abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:13:18 #276
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73222574
Welkom Lente en haar mamma!

Maarten heeft vandaag last van verlatingsangst, en dan wel op het kdv (vanmorgen niets van gemerkt) maar zodra er verder maar iemand binnenkwam die weer wegging, ging hij zitten huilen... Vind het eig wel schattig
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:16:56 #277
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73222739
Ach gossie Maarten Het is ook lief. Ik denk dat Isis er ook last van krijgt (armpjes uitstrekken en zielig huilen als je haar neer zet etc) hoe lang duurt die fase? Doet Maarten het nog niet thuis?
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:20:20 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73222870
Af en toe doet hij het wel, dan zet ik hem in de box en dan als ik wegloop, begint ie te pruttelen... Het schijnt vanaf een maand of 8 tot 1 1/2 te kunnen duren. Het ene kind heeft het meer als het andere. Ik roep dan vaak tegen hem "ik ben hiehier" (als in de keuken ofzo, dan kan hij me niet zien) En het is dan ook wel goed, dan gaat hij wel lief spelen. Maar als ik dan weer aan kom lopen en hij ziet me...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73222971
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:

Estrys, oh dat is echt niet fijn een huilende Seb 's nachts. Zou het idd een sprongetje kunnen zijn? Nu al de box weg? Waar laat je hem dan als je even weg moet lopen?

Als ik boven ben is Seb ook boven en heb ik een traphekje voor zijn kamerdeur en speelt hij in zijn kamertje (groooote box) wanneer ik beneden ben kruipt hij gewoon lekker rond of speelt hij op zijn speelmat. Hij heeft er uiteindelijk maar erg weinig in gezeten. Laatste weken werd de box gebruikt voor speelgoedopslag maar daar neem ik liever wat anders voor, iets wat iets minder ruimte kost
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73223417
Ssserpente en Lente, welkom!

Grappig is het om hier over die hele kleintjes te lezen, hopen dat ze voldoende binnenkrijgen en goed groeien en zo. Dat is hier toch nog maar een paar maandjes geleden, maar lijkt al veel langer!

Grasjes, Mees is 5,5 maand nu. Zou ook best iets van een sprongetje kunnen zijn hoor. Hij zit nu ook gezellig naast me, had het na 1,5 uur wel weer gezien in zijn bed Ik heb ook de indruk dat hij meer honger krijgt. Hij komt vaak voor een voeding en lijkt na twee borsten eigenlijk nog niet genoeg te hebben. Ach, verder is hij supervrolijk, schatert het uit als zijn broer hem aan het lachen probeert te maken, gewoon een heerlijk mannetje
Leuk dat Isis klap eens in je handjes gaat meedoen, dat ziet er zo lekker drollig uit bij die kleintjes! Hoe oud is ze eigenlijk?
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:53:57 #281
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73224239
Marie, hier hetzelfde! Zodra ze je ziet moet ze uit de box en opgepakt worden wel lief hoor. Hoop alleen dat het niet tot 1,5 gaat duren haha

Estrys, ah traphekjes moeten wij nog plaatsen! Vind het ook eng om haar alleen op het speelkleed te laten als ik bv de was uit de machine aan het halen ben, maar misschien is dat nog de nieuwigheid

Jula, Isis is 9 maanden nu. Mees is bijna toe aan bijvoeding dus (als je dat nog niet geeft natuurlijk) lief dat hij zijn grote broer zo leuk vindt!
pi_73224528
Agossie Maarten bang dat mama weggaat Hij heeft vast snel door dat je altijd weer terugkomt en dan is het vanzelf weer goed.

Estrys de box alweer weg? Dat is snel zeg! Maar ja als ie anders alleen maar in de weg staat heeft ie ook geen nut.

Grasjes over de hele dag mag Esmee 600 ml drinken en ze komt maar aan de 450 ml. Wel blijft ze genoeg zware plasluiers houden. Donderdag komt het cb hier sowieso langs voor het intakegesprek en gaan ze haar wegen. Tot die tijd gaan we voeden op verzoek. Ik hoef haar niet meer wakker te maken zolang er overdag niet meer dan 4 uur en 's nachts niet meer dan 6 uur tussenzit. We houden nu steeds bij wanneer en hoeveel ze drinkt zodat we dat donderdag ook na kunnen kijken en bespreken of het genoeg is.
pi_73224543
Pfoeh, moet er niet aan denken, de box uit de kamer. Zo lekker dat ik even niet op hoef te letten als hij in de box zit. Niet opletten of ie kasten leeg haalt, dingen van de tafel trekt, hij op tafel of in de laden klimt. Maar als ie bij jullie alleen als speelgoedkast dienst doet , Estrys, kan ik me goed voorstellen dat hij alleen maar in de weg staat.

Wat schattig dat Mees zo blij is met zijn broer!

Welkom Lente en Loek!!

Armpjes uitsteken doet M. ook, vooral als ie in de box zit
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:15:47 #284
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73225199
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:00 schreef Stiemie het volgende:

Grasjes over de hele dag mag Esmee 600 ml drinken en ze komt maar aan de 450 ml. Wel blijft ze genoeg zware plasluiers houden. Donderdag komt het cb hier sowieso langs voor het intakegesprek en gaan ze haar wegen. Tot die tijd gaan we voeden op verzoek. Ik hoef haar niet meer wakker te maken zolang er overdag niet meer dan 4 uur en 's nachts niet meer dan 6 uur tussenzit. We houden nu steeds bij wanneer en hoeveel ze drinkt zodat we dat donderdag ook na kunnen kijken en bespreken of het genoeg is.
Dan komt ze iig aan het minimum Stiemie (minimaal de helft van de max + een beetje werd mij verteld) Wij hadden de eerste weken ook echt stress over het drinken en toen ze eenmaal thuis was hielden we ook per voeding bij hoeveel etc. Gelukkig heeft zo goede plasluiers! Voeden op verzoek is echt een stuk relaxter
pi_73226805
Ik zal blij zijn als de box weg gaat! Sta in de weg. Net zoals wipstoel, kun je ook niet makkelijk ergens tussen zetten. Maar voor nu nog wel handig.
Tyler mag eindelijk in de kinderstoel!
pi_73227273
Ik mag me hier ook eindelijk melden! Onze zoon Driekus is gisteren geboren. Hij was 3900 gram en leeft op grote voet. Nu nog druk bezig met voeding op gang krijgen (wat lijkt te lukken ondanks een borstverkleining). Ik moet me hier nog wel even inlezen, maar dat zal nog wel een paar dagen duren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73227350
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:05 schreef Grasjes het volgende:
Linda, waarom was je met Lotte bij de dokter?
Je hebt hier zogenaamde U-onderzoeken. De U1 is bij de geboorte, U2 binnen 10 dagen, U3 na 4 weken enz. Dat gebeurd hier bij de kinderarts, iets als consultatiebureau kennen ze niet. Maar de onderzoeken zullen wel hetzelfde zijn

Oh Mefke Wat een mooierd is Driekus En een spekkie, aan zn gewicht te zien, wat leuk
Lotte!
Noah!
pi_73227394
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:05 schreef Noli. het volgende:
Rocka wat een kereltje zeg!
(erg handig ook, die twee oudsten hier wisten vanaf hun geboorte meteen hoe ze van buik naar rug moesten rollen maar jongste snapt er nog steeds geen bal van. Ligt ze daar met haar armpjes naar achteren als een zeehondje te mopperen. "het lukt niehieeeet!" )
ach met praten is ze dus wél razendsnel!
pi_73227419
mefke, wat een pracht van een kerel is jullie 3 ! nogmaals gefeliciteerd!

[ Bericht 7% gewijzigd door bixister op 29-09-2009 23:14:52 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:03:13 #290
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73227639
Linda, gelukkig dat het 'gewoon' een controle is (ik heb even gemist waar je woont denk ik )

Mefke, wat is Driekus een knapperd zeg! Fijn dat het lijkt te lukken met de bv. Gefeliciteerd en welkom in dit topic!
pi_73227671
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef Grasjes het volgende:
Linda, gelukkig dat het 'gewoon' een controle is (ik heb even gemist waar je woont denk ik )
Duitsland
Lotte!
Noah!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:13:31 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73228077
Hey Mefke! Welkom! Wat een lekkere Driekus heb je daar
Fijn dat de borstvoeding lijkt te gaan lukken, daar hoopte je heel erg op he.

Thomas komt de laatste nachten bijna om het uur, overdag ongeveer iedere twee uur. Maar vandaag laat hij er ineens netjes drie uur tussen de voedingen (op een keertje 2 uur na dan). Ik hoop nu heel erg voor vannacht! Mag ik natuurlijk niet zeggen hier, wet van Fok enzo...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 30 september 2009 @ 03:14:06 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73231733
Hoewa het gaat goeeeed!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 30 september 2009 @ 06:15:07 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73231860
en alweer
pi_73231924
Goed zo Thomas

Mefke wat een lief babytje staat ligt daar op die foto
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 30 september 2009 @ 07:34:32 #296
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73232077
Mefke, wat een schattig mannetje neem je mee!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73232330
Cara wat goed van Thomas en wat fijn voor jou.

Mefke, Rocka en Serpente nog van harte met jullie nieuwe schatjes.
Rocka wat kijkt hij al wijs de wereld in zeg.
Mefke echt een mooi droppie hebben jullie geproduceert.

Wat sneu zeg beebjes met een voorkeurshouding. Erg moeilijk lijkt me dit om af te leren. Veel sterkte hiermee dames.

Tess die omrolt. Echt een leuk filmpje en haar gezichtsuitdrukking ook.

Prikjes krijgen was hier ook heel naar. Ze bleef maar hartverscheurend huilen met zo'n zielig bibberend huiltje. Daarna ook best wel last gehad en ook nog dubbelop, want de volgende dag was hier in huis onze eigen pandemie van griep uitgebroken. We zijn net weer een beetje beter.

Haarclipjes glijden hier trouwens nog steeds uit. Het haar lijkt wel te glad ofzo. Ik heb wel alleen de iets grotere gebruikt.

En Seb heeft een tandje las ik. Goed zo Seb

Over kolven en aanvullend flesvoeding geven weet ik echt niks, maar hier kolf ik de ochtenden altijd met beeb in de buurt en dan kan ik een volledige voeding kolven van 135 ml. Als ik het op andere tijdstippen doe of zonder beeb in de buurt kom ik op een stuk minder uit. Ik gebruik trouwens gewoon een handkolf van medela.
Het leegdrinken van het flesje is weer een heel ander verhaal. Eerst zoop ze die zo op, maar tegenwoordig drinkt ze traag en draait ze d'r hoofd steeds rond om alles te bekijken. (Hubbie maar steeds met de fles erachteraan ) Ook speelt ze met de speen en laat breedlachend de melk uit haar mondje stromen. Na veel moeite zit er een halve voeding in. Ach het zal wel goedkomen als ik weer eenmaal werk. We praten hier over 4 ochtenden waar ik max 5 uur niet live kan voeden.
  woensdag 30 september 2009 @ 08:19:40 #298
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73232389
Bedankt voor alle lieve reacties, ik heb mijn eerste werkdag bij een nieuwe baas overleefd! Het was erg leuk wel even wennen weer alles weer anders dan bij oude werk. Ik had na mijn verlof alweer even gewerkt maar nieuwe baan bevalt tot nu toe direct beter

@tichi, fijn dat je kindje geen helmpje hoeft, hier heeft R. ook een licht afgeplat hoofdje hoop ook echt zoo dat het de volgende keer beter is of dat het binnen de grenzen valt. Probeer hem echt nu zoveel mogelijk op zijn goede kant zeg maar te leggen! Bij ons nog fingers crossed

@XXXKarinXXX, wat goed van Lars echt al flink gegroeid! Al was het een moeilijke beslissing voor je om te stoppen met BV het doet Lars in ieder geval goed!

@ Grasjes: Isis haalt het wel weer in geen zorgen maken, die periode's gaan nog veel vaker komen kan ik je vertellen, hier hebben we er ook weer 1 en M. is nu bijna 2 1/2 om gek van te worden. Wel 4 boterhammen overdag eten maar avondeten ho maar!

@Ssserpente: Welkom hier met Lente! Zag er al even voor bij komen met een foto schitterend meisje heb je gebakken!

@Mefke79: Welkom met je mooie Driekus, Fijn dat het lijkt te gaan lukken met je BV

en alle kindjes die al meedoen met liedjes en gaan praten wat een knapperds zijn jullie al!
  woensdag 30 september 2009 @ 09:08:22 #299
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73233100
Ssserpente en Mefke79 gefeliciteerd en welkom hier!! Mooie baby'tjes hebben jullie

MamaNik, fijn dat het gisteren zo goedging!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Diaan73 op 30-09-2009 09:19:35 ]
Make love, not war ☮
pi_73233232
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:53 schreef Grasjes het volgende:

Estrys, ah traphekjes moeten wij nog plaatsen! Vind het ook eng om haar alleen op het speelkleed te laten als ik bv de was uit de machine aan het halen ben, maar misschien is dat nog de nieuwigheid

Dat doe ik ook niet hoor, dus dat is geen nieuwigheid. Als ik de was ga doen dan gaat Seb gezellig mee naar de zolder en gaat hij daar op onderzoek uit.

Welkom nieuwe baby's en mama's gefeliciteerd!
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')