quote:
Gaan we 'm helpen of laten we hem spartelenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Je hebt ze zelf nog niet eens ontdekt?
De eerste heb je al gemaaktquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef L.no het volgende:
Moet ik nu letten op mijn spelling volgens de TT?
Je moet sowieso altijd letten op je spelling.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef L.no het volgende:
Moet ik nu letten op mijn spelling volgens de TT?
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaan we 'm helpen of laten we hem spartelen?
inderdaad, nu je het zegt. Ik had er eerst overheen gelezen.quote:
Het gaat pas in nadat ik mijn bevestiging krijg.quote:
Nee man, kost me teveel moeite.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet sowieso altijd letten op je spelling.![]()
Vistequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:48 schreef L.no het volgende:
Dit keer vistte ik er niet naar, omdat ik weet dat Isdatzo de fipo krijgt.
Die heb je gekregenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat pas in nadat ik mijn bevestiging krijg.![]()
* Isdatzo rode pen paktquote:[..]
Nee man, kost me teveel moeite.
bij deze de bevestiging.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat pas in nadat ik mijn bevestiging krijg.![]()
quote:Nee man, kost me teveel moeite.
Luctor tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij deze de bevestiging.![]()
Is dat een fout?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die heb je gekregen.
[..]
* Isdatzo rode pen pakt.
In dat geval wel jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Is dat een fout?
* L.no noteert.
Best leerzaam.
quote:
Ik gebruik 'teveel' nooit als zelfstandig naamwoord.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In dat geval wel ja. 'Teveel' > 'te veel'.
Zie ook: http://www.onzetaal.nl/advies/teveel.php
Ik heb het al opgezocht. Derde naamvalquote:
Die doe ik ook altijd fout.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik gebruik 'teveel' nooit als zelfstandig naamwoord.
Dan moet jij altijd 'te veel' gebruiken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik gebruik 'teveel' nooit als zelfstandig naamwoord.
Het wordt tijd dat we die oude naamvallen afschaffen. Kan het gewoon bij deze zijn. Ik heb namelijk nog nooit bij dezen gezegd/gehoord.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]. Het is iig 'bij dezen', en ja.. ik vind 't zelf ook stom staan maar zo moet het wel
.
De Nederlandse taal heeft naamvallen!?!?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het al opgezocht. Derde naamvalIk ben geen Duitser.
Bij deze(n?) gebruik ik het zo dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet jij altijd 'te veel' gebruiken.
inderdaad. Meeste van die regeltjes ken ik ook niet eens, dus dan is het makkelijk dat je zoiets (ik neem aan dat dat wel aan elkaar is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij doe ik hem zelf ook wel eens fout, 't is ook een gemene![]()
. Gaat vanzelf enzo.
Ik ben 't met je eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we die oude naamvallen afschaffen. Kan het gewoon bij deze zijn. Ik heb namelijk nog nooit bij dezen gezegd/gehoord.
Ben blij dat je geen windows mobile hebt, als je dan 'wil' typt maakt hij er automatisch 'will' van. Misschien toch een keer een Nederlandse woordenlijst erin knallen ofzo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef jna het volgende:
's Avonds zie ik nu inderdaad ook. Maar dat komt doordat ik op m'n iPhone zit en die heeft een eigen wil qua gebruik van hoofdletters en correcties.
Mee eens.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we die oude naamvallen afschaffen. Kan het gewoon bij deze zijn. Ik heb namelijk nog nooit bij dezen gezegd/gehoord.
Makkelijk excuus. Maar in de eerste zin, werd er geen hoofdletter gebruikt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef jna het volgende:
's Avonds zie ik nu inderdaad ook. Maar dat komt doordat ik op m'n iPhone zit en die heeft een eigen wil qua gebruik van hoofdletters en correcties.
Zal er proberen voortaan aan te denken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben 't met je eens. Maar zo moet het wel
![]()
.
Dat waren niet de fouten die ik bedoeldequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Makkelijk excuus. Maar in de eerste zin, werd er geen hoofdletter gebruikt.En aan het einde van de tweede zin, ben je een punt vergeten.
Whut, krijg je geen taalgeschiedenis op de havoquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:05 schreef L.no het volgende:
[..]
De Nederlandse taal heeft naamvallen!?!?
Wtf is dit?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:
Niet? Stonden er dan nog andere fouten in?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat waren niet de fouten die ik bedoelde.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whut, krijg je geen taalgeschiedenis op de havo?
uhm.. nee dat krijg/kreeg je niet op de havo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |