abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 21:16:36 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73193250
Psst, truitje, rompertje, tis een jumpsuitje

[ Bericht 23% gewijzigd door RockabeIIa op 28-09-2009 21:33:30 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 28 september 2009 @ 21:30:04 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73193850
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat je zo snel al verbetering ziet BE geeft goede moed!
Hoe is het bij jullie nu?
pi_73193993
fijn dat je al verbetering ziet BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73195151
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe is het bij jullie nu?
goed hoor

de fysio is hier vandaag ook langs geweest en er zit al erg veel verschil in de spiertjes van de nek maar de voorkeur is echt heel erg hardnekkig. Als ze slaapt draait ze automatisch haar hoofd altijd naar de voorkeurskant. Ook als ik hem steeds terugdraai, hij flipt gewoon weer terug Dus nu heeft de fysio rolletjes van hydrofielluiers gemaakt en die onder het hoeslaken gelegd zodat ze ietsje scheef ligt en niet terug kan draaien. Vanmiddag was het huilen maar we moesten haar maar laten huilen enzo. Viel me zwaar. Maar na de voeding van een uur of 5 ging ze zonder mopperen op die kant liggen en bleef ook zo.
Toen ik net ging kijken had het bijdehandje zichzelf helemaal omhoog gewurmd voorbij de rol en lag ze wel weer op haar favoriete kant muppet. Maar ik heb haar teruggelegd en nu ligt ze nog steeds zo. Hopelijk zet het door.

En ze doet zoveel lachen
en vertellen haha van die pruttels enzo of tijdens het verschonen ineens een kreet en dan dat ze er zelf van schrikt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 22:11:14 #230
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73195549
oooh ik zie allemaal knappe kindjes hier!

Mooie Loek

Seb eindelijk een tand! Heb je em al op de foto kunnen krijgen Estrys?

Senna die doelbewust handje sabbelt

Tess die al omrolt

Toby een echte glimlach Wat word je daar warm van he van binnen Fijn dat hij zo ontspannen werd van de osteopaat.

Maarten, die al kiekeboe speelt als je het aan hem vraagt

BE, dat alleen de manier van Oscar oppakken al kan schelen. Wat goed!

Chan, lekker dat jullie goed geslapen hebben vannacht.

TheFrankey, zo'n eerste dag weer aan het werk is echt niet leuk. Is het goed gegaan met Jesse?

Huuphuup, ach gos, ze vind nu al vanzelf een maniertje om toch lekker te liggen

Jula, fijne opmerking van je schoonmoeder gisteren

Mamanik, succes met je nieuwe baan morgen!

Pfoe, moest een hoop keren teruglezen. Gaat weer erg hard hier
pi_73196247
Rocka wat een stoere rocker heb je gemaakt

Verder door de darmkrampjesaanval van Esmee nog geen tijd gehad om verder bij te lezen en nu zooo moe dat ik zo maar ga slapen weer Esmee ga troosten
pi_73197459
Huup, wat fijn dat ze nu zonder protesteren zo blijft liggen! Hopelijk blijft dat zo!

Seb een tandje en Tess die rolt! Knapperds

BE, fijn dat je gelijk verschil merkt bij Oscar!

Rocka, welkom met je mooie kleine ventje!

Stiemie, sterkte met de krampjes van Esmee

Ik ben vandaag met Lotte naar de dokter geweest voor het eerst. Mijn god, het zweet stond me op de rug, ik vond het maar niks. Gelukkig was mn moeder mee. Ik voelde me een enorme aansteller toen ik daar zelf half stond te huilen omdat ik het zo sneu voor dr vond... Aan de andere kant wel goed, want ik had nog niet echt dat intense gevoel van: Ik ben jouw mama. Maar toen dat mens aan mijn kind kwam en dat kleine fruppie zo moest huilen...dat brak echt mn hart... Maar nu 8 dagen na d'r geboorte weegt ze 3520gram (3400 bij geboorte) dus dat gaat goed En gister is mn vriendinnetje van de pufclub bevallen, (23u geduurd, 54cm en 3760 gram, 2 weken te vroeg. Moet je nagaan hoe groot het jochie was geweest alsie met 40weken geboren werd ) dus Lotte heeft een vriendje nu
Lotte!
Noah!
pi_73197790
Rocka en Rocker, welkom! Wat een mooi jongetje!

Kersjes, wat fijn dat de osteopaat Toby goed lijkt te doen. Hopelijk zet het door!

Vicky, dat filmpje van Tess is geweldig! Hier dacht ik dat meneer het door had, maar vandaag was hij het weer helemaal kwijt. Alleen van rug naar zij heft hij goed door.

Kiekeboe Maarten

Huup, moeilijk hoor.

Fijn BE, dat je goede tips gehad hebt, die meteen aanslaan!

Verder een juich voor nieuwe kunsten, tanden en andere dingen, en een zoen voor mama's en papa's die weer moeten werken, krampjes en ander groot babyleed!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 28 september 2009 @ 23:42:20 #234
271986 MemmelDePemmel
Boe!...schrok je?
pi_73199021
Rocka, gefeliciteerd met je kleine man! Mooie naam en wat een lekker bekkie! Veel plezier met z'n 4-tjes!
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
pi_73202150
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:

ben erg gelukkig dat ik me hier weer mag melden met onze nieuwe aanwinst
http://yfrog.com/5jslmyj
pi_73202467
welkom Rocka!

Ik ben vanmorgen geschrokken! Omdat Tess gister d'r inentingen heeft gehad mocht ze niet ingebakerd slapen. Ik had haar in de pucka gedaan maar die is nog best wel aan de grote kant. De piep past ze niet meer in, ik heb nu een maatje groter. Maar ja, daar kan mevrouw haar armen beter in bewegen. Vanmorgen toen ik haar wakker ging maken voor een fles zag ik haar hoofdje bijna niet meer. Ze had op de een of andere manier de deken over haar heen gekregen, en had zich verstopt in de pucka.... Kreeg zowat een hartverzakking.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73202647
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:03 schreef Vicky het volgende:
welkom Rocka!

Ik ben vanmorgen geschrokken! Omdat Tess gister d'r inentingen heeft gehad mocht ze niet ingebakerd slapen. Ik had haar in de pucka gedaan maar die is nog best wel aan de grote kant. De piep past ze niet meer in, ik heb nu een maatje groter. Maar ja, daar kan mevrouw haar armen beter in bewegen. Vanmorgen toen ik haar wakker ging maken voor een fles zag ik haar hoofdje bijna niet meer. Ze had op de een of andere manier de deken over haar heen gekregen, en had zich verstopt in de pucka.... Kreeg zowat een hartverzakking.
Dat is we schrikken, wij hebben het maatje groter ook al in huis, maar daar kan jesse zo in bewegen dat hij er nog niet in kan slapen. Gelukkig past jesse nog wel in de piep
pi_73202730
TheFranky zijn jullie de dag een beetje doorgekomen gisteren?

MamaNik heel veel succes vandaag!

Vicky wat goed van Tess dat ze rolt Maar wel heel erg schrikken zeg vanmorgen

Timo heeft gisteren van 17:00 's avonds tot half 1 's nachts geslapen... als hij dat vandaag nou eens van 11 's avonds tot 7 's ochtends zou doen zou het ideaal zijn
pi_73202801
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hey! dat is niet de afspraak

Ja maar maar Elin loopt langs de tafel

Vierde slechte nacht op rij huilen, huilen, huilen en hij wil dus alleen maar op de schouder en een beetje rondlopen. We wisselen het wel af maar vier nachten inmiddels hakt er wel in. Gewoon twee of drie uur aan een stuk niet slapen. En overdag is Seb dus klaarwakker. en nu zit ik een beetje wezenloos voor me uit te staren op het werk

Welkom Loek Leuke naam voor een mooi manneke

En ik zag een rollende Tess voorbij komen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73202875
Och arme Seb, komt er misschien nog een tand? En arme jij ook, 4 nachten zo slecht slapen en dan nog moeten werken ook succes met de dag doorkomen!

Oh en ik zou het haast vergeten: Rocka wat een mooierd is het zeg!

En Grasjes, is je meisje alweer wat beter?..
pi_73202927
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:26 schreef Chan het volgende:
Och arme Seb, komt er misschien nog een tand? En arme jij ook, 4 nachten zo slecht slapen en dan nog moeten werken ook succes met de dag doorkomen!

Oh en ik zou het haast vergeten: Rocka wat een mooierd is het zeg!

En Grasjes, is je meisje alweer wat beter?..
Het zal wel niet te lang meer duren voordat er meer komen.
Ik zei gisteren al tegen lief, het goede nieuws is dat deze zo goed als door is, het slechte nieuws: het blijft niet bij 1 tandje Gaat goedkomen.

En we hebben de box naar zolder gedaan, weer een stap. Maar wat een ruimte!

Oow Grasje was je meisje ziek? Heb weer wat gemist. Beterschap ermee
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:41:07 #242
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73203095
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Chan het volgende:

MamaNik heel veel succes vandaag!

Vicky wat goed van Tess dat ze rolt Maar wel heel erg schrikken zeg vanmorgen

Timo heeft gisteren van 17:00 's avonds tot half 1 's nachts geslapen... als hij dat vandaag nou eens van 11 's avonds tot 7 's ochtends zou doen zou het ideaal zijn
Thanks Chan, 13 uur is het zover ben echt zoo benieuwd!
Wat goed van Timo, zou ideaal zijn ja als die nu ook de nacht doorgaat!
Komt vast snel!!

Wat kijkt Tess toch blij bij dat omrollen daar smelt je toch van maar wel schrikken vanmorgen met de pucka
zou ook een hartverzakking krijgen denk ik
pi_73203220
Rocka, wat een mooi mannetje! Gaaf pakje heeft ie aan!!!!

Tess kwam voorbij rollen! Goedzo!
Maar niet meer van die griezelige acties uithalen he!

Kersjes, hopelijk gaat de behandeling helpen, wat sneu dat hij zo'n exceem heeft!

Stiemie, sterkte met de krampjes....

Nachtvoedingingen vervelend? Nee joh
Vannacht, Lars had zijn flesje net op, en lag nog even bij me uit te buiken....
Zoekt ie zelf een stukje blote huid van me op (ik had een badjas aan) en vlijt zich heerlijk tegen me aan.....
GENIETEN!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73203263
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Chan het volgende:
Jawel, hij had wel erg gehuild toen hij erachter kwam dat iemand anders hem uit bedje haalde etc. Maar heeft evengoed goed zijn flessen gedronken en in de middag ook goed geslapen.

Mijn vriendin had het leuk gehad op het werk, iederee was blij dat ze er weer was. Nu is ze weer vrij tot zaterdag, dan ben ik aan de beurt om een hele dag met mijn kleinte aan de rommel te gaan. En zondag ook
pi_73203274
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Rocka, wat een mooi mannetje! Gaaf pakje heeft ie aan!!!!

Tess kwam voorbij rollen! Goedzo!
Maar niet meer van die griezelige acties uithalen he!

Kersjes, hopelijk gaat de behandeling helpen, wat sneu dat hij zo'n exceem heeft!

Stiemie, sterkte met de krampjes....

Nachtvoedingingen vervelend? Nee joh
Vannacht, Lars had zijn flesje net op, en lag nog even bij me uit te buiken....
Zoekt ie zelf een stukje blote huid van me op (ik had een badjas aan) en vlijt zich heerlijk tegen me aan.....
GENIETEN!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:42:51 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73204291
TheFrankey, fijn dat het toch goed is gegaan gisteren. Het is ook wel even voor iedereen weer wennen.

Pfff Estrys, dat zijn zware nachten zeg.

Lennon heeft de hele nacht doorgeslapen en dat vanaf 5 over 7 gisterenavond, toen wij vanmorgen wakker werden, sliep hij nog. Toen Peace op zijn kamer ging kijken, werd hij wakker. Gisterenavond heb ik nog even bij hem gekeken en hij lag heel relaxed op zn buik te slapen, met zn hoofd op zn knuffel. Toch maar even omgedraaid en toen sliep hij gewoon door.
Make love, not war ☮
pi_73204330
Lennon is goed bezig!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:51:51 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73204521
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lennon is goed bezig!!!!
hij slaapt eigenlijk altijd wel goed/door, maar omdat hij gisteren toch wel erg vroeg voor zijn doen naar bed ging, had ik toch mn twijfels.
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:05:34 #249
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_73204818
Rocka wat een kereltje zeg!
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
Dit laat ik straks even aan Tessel zien..
Die rolde gisteren ineens van rug naar buik!
(erg handig ook, die twee oudsten hier wisten vanaf hun geboorte meteen hoe ze van buik naar rug moesten rollen maar jongste snapt er nog steeds geen bal van. Ligt ze daar met haar armpjes naar achteren als een zeehondje te mopperen. "het lukt niehieeeet!" )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_73204897
Karin wat klinkt dat fijn heerlijk zulke kleine geluksmomentjes 's nachts

TheFrankey fijn dat het goed is gegaan!

Lennon, goed man!

Amélie is vannacht om 1 uur, 3 uur, 5 uur en vanmorgen om 7 uur wakker geworden om iets te eten. Maar eigenlijk dronk ze niet zo heel veel, ik denk dat ze gewoon wakker is geworden van die rol en het niet lekker liggen. Meestal was een paar slokjes drinken wel genoeg. En vanmorgen heeft ze maar gewoon lekker bij ons in bed gelegen, eerst een uur op papa's borst en daarna een uur bij mij op mn borst. Ze ligt nu weer te slapen en vooralsnog met haar hoofd de 'goede' kant op, zonder mopperen. Dus ik hoop echt echt dat ze er nu gewoon een beetje aan gewend is dat ze zo moet liggen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')