Nuenen is groot hoor, dit is wel tegenover mijn oude huis, waar mijn moeder nog woont, maar de afstand is groot genoeg hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het wel veilig met het dinay? Ik wens niet, met al het extra gewicht in mijn maag, door de fundering te zakken.
maar goed zo'n groot evenement vraagt natuurlijk wel de nodige voorbereiding, omleiding en zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het wel veilig met het dinay? Ik wens niet, met al het extra gewicht in mijn maag, door de fundering te zakken.
quote:
heb je een hanekam?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zin om een mike_hawke account aan te maken.
Spreek het eens hardop uit...quote:
quote:
quote:
Kloons zijn onhandig. Moet je weer uit- en inloggen enzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dus we kunnen binnenkort een kloon verwachten hier?
Ik ook. Eerst een "gewone" droom en daarna ging ik hem met windows movie maker in stukjes knippen en opnieuw editten zodat het spannender werd...quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb weer specifiek gedroomd afgelopen nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |