Ja wat moet je zonder hulp he! M komt ook altijd melden als er bah is gesignaleerd! haha mama V bah! hahaquote:Op maandag 28 september 2009 08:52 schreef Kersjes het volgende:
Haha, die lieve hulpjes![]()
Zo zou ik reddeloos verloren zijn zonder mijn verschoningsassistent: sokjes uittrekken, doekjesdoosje openen, doekjes aangeven, doosje sluiten... he does it all! En hij helpt vaak ook mee met badderen, staat hij op het krukje erbij water over Toby heen te gieten, zijn beentjes te wassen, badeendjes om hem heen te laten zwemmen... zo lief! En tig keer per dag wil hij "Toby knuffen" dus dan gaat hij op de bank zitten, armpjes wijd en dan lekker knuffelen![]()
Laten huilen kan ik ook niet hoor, heb het bij Devin nooit ngedaan maar nu met Toby is het soms niet anders helaas en moet hij soms eventjes wachten![]()
Bijna de hele nacht in de weer geweest met een huilerig mannetje en vanmorgen rond 6 uur zat zijn gezicht nog onder de felrode uitslag, nu is het alweer een stuk rustiger en op sommige stukken zelfs verdwenen. Hmmm...
Ja hoorquote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet laten huilen. Lief wat makkelijker, maar ik niet. Daarnaast leven we in 1 ruimte dus we kunnen ook de deur niet dicht doen ofzo, waardoor je ook sneller wil dat hij stopt met huilen.
Vanavond moest hij huilen en lief zei eerst, misschien wil hij even huilen, maar daarna zei hij, misschien is hij verdrietig.
Ja, als iemand verdrietig is moet je troosten toch?![]()
ik vind het zo drollig staan een pyjamaatjequote:Op maandag 28 september 2009 10:03 schreef Kersjes het volgende:
TheFrankey, komt vast goed joh!
En dan vanavond.... een heerlijk weerzien en lekker veel knuffelen met z'n drietjes![]()
Huup, ik zou d'r ook lekker laten liggen, ze is immers zo gewekt toch?
Maarre.... slaapt ze echt in pyjama? Die gebruik ik in deze fase nog niet hoor, Toby slaapt gewoon in de kleertjes die hij aanheeft en waar hij overdag dus ook gewoon in slaapt. Nou zijn dat wel comfy kleerjtes hoor, geen stugge spijkerbroeken of capuchondingessen ofzo.
Thanks kersje, nee heb 3 dagen gewerkt bij mijn "oude"baas maar toen ik ging opzeggen mocht ik gelijk vertrekken. Dus ga nu maandje eerder beginnen bij nieuwe baas. Ben erg benieuwd heb er wel zin in nieuwe uitdaging.quote:Op maandag 28 september 2009 10:54 schreef Chan het volgende:
TheFranky succes vandaag, hopelijk gaat de dag snel voorbij en zijn jullie weer lekker allemaal thuis!
MamaNik heel veel succes morgen! Is het ook je eerste werkdag sinds de bevalling eigenlijk?
Timo had vannacht voor het eerst een pyjama aan, stond hem erg schattigIk wil proberen met name voor mezelf er een beetje een vast ritueel van te maken, hem maakt het geloof ik nog weinig uit, slapen doet hij toch wel
Timo moest net spugen en had daardoor flink wat melk in zijn mond... en toen begon hij heel hard te niezen! Alles onder de melk gesproeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |