Doe ik ook altijd en heel veel mensen vinden dat heel prettig. Ik zie nu zelfs dat in mijn vriendengroep iedereen het doetquote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja op de wang kus ik al mijn vrienden gay, straight or whatever they may be
exactamente!quote:Op zondag 27 september 2009 18:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja bij groeten en adios, niet tussen hoofdgerecht en het toetje, en als we drinken van ooow je bent een van me bestje maatjes KUS.
[..]
In spanje/portugal boeit het niemand wat er op de tafel naast ons gebeurt, heel wat toleranter dan in nederland hier
Oh please, put it on a postcardquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik vind een subtiele blijk van affectie (aaitje, kusje, knuffel) overal en altijd kunnen. De wereld is mooier met een beetje liefde erin.
Nah!quote:
Ik hóóp hetquote:
Hallmark?quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik vind een subtiele blijk van affectie (aaitje, kusje, knuffel) overal en altijd kunnen. De wereld is mooier met een beetje liefde erin.
Ik zag laatst zelfs een man met een bordje bij zich: "niet aaien a.u.b."quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ja hoiquote:Op zondag 27 september 2009 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien ben ik in het echt wel zo'n dichtgeklapte, inhoudsloze lamlul die moeite heeft met elke face-to-face-communicatie!
Ik ben dat dus totaal niet gewend allemaal. Nou ja, bij vrouwen wel een beetje, maar bij mannen totaal niet. Maar ik ken dan ook nagenoeg geen homo's irl. En de paar die ik ken doen dat nietquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd en heel veel mensen vinden dat heel prettig. Ik zie nu zelfs dat in mijn vriendengroep iedereen het doet
Voor mij hoeft dat gezoen enzo echt totaal niet.quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Doe ik ook altijd en heel veel mensen vinden dat heel prettig. Ik zie nu zelfs dat in mijn vriendengroep iedereen het doet
Gezien z'n sterrenbeeld, denk ik van welquote:
Dat kan aardig tegenvallen hoorquote:Op zondag 27 september 2009 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ch, jij kwebbelten wappert er flink op los volgens mij!
Zo kom je ook niet over hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval niet gestoord ofzo, hoor.. Laat dát duidelijk zijn.
we zijn het eensquote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hallmark?
edit: laat maar. KK zei het al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |