Ja precies.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Vuile flikkers gaan ook altijd met zijn allen op één iemand hé? En als je dan zegt kom doen we één op één zeggen ze Oké. Klap je iemand op zijn bek komen al zijn vriendjes naar je toe gesprint.Way to go man, fags.
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Vuile flikkers gaan ook altijd met zijn allen op één iemand hé? En als je dan zegt kom doen we één op één zeggen ze Oké. Klap je iemand op zijn bek komen al zijn vriendjes naar je toe gesprint.Way to go man, fags.
Zo Thuglife in Hoensbroek?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben een keer beroofd door 3 anti's en dat was gewoon 1 vs. 1, Was met twee vrienden.
Helaas hadden zij een pistool, dus klappen zat er niet in.
Dus wat hebben we hiervan geleerd. Wanneer je snachts alleen door de hood moet, doe je alsof je een scholier zonder licht bent die door een tunneltje loopt, want dan is de politie er wel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:41 schreef Appelknaller het volgende:
Oh ja en waar was die tyfuspolitie![]()
Wel lekker voor tunneltjes staan om scholieren te pesten met boetes voor fietsen zonder licht, maar als je wordt aangevallen door mensen zijn ze fucking nergens
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hiervan geleerd. Wanneer je snachts alleen door de hood moet, doe je alsof je een scholier zonder licht bent die door een tunneltje loopt, want dan is de politie er wel!
en hun geld jatten natuurlijk... hou je er nog wat aan over ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Goeie tip, zijn ze er vanavond niet? Volgende week weer proberen op dezelfde dag en ongeveer hetzelfde tijdstip. Grote kans dat je ze opnieuw tegenkomt en dan kan je hun lekker de kanker inslaan.
Ja maak er maar een grap overquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hiervan geleerd. Wanneer je snachts alleen door de hood moet, doe je alsof je een scholier zonder licht bent die door een tunneltje loopt, want dan is de politie er wel!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef GangOfGin het volgende:
[..]
en hun geld jatten natuurlijk... hou je er nog wat aan over ook.
Ga dan ook ergens anders lopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was in Rotterdam, ergens bij station Maashaven in de buurt.
Grapje man, volgende keer als ik in Groningen ben zal ik aan je denken. Dan pis ik effe over ze heen. En dan ook gewoon mensen in het centrum uitzoeken en dan achtervolgen he. Die lafbekkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:46 schreef wallofdolls het volgende:
TS had gewoon weg moeten rennen toen het nog kon
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga dan ook ergens anders lopenDat is bijna net zo goed idee als op de oude binnenweg NEGER NEGER JIJ BENT EEN VEELPLEGER roepen
Hey ik kwam daar ook per ongeluk. We waren dronken en namen de verkeerde metro.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga dan ook ergens anders lopenDat is bijna net zo goed idee als op de oude binnenweg NEGER NEGER JIJ BENT EEN VEELPLEGER roepen
Tja dat vertelde je er net niet bij, waardoor ik dus voorbarige conclusies trok.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ik kwam daar ook per ongeluk. We waren dronken en namen de verkeerde metro.
Moesten naar Poortugaal, alleen die metro die wij hadden reed niet verder dan Maashaven of iets dergelijks. Ja, en dan moet je daar wel lopen.
Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:58 schreef PinkCake het volgende:
Ik ben tegen die vingerafdrukken op paspoorten, maar dit tuig moet gewoon gechipt worden... of meteen opgesloten.
Welnee. Ze behandelen iedereen als misdadigers. Ze zouden alleen misdadigers als misdadigers moeten behandelen., Helaas kun je ze meestal toch niet pakkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Beetje hypocriet vind je niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |