avond kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgenvroeg weer aan het werk.
Wat zit daar inquote:Op zondag 27 september 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even een grote mok Dokkumer koffie drinken
Beerenburg!quote:
Grote mok dampend hete koffie met een flinke scheut Beerenburgquote:
Dat hebben we hier niet.quote:Op zondag 27 september 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even een grote mok Dokkumer koffie drinken
Heerlijk voor de vroege zondag ochtend om te kater weg te krijgen!quote:Op zondag 27 september 2009 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grote mok dampend hete koffie met een flinke scheut Beerenburg
Beerenburg heb je toch wel?quote:Op zondag 27 september 2009 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet.
Ha! Kijk! Een kennerquote:
Dat had ik wel kunnen verwachtenquote:Op zondag 27 september 2009 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Grote mok dampend hete koffie met een flinke scheut Beerenburg
Jawel, maar de winkels zijn dichtquote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Beerenburg heb je toch wel?
Ja hallo... wat wil je! Ik heb een stuk of 8 Sneekweeks mee gezeild..! dan weet je dat soort dingen wel hoor!quote:
je hoort standaard een fles koud te hebben liggen in je koelkast!quote:Op zondag 27 september 2009 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jawel, maar de winkels zijn dicht
Sma.quote:Op zondag 27 september 2009 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar ik wist niet wat swa voor vrouwen is
Zelfs mijn moeder kent dat woord niet...quote:
En sma'tje?quote:Op zondag 27 september 2009 12:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder kent dat woord niet...
Middag.
Komt oorspronkelijk uit het Antilliaans geloof ikquote:
Nicequote:Op zondag 27 september 2009 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja hallo... wat wil je! Ik heb een stuk of 8 Sneekweeks mee gezeild..! dan weet je dat soort dingen wel hoor!
Ik heb het momenteel ook niet hoorquote:Op zondag 27 september 2009 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je hoort standaard een fles koud te hebben liggen in je koelkast!
'Vroege'quote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heerlijk voor de vroege zondag ochtend om te kater weg te krijgen!
BIj mn ouders thuis staan er 3 in de kelder te wachten en ligt er 1 open in de koelkastquote:Op zondag 27 september 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel ook niet hoor
Maar gecompenseerd door een fles whisky. Ook erg lekker in de koffie trouwens
Alleen niet zo erg geschikt voor de medicinale werking omdat er lang zo veel kruiden niet in zitten.
ik deed het wel eens samen met mijn broer bij mijn opa en oma thuis op zondag ochtend als we een verschrikkelijke kater haddenquote:Op zondag 27 september 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
'Vroege'![]()
Maar dat helpt zeker. En je kan het gewoon doen als je des ochtends met je ouders aan de koffie en cake zit, niemand die het merkt
Oh wacht.. sma wordt niet gebruikt als een vrouwelijke versie van swa...quote:Op zondag 27 september 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt oorspronkelijk uit het Antilliaans geloof ik
Ik heb geen ideequote:Op zondag 27 september 2009 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh wacht.. sma wordt niet gebruikt als een vrouwelijke versie van swa...
Je gebruikt het toch in zo'n zin: 'ey, check die sma'
T blijft straattaal.. ik ken geen antiliaan die dat gebruikt..
Swa kan ook gebruikt worden als een zwager of als 'man' (voorbeeld: se swa.. informele manier van 'ja, man' zeggen).quote:Op zondag 27 september 2009 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk dacht dat gewoon een zelfstandig naamwoord was en de vrouwlijke variant van swa, maar ik ben niet zo thuis in die vocabulaire
Haha, ben dus niet de enigequote:Op zondag 27 september 2009 12:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
BIj mn ouders thuis staan er 3 in de kelder te wachten en ligt er 1 open in de koelkast![]()
[..]
ik deed het wel eens samen met mijn broer bij mijn opa en oma thuis op zondag ochtend als we een verschrikkelijke kater hadden
nog nooit door de warme chocomel gedaan! ik hoop maar dat de winter erg koud gaat worden dan!quote:Op zondag 27 september 2009 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ben dus niet de enige
Des winters door de warme chocomel is ook erg lekker
Warme chocolademelk drinken bij een open haard... ohh..quote:Op zondag 27 september 2009 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ben dus niet de enige
Des winters door de warme chocomel is ook erg lekker
Kijk dat bedoel ik, zulke dingen weet ik al nietquote:Op zondag 27 september 2009 12:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Swa kan ook gebruikt worden als een zwager of als 'man' (voorbeeld: se swa.. informele manier van 'ja, man' zeggen).
Sma denk ik niet zo...
en nu dus met een scheutje beerenburg!quote:Op zondag 27 september 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Warme chocolademelk drinken bij een open haard... ohh..
Voulez-vous coucher avec moi, se swa?quote:Op zondag 27 september 2009 12:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Swa kan ook gebruikt worden als een zwager of als 'man' (voorbeeld: se swa.. informele manier van 'ja, man' zeggen).
Sma denk ik niet zo...
Met een toefje slagroomquote:Op zondag 27 september 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Warme chocolademelk drinken bij een open haard... ohh..
quote:Op zondag 27 september 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi, se swa?
Hoe meer je van papiamento weet, hoe meer je denkt van 'wtfquote:Op zondag 27 september 2009 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, zulke dingen weet ik al nietIk ben niet multi-culti genoeg denk ik
quote:Op zondag 27 september 2009 13:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi, se swa?
dat spul is fucking sterk...! helemaal als je het puur drinkt...!quote:Op zondag 27 september 2009 13:07 schreef Bravebart het volgende:
Stroh 80 door de warme choco is ook erg lekker
Idd, ik likte wat druppels van de rand, en ik ging al bijna outquote:Op zondag 27 september 2009 13:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat spul is fucking sterk...! helemaal als je het puur drinkt...!![]()
En een naakte vrouw met slagroom.quote:Op zondag 27 september 2009 13:11 schreef L.no het volgende:
Er moet niets bij de chocolademelk behalve suiker.
1 op 5 in de choco valt het best mee johquote:Op zondag 27 september 2009 13:10 schreef The_Dean het volgende:
Joh, waar denk je dat die 80 voor staat
Sterke drank is lekker, maar je kan overdrijven
quote:Op zondag 27 september 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En een naakte vrouw met slagroom.
inderdaad !quote:Op zondag 27 september 2009 13:10 schreef The_Dean het volgende:
Joh, waar denk je dat die 80 voor staat
Sterke drank is lekker, maar je kan overdrijven
toen ik nog in Zweden woonde deden we een westrijdje true or dare...! en de dare was een shotje Stroh 80...quote:Op zondag 27 september 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik likte wat druppels van de rand, en ik ging al bijna out
inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jawel, maar de winkels zijn dicht
quote:Op zondag 27 september 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En een naakte gekleurde dame met slagroom.
Magisch woord voor je: Kroeg.quote:
"All because i pirated an mp3"quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen ik nog in Zweden woonde deden we een westrijdje true or dare...! en de dare was een shotje Stroh 80...met een groepje van 10 man alle 10 keihard naar de tering...
?quote:Op zondag 27 september 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
"All because i pirated an mp3"
Foei!
Wat is mis met een blanke vrouw?quote:
inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 13:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
"All because i pirated an mp3"
Foei!
AN mp3..quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 13:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is mis met een blanke vrouw?Het feit dat ze in het buitenland woont en zich niet op mijn bed bevindt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja.quote:
Het is a mp3. Alleen als het volgende woord opent met een klinker plaats je een n achter de a.quote:
Ga maar weer slapen.quote:Op zondag 27 september 2009 13:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het feit dat ze in het buitenland woont en zich niet op mijn bed bevindt..
Normaliter wel jaquote:Op zondag 27 september 2009 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is a mp3. Alleen als het volgende woord opent met een klinker plaats je een n achter de a.
Alle klinkers, of een H..quote:Op zondag 27 september 2009 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is a mp3. Alleen als het volgende woord opent met een klinker plaats je een n achter de a.
Kom je dan ook?quote:
...en als je anders problemen krijgt met uitspraak (X-ray bijvoorbeeld). Of dus MP3.quote:
Die regel kende ik niet..quote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
...en als je anders problemen krijgt met uitspraak (X-ray bijvoorbeeld). Of dus MP3.
quote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
...en als je anders problemen krijgt met uitspraak (X-ray bijvoorbeeld). Of dus MP3.
Alle H's? Dus ook 'an hundred'?quote:Op zondag 27 september 2009 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alle klinkers, of een H..
[..]
Kom je dan ook?
Weer wat geleerd op de zondagmiddagquote:
Klopt, alleen bij een 'silent h'.quote:Op zondag 27 september 2009 13:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Alle H's? Dus ook 'an hundred'?![]()
Volgens mij is het alleen als je de 'h' niet uitspreekt..
Dit is best makkelijk te weten als je Frans hebt gehad.quote:Op zondag 27 september 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij een 'silent h'.
l'hundred.quote:Op zondag 27 september 2009 13:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is best makkelijk te weten als je Frans hebt gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |