Lees dan even wat hiervoor werd gezegdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:17 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Volgend jaar is hij dat in ieder geval niet meer:
http://www.cyclingnews.co(...)k-technical-director
Zonder ploegentijdrit was Van den Broeck dit jaar al 9e of 10 geëindigd. Nu 15e.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer voor wat betreft Vandenbroeck en Gesink. Ja, ze verliezen tijd op enkele teams, maar de klassementsrijders daarvan zouden op een uitzondering na sowieso al voor Vandenbroeck en Gesink eindigen.
Mijn excuses.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees dan even wat hiervoor werd gezegdDit ging juist over het bericht dat hij TM zou worden en Verhoeven ploegleider.
En Fränk Schleck in dezelfde tijd als Armstrong. En voor Wiggins.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zonder ploegentijdrit was Van den Broeck dit jaar al 9e of 10 geëindigd. Nu 15e.
Zonder minutenverlies daar had hij niet eens de ruimte gekregen om constant mee te gaan aanvallen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zonder ploegentijdrit was Van den Broeck dit jaar al 9e of 10 geëindigd. Nu 15e.
Dat aanvallen deed hij alleen maar omdat zijn klassement toch al verneukt was. Zonder val had hij die ruimte waarschijnlijk niet eens gewild.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder minutenverlies daar had hij niet eens de ruimte gekregen om constant mee te gaan aanvallen.
quote:oktober 2009 19:17
GIRO-2010: Gavia, Kronplatz en ploegentijdrit!
Categorie: Ronde van Italië
Nog meer details over de Ronde van Italië van volgend jaar: er zullen op de route fantastische beklimmingen zijn naar de fameuze toppen van Kronplatz, Passo di Gavia en Monte Terminillo. Op Kronplatz zal een klimtijdrit plaatshebben. Ook komt er in de Giro van volgend jaar, die dus niet in Milaan maar in Verona zal finishen, een ploegentijdrit in en rond Cuneo. In de Dolomieten wordt ook de beruchte Mortirolo beklommen. En op de derde dag, van Amsterdam maar Middelburg, zal de finish al om 13.00 uur zijn om het peloton later in de middag per vliegtuig te kunnen vervoeren naar Turijn. De dag erna is dan de ploegentijdrit. Zoals eerder bekend is er tijdens de volgende Giro ook al een tocht naar de gevreesde Monte Zoncolan.
Dat werd idd gezegd. Maar hopelijk zijn ze daar op teruggekomen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Er komt sowieso de komende twee (?) jaar toch een ploegentijdrit in elke Tour?
jammer dat de Kronplatz weer een klimtijdrit is, was vorige keer toch ook?quote:
Kijk jij ook belgische teletekst?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gilbert wil dit jaar nog voor de zeges in Parijs-Tours en de Ronde van Lombardije gaan, Cornu zou een aanbod hebben van Skil en Boonen zou volgend jaar willen meedoen aan het WK tijdrijden.
Heel netjes van Kreder en ook van Kruijswijk, de top 14 (die binnen de minuut eindigen) van die rit is toch niet misselijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:09 schreef Bartoli het volgende:
Kreder 4e in de 4e etappe. Moreno won de rit. Sevilla blijft leider in Mexico.
Rituitslag
Absoluut erg sterk. Vooral van Kreder gaan we nog heel veel horen (en vooral overwinningen zien), omdat hij een ijzersterke sprint heeft. Maar in dit deelnemersveld dit presteren, is van beide heren erg goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Heel netjes van Kreder en ook van Kruijswijk, de top 14 (die binnen de minuut eindigen) van die rit is toch niet misselijk.
Dat heeft hij o.a. in de Vuelta wel bewezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Boonen best een aardige tijdrit kan rijden.
Gruwelijkquote:
En wat mooier sprinten, tis allemaal op kracht bij Boonen. Bij Cancellara natuurlijk ook, maar wel veel stijlvollerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens wat mooier op zijn fiest gaan zitten.
Tsja, ik heb Duyn nooit een miskoop gevonden. Die jongen heeft gewoon enorm veel pech gehad met blessures. Dekkers presteerde meestal alleen tegen het einde van het jaar om nog ergens een contract af te dwingen en zelfs dat heeft hij dit jaar niet gedaan. Is nooit meer dan een middelmatige prof geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef Bartoli het volgende:
Je weet nooit hoe iemand als Kreder in Amerikaanse loondienst (Garmin) volgend jaar gaat functioneren....maar ik ga ervanuit dat hij itt Dekkers en Duyn geen miskoop zal worden..
Duyn heeft inderdaad wel wat tegenslag gekend dat klopt maar toch zie ik in Kreder een betere rennerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, ik heb Duyn nooit een miskoop gevonden. Die jongen heeft gewoon enorm veel pech gehad met blessures. Dekkers presteerde meestal alleen tegen het einde van het jaar om nog ergens een contract af te dwingen en zelfs dat heeft hij dit jaar niet gedaan. Is nooit meer dan een middelmatige prof geweest.
Oh dat zeker hoor. Kreder heeft het in zich om uit te groeien tot een bijzonder goede prof met een grote erelijst.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Duyn heeft inderdaad wel wat tegenslag gekend dat klopt maar toch zie ik in Kreder een betere renner
grote erelijst betwijfel ik, maar een meer dan degelijk renner dat wel..hij zal zeker zijn koersen gaan winnen als de motivatie blijft en hij zijn hoofd erbij houd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat zeker hoor. Kreder heeft het in zich om uit te groeien tot een bijzonder goede prof met een grote erelijst.
MAMP ook echt, wat een held was datquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)tro_oktober/1.613326
Met Dokter Dave die nog meereedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)tro_oktober/1.613326
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Met Dokter Dave die nog meereed
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Gesink wint de Giro dell'Emilia!!
In een sprint met drie voor Fuglsang en Lovkvist.
1) Robert Gesink (Rabobank) in 4h49'31" alla media di 41,240 km/h
Nee, de koers is 100 jaar oud, dit is de 92 editiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:43 schreef Sautor het volgende:
En de 100e editie van de Giro dell'EmilliaTOP!
Ohja, ik zag in een flits staan 1909-2009 en heel groot 100.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, de koers is 100 jaar oud, dit is de 92 editie
Super overwinning voor Gesink hoor. Dit is echt een zware koers. Lekkere manier om dit seizoen af te sluiten (hoewel, wie weet wat er in Lombardije nog komt natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |