abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73175801
Owh Huup, dat is echt niet leuk om je meisje zo te zien huilen. En dat je ook gewoon even niet anders kunt, sterkte! En hopelijk heeft jullie aanpak snel het gewenste effect!
pi_73175911
Oh Huup wat vreselijk om haar zo te moeten laten liggen dan Hopelijk heeft het héél snel effect en hoeft ze niet meer zo erg te huilen ervan!
pi_73175939
huup, wat naar en dat ze dan zo huilt, wat lijkt me dat rot! sterkte, het is het beste dus jemoet het doen, maar het lijkt me zwaar

mikoxx, ja, accepteren en idd werken aan je perfectionisme...dat gaat niet samen met kleine kindjes, denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 september 2009 @ 11:57:15 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73176030
Huup, wat vervelend dat ze toch meer afplatting lijkt te hebben. moet je haar ook regelmatig op de buik leggen? Wij moesten dat wel met Lennon, na elke verschoning eventjes op de buik.. al is het maar een minuutje. Hoe vaker je dat doet hoe meer je gaat merken dat ze het minder erg vinden. Het proberen waar misschien.

Wij hadden Lennon ook al snel pyjama aan trouwens. Vond het bij het avondritueel horen en ook lekker fris even andere schone "kleren". En het is ook erg droppig
Als ik het zo lees, kleden wij hem echt warm aan.. hij krijgt pyjama en slaapzak aan 's avonds. Overdag in shirt in slaapzak. En dan beide keren een dekentje in dekenhoes over.

Onderbroken nachten zijn erg vervelend en toch kun je er idd wel een beetje aan wennen. Gelukkig slaapt Lennon bijna altijd wel goed door, heel af en toe komt hij 's nachts voor zn speentje.. ik ben zelf een makkelijke slaper, dus even eruit, speentje in en weer verder slapen. Ik heb er dus weinig last van.

Mamanik, spannend hoor een nieuwe baan!! Heel veel succes!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Diaan73 op 28-09-2009 12:06:57 ]
Make love, not war ☮
pi_73176150
Diaan ja we leggen haar regelmatig op haar buikje. En ik laat haar ook haar hoofdje omhoog tillen vanuit euh zweefstand zeg maar. Dus dat ik haar vastheb en dan een klein beetje laat vieren.

En die pyjama, ik gebruik juist nog geen slaapzak. Het is nog steeds 's nachts gemiddeld zo 22 graden op haar kamertje, overdag meestal 23 a 24. Ik heb inmiddels wel het dikke laken vervangen voor een dekentje maar ze was toen net zo enorm warm dat ik voor overdag eigenlijk weer neig naar dat dikke lakentje. Een slaapzak en deken ga ik pas gebruiken als het echt flink afkoelt 's nachts denk ik.

En dat huilen pff wat is dat moeilijk zeg. Echt frustratie huilen is het omdat ze niet naar die kant toe kan. Ik kan het horen als ze in slaap valt, dan is het stil, en als ze dan haar hoofd weer in haar slaap wil draaien wordt ze gelijk wakker enzo. Muh. Zielepietje van mij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 12:05:05 #156
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73176235
psstttt Diaan, Mamanik heeft een nieuwe baan, ik niet
  maandag 28 september 2009 @ 12:06:40 #157
114177 Diaan73
pi_73176281
Okay.. je kunt haar ook heel goed op je buik (dus buik tegen buik) leggen... vond Lennon heel leuk.

Lennon trapte zichzelf toen hij ong. 3 a 4 weken was al helemaal boven de deken en dat was een beetje frisjes in februari.. we zijn toen met slaapzak begonnen en eigenlijk nooit meer mee gestopt. Als hij er ook niet in ligt, draait hij alle kanten op. We stoppen het einde van de slaapzak ook in. Het verschil zit idd ook wel in de temp. Op Lennons kamer was het vanmorgen 17 graden ofzo. Dus niet zo warm.
Make love, not war ☮
  maandag 28 september 2009 @ 12:07:17 #158
114177 Diaan73
pi_73176299
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef mikoxx het volgende:
psstttt Diaan, Mamanik heeft een nieuwe baan, ik niet
zeg ik toch
Make love, not war ☮
  maandag 28 september 2009 @ 12:08:53 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73176341
pi_73176771
oei Huup, dat is minder! Idd ff doorzetten maar want een helmpje is ook niet leuk.

WIj gebruiken ook geen pyamatje. Sowieso omdat Tess ingebakerd wordt en dan heeft ze alleen een romper aan.
Net naar het cb geweest. De stats: 61.5 cm en 6550 gram. De 1e prik ging er in zonder dat ze maar 1 kik gaf, de 2e was wel ff huilen maar dat was ook zo weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73176779
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef huuphuup het volgende:
Diaan ja we leggen haar regelmatig op haar buikje. En ik laat haar ook haar hoofdje omhoog tillen vanuit euh zweefstand zeg maar. Dus dat ik haar vastheb en dan een klein beetje laat vieren.

En die pyjama, ik gebruik juist nog geen slaapzak. Het is nog steeds 's nachts gemiddeld zo 22 graden op haar kamertje, overdag meestal 23 a 24. Ik heb inmiddels wel het dikke laken vervangen voor een dekentje maar ze was toen net zo enorm warm dat ik voor overdag eigenlijk weer neig naar dat dikke lakentje. Een slaapzak en deken ga ik pas gebruiken als het echt flink afkoelt 's nachts denk ik.

En dat huilen pff wat is dat moeilijk zeg. Echt frustratie huilen is het omdat ze niet naar die kant toe kan. Ik kan het horen als ze in slaap valt, dan is het stil, en als ze dan haar hoofd weer in haar slaap wil draaien wordt ze gelijk wakker enzo. Muh. Zielepietje van mij
heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 graden
of komt het door het weer?
pi_73176885
he huup wat naar zeg vooral dat je meisje het zo rot vindt om op dr andere zij te liggen.
Max had ook voorkeurshouding incl fysiotherapie enzo. hier was t alleen niet zo'n drama met slapen op de andere zij. denk je dat ze pijn heeft?
Max had zijn sleutelbeentje gebroken, waarschijnlijk kwam het daardoor.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 28 september 2009 @ 12:53:38 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73177439
Gelukkig Vicky! En goede scores ook
pi_73177504
Jeetje Huup, hopelijk is ze snel gewend aan het liggen op haar andere zij! Gebruik je al zo'n babysleep?

Mooi Vicky dat Tess weer is goedgekeurd! Hopelijk krijgt ze geen koorts van de prikjes!

Lianne slaapt trouwens in een rompertje met lange mouwen en een zomerslaapzakje. Verder niks erover. De temperatuur is zo'n 20 a 21 graden in de slaapkamer. Dat komt omdat we op 11 hoog wonen, de kachel is nog niet aangeweest de afgelopen maanden.
Volgens mij is de beste temperatuur 18 graden of zelfs nog iets kouder. Daarom laat ik het raam ook wel eens open zodat het wat kouder wordt, maar dat op de momenten dat Lianne er niet ligt.
pi_73177515
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 graden
of komt het door het weer?
haha nee er is niets verwarmd hier hoor we moeten de panelen van het verwarmingsdecoratie ding nog losschroeven zelfs om uberhaupt de verwarming aan te kunnen doen. Waarschijnlijk gewoon het weer.

Pinq de fysio heeft haar helemaal nagekeken en de kraamzorg en vk ook dus ik ga niet uit van iets gebroken. Volgens mij heeft ze geen pijn maar wil ze gewoon heel graag naar die andere kant. Eigenwijsje is het
Het gaat nu ietsje beter, heb haar net verschoond en gevoed en weer terug gelegd en nu ligt ze wat te mopperen maar verder niet echt huilen.

de fysio vond het huilen nog schattig enzo ooooh dit is nog niets met wat ik soms hoor. Ja dat zal vast wel, dat geloof ik ook echt heus. Maar als je kind altijd tevreden is en werkelijk nooit huilt, hooguit heel even moppert, dan klinkt het als heel wat, dat huilen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 12:57:33 #166
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73177540
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

zeg ik toch
hahaha snel veranderen he!!
Bedankt ben echt zo benieuwd hoe het daar is haha 12 jr bij dezelfde baas gewerkt en nu iets anders.
Jongens naar de creche morgen allemaal. krijgt het druk M. op bed leggen om half 8 en R&V de fles geven om half 8 kwart voor 8, heb na werk gelijk werkoverleg, en daarna is er een avond voor genodigde vanwege 15jarig bestaan. Dus laat thuis.
pi_73178001
Huup fijn dat haar nekspieren sterker worden! Wel balen dat de afplatting erger is geworden. Waarom moet je haar 10 minuten laten halen? Kan je dat niet ietsjes inkorten?

Finn slaapt ook in een pyama en dan een zomerslaapzak er overheen.
  maandag 28 september 2009 @ 13:18:48 #168
114177 Diaan73
pi_73178037
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hahaha snel veranderen he!!
Bedankt ben echt zo benieuwd hoe het daar is haha 12 jr bij dezelfde baas gewerkt en nu iets anders.
Jongens naar de creche morgen allemaal. krijgt het druk M. op bed leggen om half 8 en R&V de fles geven om half 8 kwart voor 8, heb na werk gelijk werkoverleg, en daarna is er een avond voor genodigde vanwege 15jarig bestaan. Dus laat thuis.
Ikke???

Maar klinkt spannend hoor. Meteen een drukke dag morgen!!
Make love, not war ☮
  maandag 28 september 2009 @ 13:37:55 #169
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73178551
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ikke???

Maar klinkt spannend hoor. Meteen een drukke dag morgen!!
jaa en niet alleen voor mij! Denk dat het pittiger gaat krijgen met de jongens.
Meestal als M naar bed gaat geef ik de 2 jongens de fles. Ben ook ene paar keer helemaal alleen thuis geweest maar dan is het echt sporten tussen 7 en half 9 hahaha.
  maandag 28 september 2009 @ 13:46:55 #170
114177 Diaan73
pi_73178766
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef MamaNik het volgende:

[..]

jaa en niet alleen voor mij! Denk dat het pittiger gaat krijgen met de jongens.
Meestal als M naar bed gaat geef ik de 2 jongens de fles. Ben ook ene paar keer helemaal alleen thuis geweest maar dan is het echt sporten tussen 7 en half 9 hahaha.
Nou inderdaad. Veel sterkte voor hem morgen dan ook.
Make love, not war ☮
pi_73179188
vanaf wanneer hebben jullie jullie kindjes op hun eigen kamertje laten slapen?

Huup sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73179276
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
vanaf wanneer hebben jullie jullie kindjes op hun eigen kamertje laten slapen?

Huup sterkte
nadat Tess uit het zh kwam. Met 9 weken geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73179296
Huup, hopelijk slaapt ze gauw ook lekker op de niet voorkeurskant.

Bar, na een paar weken hebben we Iris naar haar eigen kamer gedaan, omdat we zelf wakker werden van haar steeds.

Vanmorgen heb ik dat kleine ukje in het ledikant gelegd, even kijken of het nu wel wilde, want laatst was het een groot drama en de wieg past ze echt niet meer heel lang in... Het gaat eigenlijk best goed, er komt af en toe een brul van boven maar meer ook niet.
Ze had het vanmorgen wel voor elkaar gekregen om zichzelf in de pacco bakerdoek boven het dekentje uit te wurmen, het is echt een houdini hoor...
Fake it till you make it...
pi_73179371
Amélie slaapt vanaf dag 1 op haar eigen kamertje. Gaat prima gelukkig

FTA korter laten huilen schiet niet zo op, het is bij haar nu eventjes puur de frustratie dat ze niet op kan naar de kant waar ze heen wil. Dat is heel naar voor haar maar zij (en wij) moeten daar even doorheen zeg maar. Het enige wat ik kan doen om het nare weg te nemen is om haar op haar voorkeurskantje te leggen, maar dat schiet weinig op dus. Na tien minuutjes nu dus maar even troosten in haar bedje enzo. Ze is nu al een hele tijd stil gelukkig en ze ligt op de "goede" kant.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73179396
Nog niet bij gelezen sinds vrijdag. Straks even doen. Hier al drie hele slechte nachten. Maaaaar seb heeft een tandje!
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')