Ga je kk nu buiten-sluiten?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat moeten we aan Peter vragen!
Ik zou niet durven/willen.quote:
Een beetje zoals De Vader, De Zoon en De Heilige Geest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we geen trio-koppel worden?
Wie is wat dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje zoals De Vader, De Zoon en De Heilige Geest?
Ik ben die laatstequote:
Of zoals Glenn, David en Dick.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje zoals De Vader, De Zoon en De Heilige Geest?
Dan ben ik de zoon....quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben die laatsteaangezien ik daar op uitkijk.
Ach jij hebt niks tegen een goed kruis om aan te hangen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dan ben ik de zoon....
Ik wil niet gekruisigd worden hoor
Wat jij zegt papaquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach jij hebt niks tegen een goed kruis om aan te hangen!
Gezien recente en minder recente gebeurtenissen heeft dat ene hele foute smaak die zinquote:
Zoutige smaak?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezien recente en minder recente gebeurtenissen heeft dat ene hele foute smaak die zin
Eerder een incestueuze smaakquote:
Goedemorgen vanuit hier ookquote:
Nuenen is groot hoor, dit is wel tegenover mijn oude huis, waar mijn moeder nog woont, maar de afstand is groot genoeg hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het wel veilig met het dinay? Ik wens niet, met al het extra gewicht in mijn maag, door de fundering te zakken.
maar goed zo'n groot evenement vraagt natuurlijk wel de nodige voorbereiding, omleiding en zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het wel veilig met het dinay? Ik wens niet, met al het extra gewicht in mijn maag, door de fundering te zakken.
quote:
heb je een hanekam?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zin om een mike_hawke account aan te maken.
Spreek het eens hardop uit...quote:
quote:
quote:
Kloons zijn onhandig. Moet je weer uit- en inloggen enzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dus we kunnen binnenkort een kloon verwachten hier?
Ik ook. Eerst een "gewone" droom en daarna ging ik hem met windows movie maker in stukjes knippen en opnieuw editten zodat het spannender werd...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb weer specifiek gedroomd afgelopen nacht...
welkom terug verloren schaap bij de kuddequote:Op zondag 27 september 2009 02:21 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben er weer. Eustace, mét de punt. Ja, ik jullie ook.
Ben toch wel uitleg verschuldigd over waarom ik plots weg was. Er gebeurde veel in mijn leven. Nieuwe klas, geweldige vriend, ik sport weer veel, zoek een baantje, doe fotografie bij volksuni. Kortom, er gebeurde veel. Heel veel. Opeens. Het ging me allemaal gewoon te snel, zo snel dat ik mezelf niet de kans gaf om te wennen, waar te nemen en vooral: te genieten. Dus ik gaf mezelf wat rust, rust die deels zich uitte in geen internet. Maar ik ben er weer.
Nog wat gemist?
quote:Op zondag 27 september 2009 05:17 schreef wonderer het volgende:
Bas
En vlinder, wat deden ze (niet)?
wat ze deden was vooral lullen, en goed, en bijna tot de voordeur aan toe...quote:Op zondag 27 september 2009 05:17 schreef wonderer het volgende:
Bas
En vlinder, wat deden ze (niet)?
Geen 2.500,- EUR.quote:Op zondag 27 september 2009 05:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn vraag...
Wat is een mens waard, in keiharde klinkende euro's
Westers
Man
laten we zeggen 19 jaar
wat ben je dan waard?
ik ben benieuwd...
Welterusten
Ik vond hem grappigquote:Op zondag 27 september 2009 05:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ze deden was vooral lullen, en goed, en bijna tot de voordeur aan toe...
Dit kon je ooit ergens laten berekenen ofzo. Ik gok ¤25000,-. Exclusief zegels.quote:Op zondag 27 september 2009 05:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn vraag...
Westers
Man
laten we zeggen 19 jaar
wat ben je dan waard?
ik ben benieuwd...
Welterusten
Wat voor soort waarde bedoel je? Verzekeringswaarde, intrinsieke waarde, verkoopwaarde, etc.quote:Op zondag 27 september 2009 05:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn vraag...
Westers
Man
laten we zeggen 19 jaar
wat ben je dan waard?
ik ben benieuwd...
Welterusten
Wat heb je gedroomd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb weer specifiek gedroomd afgelopen nacht...
En weer geen uitnodiging gehadquote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef MisterO het volgende:
De 3 musgaytiers zijn weer op stap geweest en leuk dat het was.
Volgende week?quote:
Nee, een meat toch!?quote:Op zondag 27 september 2009 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgende week?
Maar onthoud: het wordt geen MEET!!!!!>!
Heb al voor gereserveerdquote:
Ik had een naar feestje gisteren, met huilen en woede en dat soort dingenquote:
Ik vind die trailer echt zo fakking wild. Is er een overzicht van in welke bioscopen hij te zien is?quote:Op zondag 27 september 2009 13:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb al voor gereserveerd![]()
Heb nieuw album van Mariah Carey via Itunes
Wie is dat?quote:
Drank of echte ruzie? Klinkt naar in ieder geval, sterkte. Öquote:Op zondag 27 september 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had een naar feestje gisteren, met huilen en woede en dat soort dingen
quote:Op zondag 27 september 2009 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het beste van de wijne dat is er voor mijne mond
Al lag ik ziek te bedde dan werd ik weer gezond
Al lag ik ziek te bedde gekweld door menig venijn
De wijn geneest de pijne
O wijn, weest welkom wijn
Men mag de wijn wel loven, zij is er het prijzen waard
En ook de schone vrouwen die zijn er naar onzen aard
Ik heb er nog meer te doen dan enkel dit glaasje klein
Daarom wil ik ze roemen
De wijn die komt van verre, zo menig mijl gereden
Op wagens en op karren tot hier al binnen de steden
Zij komt er uit het land van Keulen, al over de Rijn
Getond in volle vaten
En is ze rood en helder dan is ze ons goed gezind
En streelt zij onze tongen dan is zij ongekend
O als de mensen drinken met vrienden al bijeen
Uit glazen die daar klinken
Ach vrienden hebt geen zorgen, al hebben wij nu geen geld
De waard zal ons wel borgen, zo heeft hij mij verteld
We zullen hem laten schenken en vrolijk zullen we zijn
Kom laat ons vanavond blijven
Ruzie op het vlak van; je beledigt mijn beste vriendin zonder enige reden, en daarom zijn nu vier mensen woedend op je en wilen we je aan stukken scheuren.quote:Op zondag 27 september 2009 13:51 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Drank of echte ruzie? Klinkt naar in ieder geval, sterkte.
quote:
quote:Vrienden 't is tijd om uw pakske te maken.
Roept al uw pottekes en pannekes bijeen.
Vind dat echt een prachtig nummer, hoe het steeds sneller en sneller gaat en de close harmony ern....quote:
met melk en suiker?quote:Op zondag 27 september 2009 12:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil troost
vraag me af wat er zou gebeuren als ik echt stort...quote:
Niks, wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vraag me af wat er zou gebeuren als ik echt stort...
als je wat stort? Dat geld? en dan?quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vraag me af wat er zou gebeuren als ik echt stort...
bakkiequote:
of je nodigt em bij je thuis uitquote:Op zondag 27 september 2009 15:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan vind je je telefoon... staat er een sms op van die ene hetero... "Fucking geil".
Ja? Dus? En? Kruip op je vriendin!
lekker dat gaat er wel inquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 15:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan vind je je telefoon... staat er een sms op van die ene die doet alsof hij hetero is..."Fucking geil".
Nunitooo meu amor secretoquote:Op zondag 27 september 2009 15:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lekker dat gaat er wel in![]()
goedemorgen bichas
Nee. Hij moet maar eens leren dat ie trouw moet zijn aan z'n vriendin. Is een leuk meisje.quote:Op zondag 27 september 2009 15:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
of je nodigt em bij je thuis uit
Ja daar kan ik niet zo goed tegen inderdaadquote:
Mwah kan jou het schelen, khad een text terug gestuurd met laat maar weten wanneer je weer plat wilt latersquote:Op zondag 27 september 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet zo goed tegen inderdaadEn dan hebben we gemeenschappelijke vrienden (die allemaal weten dat ie met mij naar bed is geweest, alleen dat weet hij niet) en dan zegt ie "Steeph is echt zo'n toffe gast! We hebben zoveel gemeen, lijken op elkaar. Enige verschil is dat hij het met mannen doet en ik niet." .... Mja..... Hoe ging 't ook alweer schat? "Ohh neuk me?"
Vind 't best dat ie zichzelf voor de gek houdt.
Vind het minder best dat ie z'n vriendin voor de gek houdt.
besos amorquote:
maar hij wou jouquote:Op zondag 27 september 2009 15:10 schreef Ang3l het volgende:
En dan vind je je telefoon... staat er een sms op van die ene hetero... "Fucking geil".
Ola hoe was het gisteren, nog leuke boys gespotquote:
liep wel wat leuks rond jaquote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola hoe was het gisteren, nog leuke boys gespot
Neh. Niet mijn stijl.quote:Op zondag 27 september 2009 15:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Mwah kan jou het schelen, khad een text terug gestuurd met laat maar weten wanneer je weer plat wilt laters
Maar jij bent niet verantwoordelijk voor zijn daden toch?quote:Op zondag 27 september 2009 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Hij moet maar eens leren dat ie trouw moet zijn aan z'n vriendin. Is een leuk meisje.
Hij heeft me zelfs een x aan haar voorgesteldHow awkward was that?!
en hoe was jouw night out on the town?quote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola hoe was het gisteren, nog leuke boys gespot
Klopt. Maar ik vind het ook niet fijn om haar aan te kijken en te weten dat ik willens en wetens toch met haar vriend naar bed ben geweest, keer op keer.quote:Op zondag 27 september 2009 15:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar jij bent niet verantwoordelijk voor zijn daden toch?
Met R en de boys naar een samba feest geweest en daarna naar Kremlin, heel gezelligquote:Op zondag 27 september 2009 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoe was jouw night out on the town?
en wederom geen versierpoging gedaanquote:
HAHAHAHAHA GEWELDIG!! En ze gaat gewoon weer verder met spelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
Mike:
Tori valt uit tegen de security in Groningen
nope, ik kan niet versierenquote:Op zondag 27 september 2009 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wederom geen versierpoging gedaan
Ik bedoel ook niet het daadwerkelijk doen daarna slettebak!quote:
luie hondquote:Op zondag 27 september 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nope, ik kan niet versieren
geoon mee praten kan toch welquote:Op zondag 27 september 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nope, ik kan niet versieren
Ik dacht dat ik al geen leven had joh.quote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
43. 069 Meddo
43. 069 Bootje84
45. 066 mike_hunt
45. 066 tong80
47. 065 griekjeee
47. 065 ArTiC
45e plaats, kutjes
quote:Op zondag 27 september 2009 16:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al geen leven had joh.
Haha, ik had hetzelfde in gedachten bij het lezenquote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
ik had toch iets anders verwacht bij het lezen van de titel![]()
![]()
Man neemt Duitser op motorkap
De politie heeft vrijdagavond een 67-jarige man uit het Limburgse Heijen aangehouden wegens poging tot doodslag. De man had eerder die avond een 20-jarige Duitser uit Kempen over een afstand van vijf kilometer had meegesleurd op de motorkap van zijn auto. Dat gebeurde nadat de Heijenaar het slachtoffer bewust had aangereden, liet de politie zondag weten.
jaja dat zeg je nuquote:Op zondag 27 september 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet het daadwerkelijk doen daarna slettebak!
nee tis een hetero tent en aangezien ik geen nuno ben ga ik mezelf ook niet voor lul zettenquote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie hond![]()
![]()
heb je het weleens geprobeerd?
btw
Het spel is áltijd leukerquote:
Nee oke, daar heb je ook een puntquote:Op zondag 27 september 2009 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het ook niet fijn om haar aan te kijken en te weten dat ik willens en wetens toch met haar vriend naar bed ben geweest, keer op keer.
je lijkt mij welquote:Op zondag 27 september 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee tis een hetero tent en aangezien ik geen nuno ben ga ik mezelf ook niet voor lul zetten
quote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik had hetzelfde in gedachten bij het lezen
te laat you lostquote:
Als ik mijn moeder een link doorstuur dan moet mijn vader die openen! Vrouwen!quote:Op zondag 27 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had mijn moeder die link doorgestuurd van die gast die zijn gezicht in tweeen breekt.
Het enige wat ze schrijft is: Jij met je rare filmpjes![]()
![]()
Dat betekent get a job get a life dejeme en paz!!!!quote:Op zondag 27 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had mijn moeder die link doorgestuurd van die gast die zijn gezicht in tweeen breekt.
![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat betekent get a job get a life dejeme en paz!!!!
quote:
dus hij heeft je niet thuisgebrachtquote:Op zondag 27 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat wel maar das bij mij geen versieren
die van de GHB?quote:Op zondag 27 september 2009 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het trouwens met je broer?
hoezo jongen? Geen BF in de buurt om je te troosten?quote:
En welke drug neemt ie nu dan? Cocaïne?quote:Op zondag 27 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die van de GHB?
Wel goed.
Ik heb aangegeven van als ie zo graag op de IC wilde liggen dat ie dan wel een classy drugs moet uitzoeken en niet zoiets ordinairs als GHB. Ik bedoel de Pes Gracia achternaam gaat eraan zo..![]()
Hij lachen
nee, maar zoals ik al zei ik ben jou nietquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus hij heeft je niet thuisgebracht
quote:Op zondag 27 september 2009 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En welke drug neemt ie nu dan? Cocaïne?
quote:Op zondag 27 september 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
hoezo jongen? Geen BF in de buurt om je te troosten?
Wat is hip dan cocain?quote:Op zondag 27 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die van de GHB?
Wel goed.
Ik heb aangegeven van als ie zo graag op de IC wilde liggen dat ie dan wel een classy drugs moet uitzoeken en niet zoiets ordinairs als GHB. Ik bedoel de Pes Gracia achternaam gaat eraan zo..![]()
Hij lachen
maar ja, daar was zeker de avond niet voor. Als ik in Nederland uitga met vrienden is dat altijd heterokroegen. Dus dan kan je ook geen jongens versieren. (het kan wel, maar de spoeling zal wel dun zijn)quote:Op zondag 27 september 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar zoals ik al zei ik ben jou niet
Tenzij je Ang3l heet, dan zwermen de hetero-maar-met-jou-wil-ik-het-wel-proberen-ookal-heb-ik-een-vriendin-mannen om je heenquote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ja, daar was zeker de avond niet voor. Als ik in Nederland uitga met vrienden is dat altijd heterokroegen. Dus dan kan je ook geen jongens versieren. (het kan wel, maar de spoeling zal wel dun zijn)
Nee, das zo '80's.quote:
quote:
En dan even lekker nuchter worden op de I.C.quote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij neemt geen andere drugs, geloof ik. Maar ja dat dacht ik voorheen ook van hem dat ie helemaal niets gebruikte totdat ik te horen kreeg dat ie op de IC lag. (voor de 3e keer) de eerste twee keren wisten wij niet eens.
aahh, als een oefenpop.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je Ang3l heet, dan zwermen de hetero-maar-met-jou-wil-ik-het-wel-proberen-ookal-heb-ik-een-vriendin-mannen om je heen.
alles kanquote:Op zondag 27 september 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ja, daar was zeker de avond niet voor. Als ik in Nederland uitga met vrienden is dat altijd heterokroegen. Dus dan kan je ook geen jongens versieren. (het kan wel, maar de spoeling zal wel dun zijn)
Nee, hij was op een feestje. Had dat gebruikt en draaide door. Wilde uit raam springen, tevens vechten. Ze hebben hem met spoed naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan even lekker nuchter worden op de I.C.![]()
Waarom lag ie daar dan? Verstoorde ademprikkel?
Niemand heeft jouw skillz.quote:
Psychiatrische inrichting klinkt logischer!quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij was op een feestje. Had dat gebruikt en draaide door. Wilde uit raam springen, tevens vechten. Ze hebben hem met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
R is veeel beterquote:
het si natuurlijk wel A kwaliteit vleesquote:
ahahah dan kan wel half Nederland opgesloten worden.quote:Op zondag 27 september 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Psychiatrische inrichting klinkt logischer!
Ik wist niet dat er zoveel GHB gebruikers waren!quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahahah dan kan wel half Nederland opgesloten worden.
quote:
De doktoren zeiden dat het elk weekend raak is met de jongeren. zoals Crack hier is. Ik heb begrepen dat dat niet zo'n rage is in Nederland.quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel GHB gebruikers waren!
Ik gebruik alleen drugs die ik krijg van mijn tussenpersoon, de dokter, en ik kan halen bij mijn dealer, de apotheek!quote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De doktoren zeiden dat het elk weekend raak is met de jongeren. zoals Crack hier is. Ik heb begrepen dat dat niet zo'n rage is in Nederland.
precies, dat denk ikquote:
nee we doen eigenlijk nooit een 3-some. Maarwel wie er het meeste tel nummers kan scoren in een "hetero" kroegquote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan neemt 1 van jullie je prooi mee naar huis voor a 3-some?
quote:Op zondag 27 september 2009 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen drugs die ik krijg van mijn tussenpersoon, de dokter, en ik kan halen bij mijn dealer, de apotheek!
kun je wat duidelijker zijn, heeft iemand je zijn lichaam aangeboden voor 2.500 euro, dat kan toch veeel goedkoper als je het ergens anders haaltquote:Op zondag 27 september 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, dat denk ik
ik denk dat het vooral een blufactie van zijn kant is, onder het mom, dat geld heeft ie toch niet, en als ie het heeft dan stort hij het niet, dus ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als ik het stort
waar gaat dit over?quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het si natuurlijk wel A kwaliteit vlees
met een gedegen opleiding en nodige ervaring
quote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee we doen eigenlijk nooit een 3-some. Maarwel wie er het meeste tel nummers kan scoren in een "hetero" kroeg
ik dacht net precies hetzelfde..quote:
he jongenquote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Eustace. het volgende:
Hebben we het nou over gay for pay jongens of illegale organenhandel?
Het Anne Frankplantsoen schiet me nu te binnen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kun je wat duidelijker zijn, heeft iemand je zijn lichaam aangeboden voor 2.500 euro, dat kan toch veeel goedkoper als je het ergens anders haalt
nee het moeten wel een beetje leuke boys zijn, en we doen helemaal niks met die nummers, we deleten ze na die avond, het is gewoon leuk en je krijgt veel gratis drankquote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG
maar jullie doen niets met die telefoonnummers? Dus zelfs de lelijke mensen gaan jjullie af om maar nummers te scoren? Weer eens wat anders dan spin the bottle.
hollanderquote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het moeten wel een beetje leuke boys zijn, en we doen helemaal niks met die nummers, we deleten ze na die avond, het is gewoon leuk en je krijgt veel gratis drank
2500 is een beetje veel voor een pay-date, maar een koopje voor een orgaan!quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Eustace. het volgende:
Hebben we het nou over gay for pay jongens of illegale organenhandel?
Hey.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het moeten wel een beetje leuke boys zijn, en we doen helemaal niks met die nummers, we deleten ze na die avond, het is gewoon leuk en je krijgt veel gratis drank
que?quote:
dat komt neer op zo'n 104 euro per uur, niets te veel tochquote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kun je wat duidelijker zijn, heeft iemand je zijn lichaam aangeboden voor 2.500 euro, dat kan toch veeel goedkoper als je het ergens anders haalt
hij is ook geen pay date, meer een jongen waarvan ik al langer het vermoeden had, dat ie erg op geld gericht was, dat ie zichzelf gisteren te koop aan bood past dus wel in dat ideequote:Op zondag 27 september 2009 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2500 is een beetje veel voor een pay-date, maar een koopje voor een orgaan!
erg he, heb ik toch wat van mijn vader meegekregenquote:
http://www.pathe.nl/film/(...)s-it/bioscoopagenda/quote:Op zondag 27 september 2009 13:49 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vind die trailer echt zo fakking wild. Is er een overzicht van in welke bioscopen hij te zien is?
Hij is beschikbaar op afroep, elke keer een halfuurtje als je wilquote:Op zondag 27 september 2009 17:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat komt neer op zo'n 104 euro per uur, niets te veel toch
niks erg gratis drank is OKquote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
erg he, heb ik toch wat van mijn vader meegekregen
Als je voor geld neukt ben je een hoer en als je voor niks neukt een sletquote:Op zondag 27 september 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij is beschikbaar op afroep, elke keer een halfuurtje als je wil
-edit- en toch vind ik het maar niks, betaalde sex
Daar kan je een hele week voor me Julia roberts op stapquote:Op zondag 27 september 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij is beschikbaar op afroep, elke keer een halfuurtje als je wil
-edit- en toch vind ik het maar niks, betaalde sex
En als je niet neukt dan ben je maagd!quote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je voor geld neukt ben je een hoer en als je voor niks neukt een slet
liever een slet dan een hoerquote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je voor geld neukt ben je een hoer en als je voor niks neukt een slet
Ik houd sowieso niet van restaurant-dates. Dat is altijd zo gedwongen en vervelend en bleghquote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga nooit weer uit eten met A. Heel veel keken echt van 'OMG TWEE JONGENS SAMEN UIT ETEN! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1!11!einz!!1
Zei je niet een keer dat je het juist tof/grappig vond als mensen je aanstaarden (ging toen over handjes vasthouden enzo)?quote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga nooit weer uit eten met A. Heel veel keken echt van 'OMG TWEE JONGENS SAMEN UIT ETEN! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!1!11!einz!!1
Vind een hoer toch een stuk beter, die brengt tenminste geld in het laatjequote:
WTF ik hoop dat dit echt een grap is, hier gaan gewone vrienden zo vaak uit eten, dat zegt helemaal niks of zaten jullie handjes vast te houdenquote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Eustace. het volgende:
dat zijn dates over het algemeenquote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van restaurant-dates. Dat is altijd zo gedwongen en vervelend en blegh
de meeste Nederlanders gaan niet even uit etenquote:Op zondag 27 september 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
WTF ik hoop dat dit echt een grap is, hier gaan gewone vrienden zo vaak uit eten, dat zegt helemaal niks of zaten jullie handjes vast te houden
Ok ik stuur R gelijk de straat op en nij moet niet terugkomen voordat ie 2.500 heeft verdiendquote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind een hoer toch een stuk beter, die brengt tenminste geld in het laatje
Wat vreemd. Ik ga wel eens uit eten met een man en ik heb nog nooit rare blikken gehad! Of waren jullie gewoon aan het pleksmoelen tijdens het dessert? Dan zou ik ook kijk als het een manneke en vrouwke waren hoor!quote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Eustace. het volgende:
maar dan nog hoeft het niks te betekenen, ook in NL ging ik wel met vrienden eten en dat was toch echt niks meer dan datquote:Op zondag 27 september 2009 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de meeste Nederlanders gaan niet even uit eten
Je moet in een restaurant ook niet heel klef gaan lopen doen, andere mensen proberen daar te etenquote:Op zondag 27 september 2009 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat vreemd. Ik ga wel eens uit eten met een man en ik heb nog nooit rare blikken gehad! Of waren jullie gewoon aan het pleksmoelen tijdens het dessert? Dan zou ik ook kijk als het een manneke en vrouwke waren hoor!
Blijf dan ook van elkaar af tussen de gangen doorquote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef Eustace. het volgende:
Ik wil nog wel eens over tafel leunen voor een kusje, maar de tafels zijn vaak te breed dus het lukt niet altijd "subtiel"quote:Op zondag 27 september 2009 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Klef zijn doe je maar lekker thuis, of in een besloten hoekje ofzo. Naar een restaurant ga je om lekker te eten (als het goed is) en een beetje te praten. Lijkt me.
Ja, maar dat is maar een kusje. Dat je daarbij over de tafel flikkert en op de grond beland is niet klef.quote:Op zondag 27 september 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens over tafel leunen voor een kusje, maar de tafels zijn vaak te breed dus het lukt niet altijd "subtiel"
quote:Op zondag 27 september 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens over tafel leunen voor een kusje, maar de tafels zijn vaak te breed dus het lukt niet altijd "subtiel"
Kussen is fijn, maar ik kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten. Je kan toch ook met smaak omgaan met de openbare ruimtequote:Op zondag 27 september 2009 18:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik geef R ook weleens een kus maar iedereen hier vind dat gewoon. Oh jee ik woon echt in een Gay buurt
Ik vond het vervelend voor A., hij voelde zich erg opgelaten terwijl we normaal zaten te eten. Geen hand vasthouden, geen gezoen, nog geen kusje. Slechts twee jongens. Tafel iets verderop begon opeens over homos te praten en mevrouw tokkie achtte het nodig minachtend naar A. te zwaaien. Ik mocht van A. er niet heenlopen dus ik deed niks. Toch spijt van.quote:Op zondag 27 september 2009 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei je niet een keer dat je het juist tof/grappig vond als mensen je aanstaarden (ging toen over handjes vasthouden enzo)?
Waarschijnlijk als je een scene zou maken zou je alleen maar meer aangestaard worden en dan zou A. helemaal door de grond zakken. Denk ik.quote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend voor A., hij voelde zich erg opgelaten terwijl we normaal zaten te eten. Geen hand vasthouden, geen gezoen, nog geen kusje. Slechts twee jongens. Tafel iets verderop begon opeens over homos te praten en mevrouw tokkie achtte het nodig minachtend naar A. te zwaaien. Ik mocht van A. er niet heenlopen dus ik deed niks. Toch spijt van.
quote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend voor A., hij voelde zich erg opgelaten terwijl we normaal zaten te eten. Geen hand vasthouden, geen gezoen, nog geen kusje. Slechts twee jongens. Tafel iets verderop begon opeens over homos te praten en mevrouw tokkie achtte het nodig minachtend naar A. te zwaaien. Ik mocht van A. er niet heenlopen dus ik deed niks. Toch spijt van.
Scene schoppen was niet mijn plan. Meer er naar toe lopen en vragen of er misschien een probleem is.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je een scene zou maken zou je alleen maar meer aangestaard worden en dan zou A. helemaal door de grond zakken. Denk ik.
Was je gaan eten in Almere Muziekwijk of zoquote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ni Hao wok, te Stadspark.quote:Op zondag 27 september 2009 18:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Raar, wat voor toko was het dan?
@Mike_hunt Diva is back![]()
![]()
ho ho we zaten gisteren te eten en het was gewoon zo'n moment van "ik ben zo blij dat je er weer bent" dat ik hem een zoentje gaf, niks schokkends maar gewoon een uiting van gevloeens op dat moment. Als je daar niet tegen kan dan kijk je maar de andere kant opquote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kussen is fijn, maar ik kan me voorstellen dat mensen er niet op zitten te wachten. Je kan toch ook met smaak omgaan met de openbare ruimte
Bij Sandra Snack.quote:Op zondag 27 september 2009 18:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Was je gaan eten in Almere Muziekwijk of zo
quote:Op zondag 27 september 2009 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat is maar een kusje. Dat je daarbij over de tafel flikkert en op de grond beland is niet klef.
Tenzijn hij er natuurlijk bij op de grond belandt en daar verder gaat.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 september 2009 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Klef zijn doe je maar lekker thuis, of in een besloten hoekje ofzo. Naar een restaurant ga je om lekker te eten (als het goed is) en een beetje te praten. Lijkt me.
Ik bedoelde het in het algemeen, Nunito. En sowieso, in jouw geval zijn de mensen om je heen wel gewend aan je losbandige levensstijlquote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ho ho we zaten gisteren te eten en het was gewoon zo'n moment van "ik ben zo blij dat je er weer bent" dat ik hem een zoentje gaf, niks schokkends maar gewoon een uiting van gevloeens op dat moment. Als je daar niet tegen kan dan kijk je maar de andere kant op
Dat horen we graagquote:
had dan de eigenaar geroepen en ze eruit laten gooien.quote:Op zondag 27 september 2009 18:18 schreef Eustace. het volgende:
[..]
he jongenquote:Op zondag 27 september 2009 18:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
Raar, wat voor toko was het dan?
@Mike_hunt Diva is back![]()
![]()
ja maar in Nederland is dat anders. In Spanje kussen mannen elkaar ook op de wang. Non-sexual.quote:Op zondag 27 september 2009 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ho ho we zaten gisteren te eten en het was gewoon zo'n moment van "ik ben zo blij dat je er weer bent" dat ik hem een zoentje gaf, niks schokkends maar gewoon een uiting van gevloeens op dat moment. Als je daar niet tegen kan dan kijk je maar de andere kant op
ik ken niet iedereen in het restaurant waar we aten, wel veel maar niet iedereenquote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen, Nunito. En sowieso, in jouw geval zijn de mensen om je heen wel gewend aan je losbandige levensstijl
Mocht niet van A.quote:Op zondag 27 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had dan de eigenaar geroepen en ze eruit laten gooien.
ja op de wang kus ik al mijn vrienden gay, straight or whatever they may bequote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar in Nederland is dat anders. In Spanje kussen mannen elkaar ook op de wang. Non-sexual.
Ben je niet net uit eten geweestquote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mocht niet van A.
Ik ben even eten.
Alweer?quote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mocht niet van A.
Ik ben even eten.
Ach, dan went A er vast maar aan.quote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mocht niet van A.
Ik ben even eten.
Joh, Eer, dat schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt ook nog eens erbij.quote:Op zondag 27 september 2009 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je niet net uit eten geweest?
quote:Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef Waxxer het volgende:
Joh, Eer, dat schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt en schrokt ook nog eens erbij.
hehe ja bij groeten en adios, niet tussen hoofdgerecht en het toetje, en als we drinken van ooow je bent een van me bestje maatjes KUS.quote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar in Nederland is dat anders. In Spanje kussen mannen elkaar ook op de wang. Non-sexual.
In spanje/portugal boeit het niemand wat er op de tafel naast ons gebeurt, heel wat toleranter dan in nederland hierquote:Op zondag 27 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen, Nunito. En sowieso, in jouw geval zijn de mensen om je heen wel gewend aan je losbandige levensstijl
Doe ik ook altijd en heel veel mensen vinden dat heel prettig. Ik zie nu zelfs dat in mijn vriendengroep iedereen het doetquote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja op de wang kus ik al mijn vrienden gay, straight or whatever they may be
exactamente!quote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja bij groeten en adios, niet tussen hoofdgerecht en het toetje, en als we drinken van ooow je bent een van me bestje maatjes KUS.
[..]
In spanje/portugal boeit het niemand wat er op de tafel naast ons gebeurt, heel wat toleranter dan in nederland hier
Oh please, put it on a postcardquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik vind een subtiele blijk van affectie (aaitje, kusje, knuffel) overal en altijd kunnen. De wereld is mooier met een beetje liefde erin.
Nah!quote:
Ik hóóp hetquote:
Hallmark?quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik vind een subtiele blijk van affectie (aaitje, kusje, knuffel) overal en altijd kunnen. De wereld is mooier met een beetje liefde erin.
Ik zag laatst zelfs een man met een bordje bij zich: "niet aaien a.u.b."quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ja hoiquote:Op zondag 27 september 2009 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien ben ik in het echt wel zo'n dichtgeklapte, inhoudsloze lamlul die moeite heeft met elke face-to-face-communicatie!
Ik ben dat dus totaal niet gewend allemaal. Nou ja, bij vrouwen wel een beetje, maar bij mannen totaal niet. Maar ik ken dan ook nagenoeg geen homo's irl. En de paar die ik ken doen dat nietquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd en heel veel mensen vinden dat heel prettig. Ik zie nu zelfs dat in mijn vriendengroep iedereen het doet
Voor mij hoeft dat gezoen enzo echt totaal niet.quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Doe ik ook altijd en heel veel mensen vinden dat heel prettig. Ik zie nu zelfs dat in mijn vriendengroep iedereen het doet
Gezien z'n sterrenbeeld, denk ik van welquote:
Dat kan aardig tegenvallen hoorquote:Op zondag 27 september 2009 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ch, jij kwebbelten wappert er flink op los volgens mij!
Zo kom je ook niet over hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval niet gestoord ofzo, hoor.. Laat dát duidelijk zijn.
we zijn het eensquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hallmark?
edit: laat maar. KK zei het al
Arme Satan. *trui stuurt*quote:
Mijn sterrenbeeld?! Moet ik er even een spieg...quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Gezien z'n sterrenbeeld, denk ik van wel
dan moet je eens hier komen, als we met een groep gaan eten zijn we de eerste 10 minuten bezig met iedereen te kussen en hallo te zeggenquote:Op zondag 27 september 2009 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben dat dus totaal niet gewend allemaal. Nou ja, bij vrouwen wel een beetje, maar bij mannen totaal niet. Maar ik ken dan ook nagenoeg geen homo's irl. En de paar die ik ken doen dat niet.
Nog niet kaal, maar wel mooi rood enzoquote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Maar laten we het eens over iemand anders hebben.![]()
Of iets anders.
Worden de bomen bij jullie ook al kaal?
Dat wilde ik ook helemaal niet suggereren!quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in ieder geval niet gestoord ofzo, hoor.. Laat dát duidelijk zijn.
quote:
nope alles is nog prachtig groen, sinasappels aan de bomen en medio bewolkt vandaag 30 graden wederomquote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld?! Moet ik er even een spieg...Oooohh zo! Ja, nou ja, ik ben in ieder geval geen schreeuwend, hysterisch figuur.
Maar laten we het eens over iemand anders hebben.![]()
Of iets anders.
Worden de bomen bij jullie ook al kaal?
In Nederland ook. Op verjaardagsfeestjes van familie o.i.d. 3 zoenen, je bent uren bezig voordat je iedereen hebt gehad.quote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet je eens hier komen, als we met een groep gaan eten zijn we de eerste 10 minuten bezig met iedereen te kussen en hallo te zeggen
Haha, nee!quote:Op zondag 27 september 2009 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook helemaal niet suggereren!
Da's geen Winschoten, me dunkt.quote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nope alles is nog prachtig groen, sinasappels aan de bomen en medio bewolkt vandaag 30 graden wederom
komen die langs voor a visit?quote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef wonderer het volgende:
Hier begint het langzaam te kleuren. Mijn ouders gaan het leuk hebben
Ik vind het grappig dat als je het niet meer over jezelf wil hebben dat het dan juist nog langer over je gaatquote:Op zondag 27 september 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee!![]()
Maar ik ben meestal toch wel kalm en rustig en alles?
![]()
Ach nou ja, *ahum*, het zal allemaal wel!Alsof ik zo'n issue ben.
en mioet je dan terug in de closet wanner ze op bezoek zijn, pron verstoppen enzoquote:Op zondag 27 september 2009 18:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
komen die langs voor a visit?
die van mij soms. Ik ben vaker daar dan zij hier.
Jaaa sorry, onzekerheid, verdediging, jeweetz...quote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat als je het niet meer over jezelf wil hebben dat het dan juist nog langer over je gaat. Altijd
.
Ervan uitgaande dat ie een originele Wayfarer op zijn kanis heeft, kun je iig uitgaan van een beginnende waarde van ¤130,-quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het si natuurlijk wel A kwaliteit vlees
met een gedegen opleiding en nodige ervaring
[ afbeelding ]
die sling gaat dan af van de keilbouten en daar hang ik planten op. hanging baskets just kiddin'quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mioet je dan terug in de closet wanner ze op bezoek zijn, pron verstoppen enzo
Ik vind dat niet erg hoorquote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa sorry, onzekerheid, verdediging, jeweetz...
Duthler-kleding dragen, petje af, baardje weg.... *zucht*quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mioet je dan terug in de closet wanner ze op bezoek zijn, pron verstoppen enzo
Madonna-brilquote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ie een originele Wayfarer op zijn kanis heeft, kun je iig uitgaan van een beginnende waarde van ¤130,-
Kei rustig en kalm.quote:Op zondag 27 september 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee!![]()
Maar ik ben meestal toch wel kalm en rustig en alles?
![]()
Ach nou ja, *ahum*, het zal allemaal wel!Alsof ik zo'n issue ben.
Dat soort dingen zijn Eng, voor je het weet zeg "je" online dingen die "je" online niet moet zeggen.quote:Op zondag 27 september 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg hoor. Ik heb het graag met je over je
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |