zeg ik tochquote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef mikoxx het volgende:
psstttt Diaan, Mamanik heeft een nieuwe baan, ik niet![]()
heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 gradenquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef huuphuup het volgende:
Diaan ja we leggen haar regelmatig op haar buikje. En ik laat haar ook haar hoofdje omhoog tillen vanuit euh zweefstand zeg maar. Dus dat ik haar vastheb en dan een klein beetje laat vieren.
En die pyjama, ik gebruik juist nog geen slaapzak. Het is nog steeds 's nachts gemiddeld zo 22 graden op haar kamertje, overdag meestal 23 a 24. Ik heb inmiddels wel het dikke laken vervangen voor een dekentje maar ze was toen net zo enorm warm dat ik voor overdag eigenlijk weer neig naar dat dikke lakentje. Een slaapzak en deken ga ik pas gebruiken als het echt flink afkoelt 's nachts denk ik.
En dat huilen pff wat is dat moeilijk zeg. Echt frustratie huilen is het omdat ze niet naar die kant toe kan. Ik kan het horen als ze in slaap valt, dan is het stil, en als ze dan haar hoofd weer in haar slaap wil draaien wordt ze gelijk wakker enzo. Muh. Zielepietje van mij
haha nee er is niets verwarmd hier hoorquote:Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je de kamer dan verwarmd oid? want de temp. van de babykamer moet eigenlijk de eerste weken ong. 20 graden zijn en daarna tussen de 15 en 18 graden
of komt het door het weer?
hahaha snel veranderen he!!quote:
Ikke???quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahaha snel veranderen he!!
Bedankt ben echt zo benieuwd hoe het daar is haha 12 jr bij dezelfde baas gewerkt en nu iets anders.
Jongens naar de creche morgen allemaal.krijgt het druk M. op bed leggen om half 8 en R&V de fles geven om half 8 kwart voor 8, heb na werk gelijk werkoverleg, en daarna is er een avond voor genodigde vanwege 15jarig bestaan. Dus laat thuis.
jaa en niet alleen voor mij! Denk datquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ikke???
Maar klinkt spannend hoor. Meteen een drukke dag morgen!!
Nou inderdaad. Veel sterkte voor hem morgen dan ook.quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef MamaNik het volgende:
[..]
jaa en niet alleen voor mij! Denk dathet pittiger gaat krijgen met de jongens.
Meestal als M naar bed gaat geef ik de 2 jongens de fles. Ben ook ene paar keer helemaal alleen thuis geweest maar dan is het echt sporten tussen 7 en half 9 hahaha.
nadat Tess uit het zh kwam. Met 9 weken geloof ikquote:Op maandag 28 september 2009 14:01 schreef _Bar_ het volgende:
vanaf wanneer hebben jullie jullie kindjes op hun eigen kamertje laten slapen?
Huup sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |