zeg ik tochquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef mikoxx het volgende:
psstttt Diaan, Mamanik heeft een nieuwe baan, ik niet![]()
heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 gradenquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef huuphuup het volgende:
Diaan ja we leggen haar regelmatig op haar buikje. En ik laat haar ook haar hoofdje omhoog tillen vanuit euh zweefstand zeg maar. Dus dat ik haar vastheb en dan een klein beetje laat vieren.
En die pyjama, ik gebruik juist nog geen slaapzak. Het is nog steeds 's nachts gemiddeld zo 22 graden op haar kamertje, overdag meestal 23 a 24. Ik heb inmiddels wel het dikke laken vervangen voor een dekentje maar ze was toen net zo enorm warm dat ik voor overdag eigenlijk weer neig naar dat dikke lakentje. Een slaapzak en deken ga ik pas gebruiken als het echt flink afkoelt 's nachts denk ik.
En dat huilen pff wat is dat moeilijk zeg. Echt frustratie huilen is het omdat ze niet naar die kant toe kan. Ik kan het horen als ze in slaap valt, dan is het stil, en als ze dan haar hoofd weer in haar slaap wil draaien wordt ze gelijk wakker enzo. Muh. Zielepietje van mij
haha nee er is niets verwarmd hier hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 graden
of komt het door het weer?
hahaha snel veranderen he!!quote:
Ikke???quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahaha snel veranderen he!!
Bedankt ben echt zo benieuwd hoe het daar is haha 12 jr bij dezelfde baas gewerkt en nu iets anders.
Jongens naar de creche morgen allemaal.krijgt het druk M. op bed leggen om half 8 en R&V de fles geven om half 8 kwart voor 8, heb na werk gelijk werkoverleg, en daarna is er een avond voor genodigde vanwege 15jarig bestaan. Dus laat thuis.
jaa en niet alleen voor mij! Denk datquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke???
Maar klinkt spannend hoor. Meteen een drukke dag morgen!!
Nou inderdaad. Veel sterkte voor hem morgen dan ook.quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef MamaNik het volgende:
[..]
jaa en niet alleen voor mij! Denk dathet pittiger gaat krijgen met de jongens.
Meestal als M naar bed gaat geef ik de 2 jongens de fles. Ben ook ene paar keer helemaal alleen thuis geweest maar dan is het echt sporten tussen 7 en half 9 hahaha.
nadat Tess uit het zh kwam. Met 9 weken geloof ikquote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
vanaf wanneer hebben jullie jullie kindjes op hun eigen kamertje laten slapen?
Huup sterkte
Ze zijn al in de kraamweek in hun eigen bedjes gaan slapen (in het begin in de kinderwagenbak in bed). Dat beviel ons wel goed, we hadden in het begin wel 's nachts de deuren allemaal op een kier.quote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
Ik las laatst een artikel waarin stond dat ik veel gevallen een schedelafwijking opgelost kan worden met fysio. Dat soms te snel wordt verwezen naar helmtherapie. Het is natuurlijk ook altijd aan de ouders of je je kind wel of geen helmpje laat aanmeten, lijkt me. Ik zou t iig niet 'zomaar' doen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:14 schreef tichi het volgende:
Huup ik hoop dat je meisje snel de goede kant op gaat kijken! Vervelend he? Ik ben vandaag ook weer bij de fysio geweest. Ze heeft de afwijking van zijn schedel opgemeten om te kijken of het "nog binnen de marge" valt. Zo niet, dan moeten we heeeeeel hard gaan oefenen en hopen dat het bij 4 maanden wel binnen de marge valt, want anders worden we doorverwezen voor een helmpje![]()
De fysio zei ook dat we er snel bij waren en dat het een heel stuk kan verbeteren. Morgen hoor ik hoe "erg" de afwijking is.quote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel waarin stond dat ik veel gevallen een schedelafwijking opgelost kan worden met fysio. Dat soms te snel wordt verwezen naar helmtherapie. Het is natuurlijk ook altijd aan de ouders of je je kind wel of geen helmpje laat aanmeten, lijkt me. Ik zou t iig niet 'zomaar' doen.
Ik vroeg me af of iemand dit wist.quote:Op maandag 28 september 2009 08:56 schreef Joshua. het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag ik heb geen idee waar ik het moet plaatsen dus vraag het hier maar.
Ik ben op het moment ziek griep koorts vekouden noem maar op.
Ik geef borstvoeding kan hij ook ziek worden omdat ik nu ziek ben.
neehoor, niet via de borstvoeding in iedergeval. wel door vochtdeeltjes in de lucht, dus doordat je boven zn gezicht zit te hoesten bijv.quote:Op maandag 28 september 2009 15:38 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of iemand dit wist.
Wat toch raar he? Bij ons cb mochten we pas beginnen met groente/fruithapjes als ze 5 maanden zijn. Jij 'mag' dus al beginnen? Ik vind t echt irritant dat dat soort adviezen zo per cb verschillen....quote:Op maandag 28 september 2009 15:41 schreef Vicky het volgende:
Oh ze vroegen op het cb nog of ik al ging beginnen met fruit. Met het oog op de kma van Amber ben ik van plan dit zo lang mogelijk uit te stellen. Heb nog gevraagd of ik Tess nutrix moest/kon gaan geven maar aangezien Tess doorslaapt vond ze het niet nodig. Er was aan Tess d'r hoofd wel een voorkeurskant te zien maar dit was gelukkig miniem.
hey! dat is niet de afspraakquote:Op maandag 28 september 2009 14:10 schreef Estrys het volgende:
Nog niet bij gelezen sinds vrijdag. Straks even doen. Hier al drie hele slechte nachten. Maaaaar seb heeft een tandje!
ja we 'mogen' maar ik wacht nog wel even.quote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Wat toch raar he? Bij ons cb mochten we pas beginnen met groente/fruithapjes als ze 5 maanden zijn. Jij 'mag' dus al beginnen? Ik vind t echt irritant dat dat soort adviezen zo per cb verschillen....
Fijn dat de voorkeurskant miniem lijkt te zijn! Je hoeft er dus niks speciaals voor te doen of te laten?
quote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 graden
of komt het door het weer?
Vanaf dag 1.quote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Vicky het volgende:Tess heeft het rollen van buik naar rug helemaal door.
heb er een filmpje van gemaaktstrsks ff uploaden. Nu probeert ze steeds van rug naar buik te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |