abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73205017
Fijn dat Lennon zo goed slaapt Diaan!

Wij zijn net bij het CB geweest voor de 2e keer prikjes. Echt zo zielig Vorige keer huilde hij bijna niet, maar nu echt snikken joh. Vond het zo sneu.
Verder was alles eigenlijk goed. Hij had alleen ook een klein beetje een afplatting aan 1 kant van zn hoofdje, dus moeten we proberen te zorgen dat hij iets vaker de andere kant op kijkt.
En hij was ook weer lekker gegroeid. Hij is nu 66cm en 7160gram. (vorige maand was hij 62,5cm en 6420 gram)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73205496
Tjee Vicky, dat lijkt me schrikken zeg! Acrobatische Tess!

Wat fijn, Huup! Gelukkig maar.

Arme Graeme, die prikjes zijn ook echt niet leuk. Lekker gegroeid is hij!

Lekker al die goed slapende kindjes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73205642
Moet nog een beetje wennen aan het tempo hier hoor!

Wat goed dat de fysiobezoekjes het gewenste effect lijken te hebben, en Huup gelukkig lijkt ze er snel aan te wennen!

En rollende Tess en lachende Toby , knap hoor!
(En schrikken is dat he, als ze ineens rare toeren uithalen met dekentje of slaapzak )

TheFrankey, fijn dat de eerste werkdag al met al toch goed is verlopen, hopelijk went het snel!

En Rockabella, wat een mooi manneke met een erg leuke naam

Nachtvoedingen zijn inderdaad geen straf op die manier, Karin!

Tessie, sneu hoor dat hij zo moest huilen van de prikken, hopelijk heeft ie er niet veel last van

Hier beginnen we toch een beetje een slaap-wakker ritme te ontwikkelen dat me niet helemaal ok lijkt. Mees slaapt 's nachts max. twee uur achter elkaar (dan is soms een speentje goed, maar vaak wil hij ook drinken), en ook overdag duren de slaapjes niet langer dan 3 kwartier en is hij het grootste gedeelte van de dag gewoon wakker. Dat is zo anders dan bij zijn broer, die altijd superveel sliep, overdag ook rustig twee keer 3 uur. Nou ja, misschien is het ook wel niet erg en per kind gewoon heel verschillend, maar voor mijn gevoel krijgt hij gewoon te weinig slaap. Hopelijk is het een fase.....
pi_73205876
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja maar maar Elin loopt langs de tafel

Vierde slechte nacht op rij huilen, huilen, huilen en hij wil dus alleen maar op de schouder en een beetje rondlopen. We wisselen het wel af maar vier nachten inmiddels hakt er wel in. Gewoon twee of drie uur aan een stuk niet slapen. En overdag is Seb dus klaarwakker. en nu zit ik een beetje wezenloos voor me uit te staren op het werk

Welkom Loek Leuke naam voor een mooi manneke

En ik zag een rollende Tess voorbij komen
nou dat loopt dan iig wel goed op..7e slechte nacht hier! echt vreselijk!
pi_73205944
Tess

Welkom Rocks-met-rocker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:50:27 #256
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73206013
Oef... slecht slapende babietjes, dat moet niet te lang duren hoor. voor alle papa's en mama's die steeds uit bed moeten...

Graeme, vervelend he, die prikken? Nog 1 keertje en dan ben je er voor een half jaartje vanaf!

Hier een echte mijlpaal! Tygo kan omrollen!!! Van zijn buik naar zijn rug, en leuk dat hij dat vindt! trots is...
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:01:45 #257
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73206358
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:50 schreef mikoxx het volgende:
Oef... slecht slapende babietjes, dat moet niet te lang duren hoor. voor alle papa's en mama's die steeds uit bed moeten...

Graeme, vervelend he, die prikken? Nog 1 keertje en dan ben je er voor een half jaartje vanaf!

Hier een echte mijlpaal! Tygo kan omrollen!!! Van zijn buik naar zijn rug, en leuk dat hij dat vindt! trots is...

Wat een knapperd is Tygo!! hier nog niet aan het rollen hoor!

Gelukkig goed geslapen vanacht! Heerlijk, 4 uur even wakker R. speen gegeven en V bij ons genomen en geslapen tot 6,15 uur. Nog een kwartiertje dan ga ik de deur uit naar mijn nieuwe werk bibber bibber
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:03:21 #258
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73206399
Ah, veel succes hoor! Komt vast goed!
pi_73206429
Spannend MamaNik, veel succes!
pi_73206667
Tygo rolt ook al Leuk joh
Mamanik succes op je werk

Vraagje - ik heb een nieuwe kinderwagen (de Bugaboo van snoopy ) en D. zegt dat ik er eerst een nieuw matrasje voor moet regelen omdat dat veiliger zou zijn, risico op wiegedood ofzo? Ik kan er op wiegedood.nl niets over terugvinden, weet iemand hier meer over? Laat maar, heb het gevonden en het hoeft dus helemaal niet want het onderzoek is achterhaald. Fijn zo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73211058
Graeme, die prikjes zijn ook echt gemeen! Ik hoop dat hij er geen last van krijgt.

Rockabella gefeliciteerd met je zoontje! Echt een leuke originele naam.

Tygo die rolt, wat goed zeg! Lijkt me echt wel een mijlpaal, dan moet je em nog goed in de gaten gaan houden als hij ergens ligt!

Ben benieuwd hoe het is bevallen op je werk MamaNik! Viel vast mee toch? Lijkt me ook wel weer fijn om wat anders te doen dan met je baby's bezig zijn. Tenminste, ik heb wel weer zin om te gaan werken

Hier goed nieuws van het schevehoofden-front: de afwijking is net onder de helmpjes-grens. Dat betekent dat het met goed oefenen waarschijnlijk voor het grootste gedeelte te repareren is!!

* tichi gaat snel de oefeningen doen
pi_73212353
Graeme zo verdrietig! ach mannetje toch, het is toch ook super gemeen....mag je best om huilen hoor! En nu maar hopen dat ie er verder weinig last van krijgt.

Tygo aan de rol! Goedzo man! En nu het goede voorbeeld geven aan je grote broer!

Huup, dat is wel sneu dat Amelie nog moet wennen aan het nieuwe slapen....hopelijk gaat ze snel weer lekker knorren....

MamaNik, hoe was het? Je hebt de kids vast erg gemist vandaag....

Jippie-a-jee!!!! Lars is goed gegroeid!!!!
Hij weegt nu 3250 gram, en vorige week nog 2945...dus 300 grammetjes erbij in een week!
Was oke, want hij had immers wat in te halen, wat hij dus ook maar meteen gedaan heeft!
Wat dat betreft was het stoppen met de bv de enige juiste beslissing.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:59:55 #263
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73212979
Vanmorgen weer naar het cb geweest. Isis is nu 8870 gram en 71 cm. Ze is waarschijnlijk wel afgevallen de laatste weken ivm het slechte drinken en niet eten. 2 maanden terug was ze 8400 gr. Ik hoefde me er geen zorgen over te maken. Ze gaat vanzelf wel weer eten zeiden ze.( zei de huisarts ook van de week) Gelukkig is ze nog steeds goed op temperatuur alleen dat eten wil gewoon nog niet. Boterham gaat erin, maar avondeten is een ramp, op wat voor manier ik het ook aanbied. Nou ja, we kijken het nog wel even aan.

Oh ja, ze kan nog wel iets heel liefs: bij klap eens in je handjes en op je boze bolletje doet ze na met proberen te klappen en haar handjes op haar hoofdje

Lekker egopost! Vanavond even goed bijlezen
pi_73213207
Heerlijk Grasjes

Merel klapt ook in haar handjes, heb ik haar vorige week geleerd Zo schattig. Ze heeft het mama zeggen nu helemaal ontdekt, ze kruipt al grommend achter me aan en tussen het grommen door roept ze dan: mammam, mammam En ze kan ook papap En ompap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:32:06 #265
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73213990
Grasjes, wat skattig zeg...
En een grommende Merel Hihi. En die woordjes.... schrijf je ze op 'voor later' Fuente?
Karin, wat fijn dat Lars zo goed gegroeid is! Je hebt zeker een goede beslissing genomen
pi_73214058
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef mikoxx het volgende:
Grasjes, wat skattig zeg...
En een grommende Merel Hihi. En die woordjes.... schrijf je ze op 'voor later' Fuente?
Karin, wat fijn dat Lars zo goed gegroeid is! Je hebt zeker een goede beslissing genomen
Heb ik bij Sara ook gedaan Sara zei eerst papa, toen poes, toen bal, toen 3 maanden lang helemaal niets extra en toen kwam ik pas
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73214641
Welkom Rocka! Wat een ontzettende mooie lieve Rocker heb je daar! En die naam!

Ah, Tess kan rollen! Lief filmpje!

Mooi Tessie, dat Greame weer zo goed gegroeid is! Voor hem voor z'n prikjes!

Kleurdoos en Estrys, zitten jullie niet weer middenin een sprongetje, of heb ik het mis?
pi_73216319
*Meldt in Het grote kleine babietjes topic!

Lente doet het prima! Ze was vier dagen na haar geboorte al boven haar geboortegewicht en is vannacht en gister 100 gram aangekomen! Ze krijgt echt al een dik buikje én ze heeft tietjes!

'Zomaar' huilen heeft ze eigenlijk nog niet gedaan, alleen als ze honger heeft. Verder slaapt ze, poept ze en trekt ze vooral veel gekke bekken.
pi_73216460
Welkom Lente en Ssssserpente!
pi_73216567
Karin wat fijn dat Lars zo gegroeid is! Inderdaad een goede beslissing!

En welkom Ssserpente met Lente! Gekke bekken zijn hier ook favoriet. Net zoals scheel naar je moeder kijken en lachstuipjes

Wat leuk om al die dingen van de wat oudere kindjes te lezen. Ondanks dat ik het allemaal al eens meegemaaktg heb, blijft het zo bijzonder dat ze ineens weer nieuwe dingen kunnen

Wij hebben vanmorgen met het CB gebeld. Esmee krijgt elke fles 90 ml water end an 3 schepjes voeding erbij, maar die heeft ze nog geen een keer leeggedronken. Nu mogen we haar zelf de tijd tussen de voeding aan laten geven en dan kijken of ze 'm wel leegdrinkt. Maar helaas zojuist dus weer niet. Er blijft steeds minstens 20 ml in zitten die ze niet meer wil...
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:59:32 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73216568
Ssserpente <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73218214
Welkom Ssserpente en Lente. Fijn dat het zo goed gaat.

Stiemie, wat vervelend dat ze haar flessen niet leegdrinkt. Kan het niet gewoon zijn dat ze gewoon niet zoveel drinkt? Die hoeveelheden zijn toch altijd het maximum wat ze moeten hebben en iets minder was dan toch niet zo erg, of had ik dat verkeerd begrepen? (ik heb er hier eentje die zn flessen naar binnen slurpt en daarna nog ff gaat huilen ook, dus heb er ook niet zo heel veel verstand van, sorry als ik dus wat doms zeg)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73219883
welkom Ssserpente en Lente wat fijn dat het zo goed gaat!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:31:55 #274
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73221099
Sorry niet helemaal bij gelezen men men, tis wat als je weer werkt

Maar ik moet even zeggen, Rocka, wat een pracht brouwsel!

En een vette voor een rollende Tess!

Graeme wat ga je hard vent!
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:05:17 #275
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73222233
Ssserpente en Lente, welkom! Wat een lieve naam heeft jullie meisje gekregen!

Hoera voor Tygo die ook kan omrollen

Arme Graeme met prikjes. Hopelijk heeft hij er geen last van.

Mamanik, en? hoe was het?

Tichi, fijn dat hij geen helm hoeft! Braaf oefenen dus

Karin, wat fijn dat Lars zo goed aangekomen is! Is toch ook weer een geruststelling he!

Merel die al echt kletst

Stiemie, drinkt ze wel genoeg over de hele dag?

Vicky, wat eng zeg dat Tess 'verdwenen 'was! daarom hadden wij al heel vroeg geen dekens meer. Doodeng

Linda, waarom was je met Lotte bij de dokter?

Estrys, oh dat is echt niet fijn een huilende Seb 's nachts. Zou het idd een sprongetje kunnen zijn? Nu al de box weg? Waar laat je hem dan als je even weg moet lopen?

Chan, Timo heeft lekker lang geslapen zeg! Tijden schuiven vanzelf op

Jula, fijne slaaptijden heeft Mees ook. Weet niet wat je daaraan kan veranderen helaas. Hoe oud is hij ook alweer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')