quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:51 schreef makkie88 het volgende:
k kan et me niet echt meer herrineren
Aan jouw EXTRA DIKKE kont te zien weet ik wel waar ze zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef GangOfGin het volgende:
Croky EXTRA DIKKE Bolognese![]()
Waar zijn ze heen
haha jij was zo'n sufferd die geen echte cola mocht van je oudersquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:38 schreef Buitendam het volgende:
De zaterdagavond... Natte haartjes van de douche, en dan een zakje Kraakbeesten met een flesje Raak! Kindercola.
Ja, maar ik wil hem weer levend maken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:31 schreef Neroje het volgende:
De herinnering is nu toch juist weer terug?
Ga dan weg, verzuurd stuk bejaarde.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:49 schreef zovty het volgende:
Nog nooit gezien, maar blij dat die meuk niet meer bestaat.
Maar dat doet zo'n pijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hem weer levend maken.
Skylark.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
Skylark is een hol product van de éénentwintigste eeuw, die zijn herinneringen en nostalgische gevoelens enkel en alleen verleend aan de marketingstrategieën die hem hebben afgestompt toen hij tien, naief en impulsief was.
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
Skylark is een hol product van de éénentwintigste eeuw, die zijn herinneringen en nostalgische gevoelens enkel en alleen verleend aan de marketingstrategieën die hem hebben afgestompt toen hij tien, naief en impulsief was.
verleend = verleent.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
Memory Lane? Nu is er wel een tijdelijk 90's forumquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:35 schreef moonmovies het volgende:
Was er niet een nostalgie forum ooit op Fok! ? Ik kan het niet meer vinden![]()
![]()
!
Ja die! Is die er nog?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Memory Lane? Nu is er wel een tijdelijk 90's forum
Zo zeg, als jij in het echt net zo gevat bent als op het internet, dan zul jij een behoorlijke beer zijn, zeg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha jij was zo'n sufferd die geen echte cola mocht van je ouders
muhahahahaquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha jij was zo'n sufferd die geen echte cola mocht van je ouders
Pas tien jaar niet meer ofzo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
OMG zijn die er niet meer?!![]()
Terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |