Hier nog steeds niet, vandaag 10 weken. Ik vind het gewoon nog prettig om haar bij me te hebben. Binnenkort, als het overdag slapen goed gaat in haar wiegje, wil ik overgaan op overdag slapen in haar ledikantje op haar kamertje. En als dat erg goed gaat en ze misschien ook geen nachtvoeding meer nodig heeft, pas 's nachts.quote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
vanaf wanneer hebben jullie jullie kindjes op hun eigen kamertje laten slapen?
het bedje staat nu weer op onze kamer. Na 2 weken proberen was ik het zat.quote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
vanaf wanneer hebben jullie jullie kindjes op hun eigen kamertje laten slapen?
Huup sterkte
Hier ook.quote:
Jihaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 28 september 2009 14:10 schreef Estrys het volgende:
Nog niet bij gelezen sinds vrijdag. Straks even doen. Hier al drie hele slechte nachten. Maaaaar seb heeft een tandje!
Knap hoor Tess! Leuk hè als die kleintjes zo ineens iets door hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Vicky het volgende:Tess heeft het rollen van buik naar rug helemaal door.
heb er een filmpje van gemaaktstrsks ff uploaden. Nu probeert ze steeds van rug naar buik te gaan.
Wat een lekker ding! Welkom jullie!quote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:
ben erg gelukkig dat ik me hier weer mag melden met onze nieuwe aanwinst
http://yfrog.com/5jslmyj
quote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Kersjes het volgende:
Marie, leuk zijn die spelletjes![]()
Misschien ook grappig om de komende tijd alvast te gaan oefenen voor zijn verjaardag, dat hij bij "hoera!!" zijn handjes omhoog gooit.
Goodloekingquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe is het bij jullie nu?quote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat je zo snel al verbetering ziet BEgeeft goede moed!
goed hoorquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is we schrikken, wij hebben het maatje groter ook al in huis, maar daar kan jesse zo in bewegen dat hij er nog niet in kan slapen. Gelukkig past jesse nog wel in de piepquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:03 schreef Vicky het volgende:welkom Rocka!
Ik ben vanmorgen geschrokken! Omdat Tess gister d'r inentingen heeft gehad mocht ze niet ingebakerd slapen. Ik had haar in de pucka gedaan maar die is nog best wel aan de grote kant. De piep past ze niet meer in, ik heb nu een maatje groter. Maar ja, daar kan mevrouw haar armen beter in bewegen. Vanmorgen toen ik haar wakker ging maken voor een fles zag ik haar hoofdje bijna niet meer. Ze had op de een of andere manier de deken over haar heen gekregen, en had zich verstopt in de pucka.... Kreeg zowat een hartverzakking.
quote:
Het zal wel niet te lang meer duren voordat er meer komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:26 schreef Chan het volgende:
Och arme Seb, komt er misschien nog een tand? En arme jij ook, 4 nachten zo slecht slapen en dan nog moeten werken ooksucces met de dag doorkomen!
Oh en ik zou het haast vergeten: Rocka wat een mooierd is het zeg!
En Grasjes, is je meisje alweer wat beter?..
Thanks Chan, 13 uur is het zover ben echt zoo benieuwd!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Chan het volgende:
TheFranky zijn jullie de dag een beetje doorgekomen gisteren?
MamaNik heel veel succes vandaag!
Vicky wat goed van Tess dat ze roltMaar wel heel erg schrikken zeg vanmorgen
Timo heeft gisteren van 17:00 's avonds tot half 1 's nachts geslapen... als hij dat vandaag nou eens van 11 's avonds tot 7 's ochtends zou doen zou het ideaal zijn
Jawel, hij had wel erg gehuild toen hij erachter kwam dat iemand anders hem uit bedje haalde etc. Maar heeft evengoed goed zijn flessen gedronken en in de middag ook goed geslapen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Chan het volgende:
TheFranky zijn jullie de dag een beetje doorgekomen gisteren?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rocka, wat een mooi mannetje! Gaaf pakje heeft ie aan!!!!
Tess kwam voorbij rollen! Goedzo!
Maar niet meer van die griezelige acties uithalen he!
Kersjes, hopelijk gaat de behandeling helpen, wat sneu dat hij zo'n exceem heeft!
Stiemie, sterkte met de krampjes....
Nachtvoedingingen vervelend? Nee joh
Vannacht, Lars had zijn flesje net op, en lag nog even bij me uit te buiken....
Zoekt ie zelf een stukje blote huid van me op (ik had een badjas aan) en vlijt zich heerlijk tegen me aan.....
GENIETEN!
quote:
Dit laat ik straks even aan Tessel zien..quote:
nou dat loopt dan iig wel goed op..7e slechte nacht hier! echt vreselijk!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja maar maar Elin loopt langs de tafel![]()
Vierde slechte nacht op rijhuilen, huilen, huilen en hij wil dus alleen maar op de schouder en een beetje rondlopen. We wisselen het wel af maar vier nachten inmiddels hakt er wel in. Gewoon twee of drie uur aan een stuk niet slapen. En overdag is Seb dus klaarwakker. en nu zit ik een beetje wezenloos voor me uit te staren op het werk
Welkom LoekLeuke naam voor een mooi manneke
En ik zag een rollende Tess voorbij komen
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:50 schreef mikoxx het volgende:
Oef... slecht slapende babietjes, dat moet niet te lang duren hoor.voor alle papa's en mama's die steeds uit bed moeten...
![]()
Graeme, vervelend he, die prikken?Nog 1 keertje en dan ben je er voor een half jaartje vanaf!
![]()
Hier een echte mijlpaal! Tygo kan omrollen!!! Van zijn buik naar zijn rug, en leuk dat hij dat vindt!trots is...
![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef mikoxx het volgende:
Grasjes, wat skattig zeg...![]()
En een grommende MerelHihi. En die woordjes.... schrijf je ze op 'voor later' Fuente?
Karin, wat fijn dat Lars zo goed gegroeid is! Je hebt zeker een goede beslissing genomen
Als ik boven ben is Seb ook boven en heb ik een traphekje voor zijn kamerdeur en speelt hij in zijn kamertje (groooote box) wanneer ik beneden ben kruipt hij gewoon lekker rond of speelt hij op zijn speelmat. Hij heeft er uiteindelijk maar erg weinig in gezeten. Laatste weken werd de box gebruikt voor speelgoedopslag maar daar neem ik liever wat anders voor, iets wat iets minder ruimte kostquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:
Estrys, oh dat is echt niet fijn een huilende Seb 's nachts. Zou het idd een sprongetje kunnen zijn? Nu al de box weg? Waar laat je hem dan als je even weg moet lopen?
Dan komt ze iig aan het minimum Stiemie (minimaal de helft van de max + een beetje werd mij verteld) Wij hadden de eerste weken ook echt stress over het drinken en toen ze eenmaal thuis was hielden we ook per voeding bij hoeveel etc. Gelukkig heeft zo goede plasluiers! Voeden op verzoek is echt een stuk relaxterquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Grasjes over de hele dag mag Esmee 600 ml drinken en ze komt maar aan de 450 ml. Wel blijft ze genoeg zware plasluiers houden. Donderdag komt het cb hier sowieso langs voor het intakegesprek en gaan ze haar wegen. Tot die tijd gaan we voeden op verzoek. Ik hoef haar niet meer wakker te maken zolang er overdag niet meer dan 4 uur en 's nachts niet meer dan 6 uur tussenzit. We houden nu steeds bij wanneer en hoeveel ze drinkt zodat we dat donderdag ook na kunnen kijken en bespreken of het genoeg is.
Je hebt hier zogenaamde U-onderzoeken. De U1 is bij de geboorte, U2 binnen 10 dagen, U3 na 4 weken enz. Dat gebeurd hier bij de kinderarts, iets als consultatiebureau kennen ze niet. Maar de onderzoeken zullen wel hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:
Linda, waarom was je met Lotte bij de dokter?
ach met praten is ze dus wél razendsnel!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:05 schreef Noli. het volgende:
Rocka wat een kereltje zeg!
(erg handig ook, die twee oudsten hier wisten vanaf hun geboorte meteen hoe ze van buik naar rug moesten rollen maar jongste snapt er nog steeds geen bal van. Ligt ze daar met haar armpjes naar achteren als een zeehondje te mopperen. "het lukt niehieeeet!"![]()
)
Duitslandquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef Grasjes het volgende:
Linda, gelukkig dat het 'gewoon' een controle is (ik heb even gemist waar je woont denk ik)
Dat doe ik ook niet hoor, dus dat is geen nieuwigheid. Als ik de was ga doen dan gaat Seb gezellig mee naar de zolder en gaat hij daar op onderzoek uit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:53 schreef Grasjes het volgende:
Estrys, ah traphekjes moeten wij nog plaatsen! Vind het ook eng om haar alleen op het speelkleed te laten als ik bv de was uit de machine aan het halen ben, maar misschien is dat nog de nieuwigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |