Duyn heeft inderdaad wel wat tegenslag gekend dat klopt maar toch zie ik in Kreder een betere rennerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, ik heb Duyn nooit een miskoop gevonden. Die jongen heeft gewoon enorm veel pech gehad met blessures. Dekkers presteerde meestal alleen tegen het einde van het jaar om nog ergens een contract af te dwingen en zelfs dat heeft hij dit jaar niet gedaan. Is nooit meer dan een middelmatige prof geweest.
Oh dat zeker hoor. Kreder heeft het in zich om uit te groeien tot een bijzonder goede prof met een grote erelijst.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Duyn heeft inderdaad wel wat tegenslag gekend dat klopt maar toch zie ik in Kreder een betere renner
grote erelijst betwijfel ik, maar een meer dan degelijk renner dat wel..hij zal zeker zijn koersen gaan winnen als de motivatie blijft en hij zijn hoofd erbij houd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat zeker hoor. Kreder heeft het in zich om uit te groeien tot een bijzonder goede prof met een grote erelijst.
MAMP ook echt, wat een held was datquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)tro_oktober/1.613326
Met Dokter Dave die nog meereedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef wimderon het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)tro_oktober/1.613326
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Met Dokter Dave die nog meereed
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Gesink wint de Giro dell'Emilia!!
In een sprint met drie voor Fuglsang en Lovkvist.
1) Robert Gesink (Rabobank) in 4h49'31" alla media di 41,240 km/h
Nee, de koers is 100 jaar oud, dit is de 92 editiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:43 schreef Sautor het volgende:
En de 100e editie van de Giro dell'EmilliaTOP!
Ohja, ik zag in een flits staan 1909-2009 en heel groot 100.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, de koers is 100 jaar oud, dit is de 92 editie
Super overwinning voor Gesink hoor. Dit is echt een zware koers. Lekkere manier om dit seizoen af te sluiten (hoewel, wie weet wat er in Lombardije nog komt natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |