Mijn sterrenbeeld?! Moet ik er even een spieg...quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Gezien z'n sterrenbeeld, denk ik van wel
dan moet je eens hier komen, als we met een groep gaan eten zijn we de eerste 10 minuten bezig met iedereen te kussen en hallo te zeggenquote:Op zondag 27 september 2009 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben dat dus totaal niet gewend allemaal. Nou ja, bij vrouwen wel een beetje, maar bij mannen totaal niet. Maar ik ken dan ook nagenoeg geen homo's irl. En de paar die ik ken doen dat niet.
Nog niet kaal, maar wel mooi rood enzoquote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Maar laten we het eens over iemand anders hebben.![]()
Of iets anders.
Worden de bomen bij jullie ook al kaal?
Dat wilde ik ook helemaal niet suggereren!quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in ieder geval niet gestoord ofzo, hoor.. Laat dát duidelijk zijn.
quote:
nope alles is nog prachtig groen, sinasappels aan de bomen en medio bewolkt vandaag 30 graden wederomquote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld?! Moet ik er even een spieg...Oooohh zo! Ja, nou ja, ik ben in ieder geval geen schreeuwend, hysterisch figuur.
Maar laten we het eens over iemand anders hebben.![]()
Of iets anders.
Worden de bomen bij jullie ook al kaal?
In Nederland ook. Op verjaardagsfeestjes van familie o.i.d. 3 zoenen, je bent uren bezig voordat je iedereen hebt gehad.quote:Op zondag 27 september 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet je eens hier komen, als we met een groep gaan eten zijn we de eerste 10 minuten bezig met iedereen te kussen en hallo te zeggen
Haha, nee!quote:Op zondag 27 september 2009 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook helemaal niet suggereren!
Da's geen Winschoten, me dunkt.quote:Op zondag 27 september 2009 18:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nope alles is nog prachtig groen, sinasappels aan de bomen en medio bewolkt vandaag 30 graden wederom
komen die langs voor a visit?quote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef wonderer het volgende:
Hier begint het langzaam te kleuren. Mijn ouders gaan het leuk hebben
Ik vind het grappig dat als je het niet meer over jezelf wil hebben dat het dan juist nog langer over je gaatquote:Op zondag 27 september 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee!![]()
Maar ik ben meestal toch wel kalm en rustig en alles?
![]()
Ach nou ja, *ahum*, het zal allemaal wel!Alsof ik zo'n issue ben.
en mioet je dan terug in de closet wanner ze op bezoek zijn, pron verstoppen enzoquote:Op zondag 27 september 2009 18:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
komen die langs voor a visit?
die van mij soms. Ik ben vaker daar dan zij hier.
Jaaa sorry, onzekerheid, verdediging, jeweetz...quote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat als je het niet meer over jezelf wil hebben dat het dan juist nog langer over je gaat. Altijd
.
Ervan uitgaande dat ie een originele Wayfarer op zijn kanis heeft, kun je iig uitgaan van een beginnende waarde van ¤130,-quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het si natuurlijk wel A kwaliteit vlees
met een gedegen opleiding en nodige ervaring
[ afbeelding ]
die sling gaat dan af van de keilbouten en daar hang ik planten op. hanging baskets just kiddin'quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mioet je dan terug in de closet wanner ze op bezoek zijn, pron verstoppen enzo
Ik vind dat niet erg hoorquote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa sorry, onzekerheid, verdediging, jeweetz...
Duthler-kleding dragen, petje af, baardje weg.... *zucht*quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mioet je dan terug in de closet wanner ze op bezoek zijn, pron verstoppen enzo
Madonna-brilquote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat ie een originele Wayfarer op zijn kanis heeft, kun je iig uitgaan van een beginnende waarde van ¤130,-
Kei rustig en kalm.quote:Op zondag 27 september 2009 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nee!![]()
Maar ik ben meestal toch wel kalm en rustig en alles?
![]()
Ach nou ja, *ahum*, het zal allemaal wel!Alsof ik zo'n issue ben.
Dat soort dingen zijn Eng, voor je het weet zeg "je" online dingen die "je" online niet moet zeggen.quote:Op zondag 27 september 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg hoor. Ik heb het graag met je over je
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |