geoon mee praten kan toch welquote:Op zondag 27 september 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nope, ik kan niet versieren
Ik dacht dat ik al geen leven had joh.quote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
43. 069 Meddo
43. 069 Bootje84
45. 066 mike_hunt
45. 066 tong80
47. 065 griekjeee
47. 065 ArTiC
45e plaats, kutjes
quote:Op zondag 27 september 2009 16:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al geen leven had joh.
Haha, ik had hetzelfde in gedachten bij het lezenquote:Op zondag 27 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
ik had toch iets anders verwacht bij het lezen van de titel![]()
![]()
Man neemt Duitser op motorkap
De politie heeft vrijdagavond een 67-jarige man uit het Limburgse Heijen aangehouden wegens poging tot doodslag. De man had eerder die avond een 20-jarige Duitser uit Kempen over een afstand van vijf kilometer had meegesleurd op de motorkap van zijn auto. Dat gebeurde nadat de Heijenaar het slachtoffer bewust had aangereden, liet de politie zondag weten.
jaja dat zeg je nuquote:Op zondag 27 september 2009 16:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet het daadwerkelijk doen daarna slettebak!
nee tis een hetero tent en aangezien ik geen nuno ben ga ik mezelf ook niet voor lul zettenquote:Op zondag 27 september 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie hond![]()
![]()
heb je het weleens geprobeerd?
btw
Het spel is áltijd leukerquote:
Nee oke, daar heb je ook een puntquote:Op zondag 27 september 2009 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het ook niet fijn om haar aan te kijken en te weten dat ik willens en wetens toch met haar vriend naar bed ben geweest, keer op keer.
je lijkt mij welquote:Op zondag 27 september 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee tis een hetero tent en aangezien ik geen nuno ben ga ik mezelf ook niet voor lul zetten
quote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik had hetzelfde in gedachten bij het lezen
te laat you lostquote:
Als ik mijn moeder een link doorstuur dan moet mijn vader die openen! Vrouwen!quote:Op zondag 27 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had mijn moeder die link doorgestuurd van die gast die zijn gezicht in tweeen breekt.
Het enige wat ze schrijft is: Jij met je rare filmpjes![]()
![]()
Dat betekent get a job get a life dejeme en paz!!!!quote:Op zondag 27 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had mijn moeder die link doorgestuurd van die gast die zijn gezicht in tweeen breekt.
![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat betekent get a job get a life dejeme en paz!!!!
quote:
dus hij heeft je niet thuisgebrachtquote:Op zondag 27 september 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat wel maar das bij mij geen versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |